Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  2. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoo net mn SE stick besteld bij bol.com
    Nu maar hopen dat ik em eerder krijg als de 20ste. Dan kan ik namelijk ng wat er op spelen. Anders word het pas de 26ste dat ik mn hands er on krijg|:-
    We zien wel:p
     
  3. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    De TE stick komt niet op de datum van bol.com uit maar een paar weken later. Oftewel rond week 20 pas.
     
  4. oefoeky

    oefoeky Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net Street Fighter 4 binnen O-). Ga ehm gelijk met Ken uitspelen..:) en daarna de rest :D
     
  5. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG je heb gelijk :mad:
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb jij 'm in vredensnaam nu al binnen?
     
  7. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hier alleen komt melden dat je de game hebt, kun je dan ook vertellen waar je hem hebt gekocht.. :{
     
  8. oefoeky

    oefoeky Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas kan ik je dat niet vertellen :mad:. Die gene loopt dan grote risico om problemen op werk te krijgen.
    Heb eigenlijk een vraagje aan jullie. Kan ik al Online met SF4? of word je dan gelijk geband op Live?? |:-
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  9. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Te late reactie.

    Als je hem niet gedownload heb zou je opzich online moeten kunnen maar ik zou het voor de zekerheid maar niet doen todat meer winkels hem verkopen.

    Kun je wel vertellen of deze mysterieuze winkel de game al verkoopt of dat jij "speciale" connecties heb met deze winkel en jij dus mazzel heb? :)

    Edit: Maar even weg gehaald :)
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Even in het algemeen: Het plaatsen van berichten over illegale downloads, het modden van je Xbox 360 en/of met een knipoog hinten dat het om een illegale download gaat, zal worden bestraft met een OW + ban. Wat er op de nieuwsgroepen en torrent sites staat hoeven we ook niet te weten.
     
  11. oefoeky

    oefoeky Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal iig geval vermelden hoe het is om met de d-pad te spelen. Moet nu wel effe wachten op mijn TE stick :mad:..(bol.com)
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  12. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol nu krijg ik opeens zin om deze game te spelen. Misschien toch maar halen. Maar ik zal wel niet tevaak gaan zeggen dat ik deze game ga kopen anders krijg je weer net als de vorige keer :+
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    /Mod En nu weer alleen over SF4 en verder niks!
     
  14. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm..... Gamehubs heeft hem voor 37 euro staan en heb nog een 10% korting code. Misschien toch maar Street Fighter bestellen.
     
  15. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Nice, maar ik koop 'm gewoon bij E-Plaza. Heb namelijk geen zin in vertragingen of iets dergelijks.
     
  16. oefoeky

    oefoeky Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal morgen een kort review plaatsen over the gameplay en d-pad aansturing. Komt helemaal goed ;). Het zou natuurlijk niet eerlijk zijn om een gehypte spel als SF4 binnen een uur te beoordelen ;). Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik weinig ervaring heb met de street fighter 2 series :mad:. Speel eigenlijk alleen maar Street Fighter 3rd Strike :thumbs:, maar zal me best doen om SF4 zo eerlijk mogelijk te beoordelen :b:
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  17. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: de post is verwijderd, mooi.

    Klopt dat echt van week 20 Boxmeer? Lijkt me stug, want ik kreeg vandaag een mail dat ze hem wél op de toegezegde datum konden leveren.
     
  18. PimRutten

    PimRutten Guest

    Ik ga weer verder spelen, LATERZ!!!

    /Mod Tot ziens! - Gerjan
     
  19. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand of Play.com de game op de releasedate verstuurd of dat de game op je mat ligt op de releasedate? Ben nu namelijk dermate gehyped dat ik de game echt op de releasedag wil hebben. Anders haal ik hem denk ik wel gewoon in de winkel(wel 15 euro meer, maar ach).
     
  20. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Play gaat het niet redden om op releasedag thuis te hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina