RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    GRID EEN HOTLAP GAME grid is helemaal GEEN game joh gek.

Maarja over een jaartje zullen we dit spel weer zat zijn omdat we dan op forza 3 zitten te wachten.

2. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat ik in de tussentijd nog F2009 Challenge haal. ( ook al denk ik van niet, omdat ik niet op een stomme arcade game zit te wachten)

3. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien hebben we race pro de 13e al he ;)

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    En dan hotlappen met alle rijhulpjes aan, zodat de game toch nog op FM2 lijkt?

Of gewoon uit?:)

5. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je dat ik antwoord?

6. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat je zijn moeder date

7. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    HWHAHWHWAHWAHWA btw ga weg man met je assists uit man kijk als je nou Nikrox, daveyskills of JED was had je nog recht van spreken.

Jouw auto in real life heeft zeker ook geen abs en tcs

Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  8. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    grapje, he biertender:b:

maar waar ik me altijd zo aan erger is dat bij sommige games waaronder GRID( en waarschijnlijk ook f12009) de makers zeggen dat het een mix tussen arcade en simulatie is. het is een sim als je de assists uit zet, zeggen ze.
    maar dat is complete onzin: een simulator heeft eigenlijk niks te maken met assists, maar alleen met physics. assists veranderen daar niks aan.

9. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die meneer hierboven is nogal geobsedeerd door rijden zonder assists maarja ...

10. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Tja O-) En toch heb ik het idee dat de simfanaten allemaal cockpit view rijden O-)

11. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik gebruik uitsluitend de "Bumper Cam" in race games. De enige onderdelen waar ik de "Chase Cam" voor gebruik zijn drift races. Ik ben dan wel geen hardcore simulatie fan maar vond FM2 toch wel heel erg strak. Overigens schakel ik wel zelf maar heb ik de rest van de assists gewoon aan staan omdat ik gewoon lekker (50/50 realistisch) wil racen en me niet zo gigantisch wil concentreren dat ik alles om me heen vergeet. Ik vind GRID een beestachtig vette race game en dat zelfde geldt voor FM2 dus ik denk dat ik Race Pro ook wel interessant zal vinden.

12. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'n gevoel dat Race Pro helemaal geen perfecte Hotlapgame gaat worden maar 'n pure racegame. Het is jammer dat ik nog niets over de scoreboards heb gelezen maar heb inderdaad 'n vermoeden dat de beste tijden met alle assists aan worden gereden en niet alleen met bv. ABS aan. En dan is het zo afgelopen met het serieus Hotlappen omdat er veel ophef zal ontstaan of ze moeten de scoreboards op moeilijksheidsgraad hebben ingedeeld maar dat lijkt me sterk.
    En de enige scoreboards die dan enige waarde hebben , zullen de Timetrails zijn (omdat je auto ieder rondje hetzelfde is, geen slijtage) en dan ben je dus in je eentje rondjes aan het draaien. Een lobby openen online en dan met 'n paar man Hotlappen zal er denk ik niet in zitten.

Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  13. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na de 2e chicane heb je 2 rechterbochten, Lesmo 1 en Lesmo 2 ;)

Same here :D

Het liefst wel ja :)

Zelfde als met Forza. Hotlappers hotlappen, racers racen. Ik weet wel dat als ik dit spel ga halen ik meer aan het racen ben met maten (geen random lobby's ingaan, dat wordt je dood) dan dat ik aan het proberen ben net die extra tiende eraf te halen voor een plekje op een leaderboard.

Hell no, als Simbin hun reputatie op simulatiegebied waar maakt met deze game dan kan Forza 3 m'n rug op. Wordt toch weer meer van hetzelfde, ging hem toch al niet meer halen.

Idd, bij andere simbingames is het geluid in de cockpit juist goed.

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik weet ook wel dat ik niet zo snel ben als hun, maar het enige ongeveer waarin deze game zich echt onderscheidt tov bijv. FM2 is het realistische rijgedrag. Als je dat met allerlei assists weer wilt gaan degraderen tot FM2 niveau, dan kun je toch net zo goed bij FM2 blijven zitten, zo kijk ik er tegenaan.
    En mijn auto heeft idd abs en tsc ja, maar een F3000 niet denk ik.

Die meneer die ik quote is nogal geobsedeerd door hotlappen.

15. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rijd bijna alle hotlaps in multiplayer hoor maat.

En F3000 doe ik dan maar zonder assists en krijg jij je zin :thumbs:

En we weten dat het niet aan jouw geweldige a klasse kan tippen dus begin daar aub niet over.

16. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Het lijkt hier onderhand wel een chatbox... Welles nietes welles nietes..

17. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit: clash of the ego's ? Het valt me op dat die racertjes altijd enorm goed zijn in elkaar afzeiken.

18. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Back on topic!!!

Heeft er iemand al de game in de winkel gezien????? Morgen ZOU hij uitkomen. En uit ervaring weten we dat je de game vaak donderdag dan al kunt kopen....

19. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Maar hij was toch een week uitgesteld?

20. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Beter dan elkaar afschieten. :+

Morgen moet RacePRO als het goed is in de winkel liggen, en na nader besluit ben ik tot de conclussie gekomen dat ik 'm niet haal. Wacht wel op een racegame die meer voor mij besteed is. Ik heb geen zin om eerst een spel te leren spelen. Gisteren heb ik bijvoorbeeld ook lekker even zitten cruisen in een 612 op TDU. Heerlijk! Dat zal er bij RacePRO niet echt in zitten denk ik. Als ik echt wil racen kan ik Forza er nog altijd inproppen, en daar heb ik dan ook alle simulatie games mee gezegd die ik heb. Wil ik iets er tussenin dan wordt het PGR. Waarom zocht ik ook alweer een nieuwe racegame? :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina