Ja idd, aanval van 89. Klotezooi, vandaag gaat het totaal niet gewoon! snap er geen zak van, gisteren ging alles superlekker. Stond op dat moment 1090e... nu alweer bijna 1500e. Lijkt net of alles gewoon zo makkelijk door me verdediging heen loopt, te irritant gewoon! 6 van de laatste 10 verloren.. Chelsea is na de update ook niet veel meer hoor..
Bij mij lopen ze ook zo er doorheen. Alles diep op torres en dan als de CPU een keer gek doet dan zijn ze er doorheen!
Ja ik had vannacht tegen de nummer 18 vd wereld gevoetbald, echt niets bijzonders hoor.. Ik was echt niet veel slechter. Hij gaf heel de tijd steekpasjes op kaka en scoorde zo dus ook 3 keer, erg lullig. Nou ik kan gelukkig wel weer doelpunten maken, 14-1 gewonnen net van een Duitser, altijd lekker! Hoezo trouwens altijd tegenstander met zelfde ervaringspunten , vent had 191 skill points. Heb die modus dus gewoon aan staan.
Braziliaanse clubs Niks te Liverpool . Palmerias, Internacional en Sao Paulo zijn genoeg voor al die Engelse stinkclubs. De sfeer is ook beter bij deze clubs en het veld is perfect.
Klopt. Ook grappig dat AZ en Twente nu 3 en een half ster zijn en Feyenoord 3(ook al ben ik voor Feyenoord, volkomen terecht trouwens). Wil ik AZ kiezen, gaat zo'n behanger Man. Utd. kiezen. Triest.. Sta trouwens 3900ste nu. Gaat de laatste tijd erg lekker!
kan je de update nog 1 keer laten overdoen? dit omdat r. kean (of hoe je het ook uitscheld) nog steeds bij liverpool maar arshavin wel bij arsenal zit
Hallo, ik ben van plan om fifa 2009 te kopen Weet iemand ook of ik dan die modes kan doen met 10 man erin? Of moet je mensen die je op xboxlive kent gaan opzoeken?
Je kunt gewoon een match zoeken. Ook kun je clubs aanmaken waar je met andere mensen in een soort 'party' matches speelt tegen andere spelers.
Volgens mij speel je dan gewoon verder, maar dan zonder die teamgenoot. Maar ik heb volgens mij ook weleens gehad dat de match stopte nadat een speler weg ging.
VERDOMMEEEEEEEEEEEEEEEEE, weer met die verdomde kut penalty's verloren. Dat moet echt afgeschaft worden, wat een bullshit. Hele wedstrijd beter, 2 lucky goals en huppa, winnen met penalty's. Weg 7 win streak, weg top 3000.
Fokking 10 wedstrijden op rij gewonnen! 250 skill points rijker in een paar uur spelen. 3200 skill points nu. Richting top 1000 dan maar.
wow ziet er vet uit, maar volgens mij moet je aardig wat uurtjes fifa spelen om een goed team neer te zetten