Yup, vooral voor de mensen die twijfelen zoals jij en ik. Zelf ben ik van plan om ook ooit nog Ace Combat aan te schaffen. Dan kan ik ze, als ik beide uitgebreid heb gespeeld, ze goed met elkaar vergelijken.
Morgen ff de demo checken.. Ik zit er best lang om te wachten, laatste tijd niet meer maar als de demo goed is haal ik hem zeker !
Tom Clancy's H.A.W.X: Rio Demo click! Tom Clancy’s H.A.W.X is primed to revolutionize the way you think about combat in the sky. Elevate your experience of warfare. Download de demo. Bestandsgrootte: 724 MB
Hele gave demo, grafisch goed...niet SUPER maar gewoon goed. Duidelijk meer combat gericht dan Ace Combat en dat vind veel beter. Controls zijn uitstekend ook. Wanneer komt deze game uit? De site van Dimension plus zegt 2e kwartaal..Nedgame zegt 27 februari...is het al echt bekend?
Wel irritant dat die map/radar zo groot is..ik kijk er werkelijk nooit op. Ik kan het helaas niet uitzetten in de options..ja alleen de HUD..maar dan is ook echt ALLES weg
Wat een game geweldig ik heb hem gepreorderd hier zit veel in. En grafisch vind ik hem erg mooi. ik hoop hem snel in huis te hebben! voor een mini map druk op de back toets
Op xbox.nl staat 27/2: http://www.xbox.com/nl-NL/games/default.htm Vreemde is dat op de detailpagina van het spel er "nog niet bekend" staat...
Raar inderdaad, en ik heb net de demo van Ace Combat nog eens gedaan en het is duidelijk dat ik die niet een echte kans gegeven heb want de demo is vet. Dus ik denk...weet je wat, ik heb nog 20 euro te besteden, wie weet is de game goedkoop nu... Maar zowel Dimension plus als Nedgame heeft de game niet eens meer............