Gaat niet, mijn account is nog niet boven de 18 . Slaat echt nergens op, maar goed. Komt wel dan. / Ah, nu staat hij wel op marketplace.
Sinds wanneer gaan downloads niet meer verder als je in een game zit? Vind het nogal irritant dat ik nou constant meldingen krijg van 'Download for ... stopped'.
Normaal gesproken stoppen downloads alleen als je op Live zit. Dus online speelt. (gears MP bv.) Als je een offline game speelt zou ie gewoon door moeten aan. (gears SP campaign)
Verschilt per spel. Vind het ook een beetje raar. Zo heb ik er bij Forza Motorsport 2 last van, ik dacht dat dit aan de autoverkoop via XBL lag waar ik vaak mee bezig was. Maar heb het ook bij andere singleplayer games.
Via Live zou idd kunnen dat ie hem dan onderbreekt. Iig als ik GoW2 opstart onderbreekt ie hem volgens mij sowieso al.
Tom Clancy's H.A.W.X: Rio Demo click! Tom Clancy’s H.A.W.X is primed to revolutionize the way you think about combat in the sky. Elevate your experience of warfare. Download de demo. Bestandsgrootte: 724 MB
huh ik kan niet naar marketplace of spotlight of whatever.. ik kreeg en foutmelding van dat sommige content niet beschikbaar is maar voor de rest kan ik nog wel gewoon gamen enzo :{ vaagg
Heb de demo in mn queue gezet. Ben benieuwd of het wat voor mij is. Twijfel nog en denk zelfs dat het niet echt mijn ding is.
oeee! Even Hawkx downloaden, zit hier al tijdje op te wachten. Heeft iemand hem al binnen? Bij mij doet marketplace het ook niet "Temporarily unavailble"