yup met max 8 spelers de controller doorgeven met verschillende challenges http://www.criteriongames.com/packs/party.php
Ik moet die challenges ook nog steeds halen . Dat zijn er echt zoveel, deze game heeft net zoveel speelduur als een gemiddelde RPG, belachelijk eigenlijk ;p.
Als je de game nu (dus met de nieuwe patch en alle toevoegingen) vergelijkt met de demo van eind 2007. Is de game er dan veel beter op geworden? Want in de demo vind ik ten eerste alles wel heel moeilijk te vinden (billboards etc). Ten tweede zijn de stunt runs daar zo ongeveer onmogelijk.
Check dit voor wat in de patch oa. is veranderd: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3132861&postcount=287 edit: Is dat bestand van 800+MB eigenlijk die patch? http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/offers/0ccf0004-0000-4000-8000-000045410806?cid=SLink
Kj En kun je uit de gewone lijst, wel selecteren welke je op dat moment wil luisteren? Of een eigen speellijst maken?
Billboards blijft zoeken natuurlijk maar ze zijn nu fel rood (eventueel met licht ook, dat weet ik niet zeker) en bij jumps staan knipperende blauwe pionnen (voor de nachtcyclus neem ik aan). Maar het is wel een van de meest uitgebreide racegames die er zijn. Dus als je fan bent van het type game is 30 euro niks als je kijkt dat je zoveel waar voor je geld krijgt.
Hoi! Ik heb gisteravond (8/2) de Burnout Paradise Game Add-on 1.6 van 825.45mb gedownload en vandaag de Party Pack. Nu las ik dat op 6 februari een nieuwe patch ook beschikbaar zou komen met de verschillende vernieuwingen. Ik weet niet of deze download helemaal goed is uitgevoerd. Zo knipperen bijvoorbeeld alle billboards nu wél maar kan ik nergens iets vinden van een restart-functie. Ik heb enkele nog niet gewonnen races gedaan en verloren maar in alle gevallen kon ik nergens de race herstarten. Zie ik iets over t hoofd of ligt het aan de download? Als iemand een suggestie heeft hoor ik dat graag... ciao
Ik ga deze game binnenkort maar weer eens uit de kast halen . Ik ben benieuwd naar de patch en deze game vind ik nog steeds de beste arcade racer momenteel op de 360
aan de linker kant van het scherm waar het online gedeelte staat als je aan het racen ben,daar staat het tussen je moet goed kijken kon het eerst ook niet vinden.
Herstarten kan je door op rechts te drukken op de vierpunts-toets. Als je wil herstarten tijdens de betreffende race dan heb je de herstart mogelijkheid meteen als je op rechts drukt. Als je wil herstarten nadat de race is afgelopen dan moet je op rechts drukken en dan 2 keer naar beneden voor de 'restart last event' (of iets in die strekking) optie. Ik was in het begin ook even aan het zoeken, verwachtte de optie als ik op 'start' drukte, maar het zit dus in het vierpuntstoetsmenu.
Zit dat daar?! Ik snapte het al niet, ik had verwacht dat die optie gegeven zou worden direct nadat de race over was.
Het is ook een beetje omslachtig op deze manier imo. Maar het is wel beter als een heel stuk terug te moeten rijden om opnieuw te starten
Beetje een stomme vraag, maar hoe kan ik online racen? Ik kan wel gewoon in zo'n room komen, maar dan begint er nooit een race Wat te doen?