6,5/10 en dat is omdat we onze tactics nog moeten door bespreken met de nieuwtjes, maar aan professionaliteit zeker een 8/10 en we trainen daarom ook erg veel. wil er wel bij zeggen, mensen zeggen al snel dat ze 7 of zelfs een 8 zijn, maar ze weten nog niet het nivo van cod4 laten we zeggen de "10" clans. SITE IS BIJNA AF \o/
Ik heb geen rechte (Rv leijnse, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn) ik zal een email sturen naar de admin of hun wat voor me kunnen doen. wat voor iets is dat trouwens? een pro afdeling op dit forum?
yup 2 VS 2 hebben we ook, we hebben 2 VS 2`s op gezet voor het team Play met elkaar zoals een rusher gaat met een defend spelen, zo kunnen we sneller op elkaar in gespeeld raken met de nieuwen members. zo kunnen we ook meer matches spelen dus match ervaring op doen, maar ik zeg wel het gaat hem uit eindelijk om het TEAM.
Ik denk de green mile ofzo, dan moet je 90 dagen lid zijn ofzo. Ik kan er namelijk ook nog niet in.. Ik ben wel benieuwd hoe jullie spelen. Ik speelde cod4 in het begin op hoog niveau dus misschien kunnen we is een potje spelen? Ik kan ook wel tips geven. Mijn tag is vVv ArmaDa
tips zijn altijd welkom , zal je toevoegen en mischien dat we een keer een leuke training kunnen op zetten samen met wat mensen ?
Ja is goed. Ik ga deze week wel effe warmdraaien, is weer een tijd geleden dat ik cod4 deed Wil je meteen geslacht worden ofzo?
Wil ook wel eens zien hoe goed jullie zijn, although ik niet zo goed ben in CoD, maar het gaat om het idee.
we zullen een 1 VS 1 toernooi op zetten, Rv 1 VS 1 toernooi ? via deze site in de komende weken? kijken of we wat prijsjes kunnen krijgen enzo, lijkt jullie dat iets? als jullie het iets vinden kunnen we het op www.Royal-veterans .nl Organiseren,XboxWorld Rv Competitie ? als er wat mensen zijn die intressen hebben in een fun toernooitje...
Ik denk dat 2vs2 beter is en dan gametype search and destroy anders wordt het een gruwelijke camp partij -_0
kunnen we ook doen, 2 VS 2 iedereen ff teampje maken ik ga even kijken ofk wat kan regelen zou leuk zijn