Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Jacinto vind ik de beste map voor horde. Je gaat daar bovenin zitten bij de granaten. Je spaart ze op voor die gasten met dat schild (naam kwijt) en de probeert een grinder te pakken als hij dat ding laat vallen. Die gebruik je bovenin en de rest spreekt voor zich. Zo heb ik horde tot level 50 met zn 2-en gehaald, al was het wel lastig :p.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En gewoon boomshields voor de trappen zetten, zodat die vervelende bloodmounts niet naar boven komen.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat kun je ook doen bij die map waar je in een fabriek vecht (ben even de naam vergeten), waar je via die schilden een hoek goed kunt verdedigen.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    sure :)

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hoeveel vrienden heb jij eigenlijk Drolletje? Ik kan je nog niet eens uitnodigen omdat je lijst vol staat! :+

6. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ik sta in zijn lijst :+

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Bedoel je bij die trap boven of in dat kleine kamertje waar de granaten spawnen 8)

8. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ligt eraan met hoeveel man, de trap altijd met 2 man bewaken en als je dan nog genoeg man over hebt in dat kamertje idd lanceren naar beneden toe :).

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    oh shit ik verwijder wel wat stomme amerikanen 8)
    iedereen wilt mij:+

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Gvd he, beter komen die prutsers eens snel met een goede patch. Wordt schijtziek van die lag. Valt gewoon weer niet normaal te spelen vanavond. Eerste potje ging wel, daarna ben je jaar aan het wachten en heb je paar potjes lag. Wordt je gekilled omdat je gast alle kanten opvliegt, geen granaten meer kan gooien, er ineens tegenstanders naast je staan. Ja dag, dan zet ik de 360 wel weer uit.
    Snap echt niet waarom het nou zoveel problemen moet geven bij GoW2.

11. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Die lag doet me echt denken aan Saints Row 1. Dat was echt precies hetzelfde. Ik heb vandaag toch wel redelijk kunnen spelen, zelfs lagpotjes gingen wel goed :).

12. goodworm

goodworm Defqon.1

Leuk Bevonden:
    6
    Eindelijk Seriously 2.0 :+

13. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Okee dit spel is dus echt de mislukking van 2008 geworden voor mij. Online heb ik maanden geleden al opgegeven door het matchmakingsysteem en die klotelag, en nu is de campaign ook al onspeelbaar gegliched. In het laatste stuk van dat level met de Centaur (Act 3 Chapter 4), wanneer je die Locust Stronghold moet beschieten en die tunnel in moet rijden. Op een gegeven moment zou er dus een Corpser door de muur heen moeten komen zodat je verder kan rijden, maar bij ons gebeurt er helemaal niks, en loopt de tunnel dus dood. Drie acts voor niks gespeeld, aangezien we toch niet verder kunnen.

Echt Epic, als je de campaign niet eens glichvrij kan houden maak dan geen spellen. Ik heb het helemaal gehad met deze game.

14. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm, je kunt gewoon beginnen bij een specifieke act hoor 0.o

En wat betreft de matchmaking: koop internet, zet je nat open en er zijn geen problemen meer. Als je het goed doet tenminste.
    Beetje zuur om een spel af te rekenen op minimale probleempjes.

Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  15. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Die heb ik nog niet eerder gehoord. Toch vind ik het gezeik over Gears 2 te erg worden, alsof de game het niveau heeft van My Horse & Me 2.

Gears 2 heeft ondanks de bugs & lag net als deel 1 (want als je in deel 1 niet de host was, had je gewoon lag), 1 van de grootste games te worden op E-Sports. De campaign is een rollercoaster-rit wat deel 1 gewoon overtreft. Er zijn niet zoveel games van dit niveau en als ze deze toch wel frustrerende fouten weg kunnen werken, kan ik niet anders zeggen dat deze game de beste game is wat je momenteel op de Xbox360 kan spelen.

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kun je mij mooi uitleggen hoe je alles moet instellen want volgens mij ligt het niet aan je eigen instellingen:+

17. k0ifim

k0ifim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier wil ik even op reageren. Ik heb mooi een 20Mb/sec internet abonnement(kabel, dus geen ADSL waarbij je die snelheid bijna nooit haalt) en ik heb laten we zeggen 5 van de 10 potjes lag, als het al niet meer is. Bij andere spellen heb ik nooit ergens last van. De enige conclusie die je dan kan trekken, is dat het aan het spel ligt. Mijn NAT is open en ik heb een goede router, dus daar ligt het niet aan.

@John_Petrucci: Wat betreft de single player ben ik het met je eens, die is fantastisch!

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb 30mbit down, 3mbit up, en nog lagt het als de nete als je tegen Amerikanen komt te spelen. Dat het aan instellingen of mijn internet ligt is sowieso bullsh*t. Bij geen andere game heb ik er last van. GH:WT gaat online zonder problemen, Halo 3 ging vrijwel altijd zonder problemen en zo zijn er nog wel een aantal games. Is niet dat het altijd lagt. Horde en co-op gaan sowieso wel goed, maar gewone MP vreemdgenoeg geregeld niet en dat is gewoon erg jammer.
    GoW2 MP is gewoon niet zo goed zoals het zou moeten kunnen, en dit moet gewoon toegegeven worden in plaats van iets met slechte argumenten proberen te ontwijken, dat is immers iets voor gelovigen en fanboys.

19. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Agja, je hebt soms wel lagg hoor. Maar dat gebeurt niet vaak. en de potjes dat het niet is maken zoveel goed. Ik speel ook vaak met 5 NL'ers. En dan heb je de helft van de keren een geweldige connectie en vaak de overige helft ook nog wel goed. Ik zal zeker niet ontkennen dat de connecties goed zijn, want bij sommige vrienden werkt het ook echt slecht.

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelden last van lag. Toch wel knap aangezien ik op iemand anders zijn netwerk zit met wireless, die 1 van de 3 ping streepjes heeft.

Ligt gewoon aan jullie!!! :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina