RCT Heldenspel. Te veel uur in gestoken vroeger! Heb een jaar terug nog deel 3 gekocht, maar die ondersteunde geen breedbeeld en nu ben ik het schijfje kwijt Maar deel 2 is teh pwnz0rzzz
He fuck, het hele huis afgezocht, maar ik kan em niet meer vinden. Toch maar even opnieuw aanschaffen dan
Ik stak altijd veel tijd in het artistieke ascpect van mijn park. Mooie bloemperkjes, symmetrische boulevards en uiteraard zwaar gethemede atracties. Mijn neef ik en hielden dan altijd challenges: Één scenario, één thema, een week de tijd. Wie kan het vetste park maken? Deze game is voor mij zo'n klassieker, omdat je zo creatief kon zijn! Veel leuker dan Transport Tycoon, waar zo veel automatisch aangelegd wordt.
Zojuist Roller Coaster Tycoon II weer gevonden in een la en meteen maar geinstaleerd. Vraag me af of het ook mogelijk is dat spel in een window te spelen (dus niet fullscreen) Kan het zelf niet vinden maar kan me vaag herrineren dat het wel kon. Weet een van jullie het misschien? Binnenkort maar eens kijken of ik de deluxe versie ergens kan kopen. Wil die expansionpacks ook wel een keer proberen.
Heb gezocht voor je en ze zeggen dat alleen RTC 1 in windowed mode kan, maar RTC 2 kan niet. Leuk van RTC een beginstation maken - een bocht - rechtdoor - en dan weer een bocht naar het beginstation en dan 10 euro/dollar laten betalen.
Was vanmiddag in het winkel centrum om boodschappen te doen. Ben gelijk even de eplaza binnengeschoten en daar hadden ze voor € 10,- een box met daarin Rollercoaster tycoon 1 + alle 2 de expansions & Rollercoaster tycoon 2 + alle 2 de expansionpacks. Die box lag er ook bij de freerecordshop voor dezelfde prijs, Dus ik neem aan dat hij overal wel te verkrijgen is voor die prijs. Mocht iemand deze 2 games nog niet hebben dan weet je nu waar je heen kunt.
Deze coaster is echt te ziek! Check de scenery vooral, maar die lift die erin zit gebouwd is ook te bruut