RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die reviewers zijn vaak mensen die denken dat ze de race al 1 de eerste bocht kunnen winnen. En in de binnenkant van de bocht tegen je aan rijden om zo weer voor de ander de andere bocht in gaan. Oftewel: ARCADE RACERS. Ook wel pick up and play genoemd. In een Sim zul je gewoon wat meer tijd moeten stoppen qua afstellingen etc. Als je hier dus niet van houdt dan kan ik het wel snappen dat ze het een slecht cijfer geven. Als je hier van houdt dan geef je de game al snel een hoger cijfer. Dit is ook niet zo'n uber commercieele game vandaar....

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Nee dat is inderdaad waar. Maar van een reviewer mag je verwachten dat deze een "neutrale" houding aanhoud en de game dus beoordeeld op zijn kwaliteiten. Je gaat een voetbalspel ook geen slecht cijfer geven als je niet vanaf de middenlijn een doelpunt kunt maken, maar dat je eerst echt overal de bal moet gaan rondspelen en kansen moet gaan creeren.

3. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ook hier is het van toepassing wat voor een gamer je bent. Ik geef vaak de voorkeur (door de jaren heen) aan FIFA. Maar ik ken ook genoeg mensen die FIFA helemaal niks aan vinden en FIFA bij wijze van spreken een 6 zouden geven. Ik zelf Geef het bijvoorbeeld een 8.5. En iemand anders vind bijvoorbeeld Pes weer beter. En dit vind ik dus weer helemaal niks. Maargoed weer ontopic. (Geen zin in een zinloze pes / fifa discussie ;))

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je de reviews leest moet je gewoon kijken wat voor racer jij bent. Ben jij een Sim racer en interviewer geeft in de allereerste alinea aan dat die het vreemd vind dat je met 200 de bocht in kan. Kan je die review gewoon weglaten en niet als review beschouwen. Ben je een Arcade racer dan zijn deze reviews wel voor jou.

BTW straks komt er nog een filmpje van xboxfront.de. Die racen met de F3000 op Monza.
    Me lievelingswagen en het leukste circuit bij elkaar het kan niet beter. ;)

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Als kenners RacePro een 7'tje gaan geven ga ik me zorgen maken maar als die gasten 8'n gaan uitdelen waarbij gfx 7/10 en gameplay/physics 9/10 is of zo, dan zit het wel goed.

Belangrijkst is gewoon ZELF checken (jammer dat er nog geen demo is)

(persoonlijk denk ik dat ik RacePro geweldig ga vinden ... maar het kan tegenvallen natuurlijk)

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Lekker geluid in 3rd person view, net als in GTR Evo. :)
    Bij 0.06 is trouwens te zien dat hij alle rijhulpjes aan heeft staan. Misschien interessant om te weten. En ik heb mensen wel eens slechter zien rijden.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Al die dingen die GK zei van dat de AI steeds tegen je aan rijdt heb ik geen een keer gezien in deze 3 filmpjes. En dit is waarschijnlijk de review versie.

10. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben Lesmo 2 wel iets te makkelijk gemaakt.

11. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lesmo 2?

@ Hybrid

ja, maar GK kun je natuurlijk op race gebied niet serieus nemen. 'GRID fantastisch voor mensen die van sims houden....' kom op zeg

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee toch? Ik vond juist Lesmo 1 krapper maar dat kan ook aan de camera positie liggen.

En over GK. Idd die kun je niet serieus nemen, maar ik vind het jammer dat heel veel mensen dat wel doen, en zeker als ze foute info geven.

Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  13. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Lesmo 2 is inderdaad niet zo uitdagend als in een aantal andere racegames. Heb mezelf regelmatig op die bocht verkeken...

14. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    3rd person ftw.

15. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga toch cockpit view gebruiken, pussy

16. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor jij dat kut geluid hoor ik het mooie geluid ok ;)

17. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kut geluid? waar heb je het over man. cockpit=simulation. xbox stuurtje erbij, lekker op mn chille bank achterover, 32 inch hd tv'tje voor mn neus.

18. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet achterover, als een gek zwetend aan je stuurtje rukken met 100% force feedback.

edit: simulation, ga gewooon je rijbewijs halen man dit word toch weer en hotlap game.

19. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Die gasten van GK kan je inderdaad niet erg serieus nemen. Ik kijk wel eens in de zoveel tijd hun filmpjes omdat die gewoon grappig zijn maar vaak ben ik het niet met hun mening eens.

Dat filmpje van XboxFront vind ik echt vet. Ook die trailers met het rijden in de regen vind ik er gaaf uit zien. Misschien dat ik deze game alsnog koop zonder de demo gespeeld te hebben.

20. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog niet bevoegd om mn rijbewijs te halen. maar jij hebt nu wel praatjes, he.. net 18 geworden...;)
    ach, zolang ik lekker kart ben ik geen gevaar op de weg:D.

trouwens, GRID is ook een hotlap game. get the point?:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina