Op het eind: 100%, 100%, 100% 99%. Ik dacht: NEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Maar trouwens me Mic poort doet het om de een of andere rede niet op me drums. Maar Gkid, je streak eindigt elke keer bij 56, misschien als je daar op let als je dicht bij die 56 Streak zit waar het precies fout gaat. En probeer ook als NOOO etc komt, dus de eerste noten van het hele liedje gelijk alles te pakken. Want meestal pakt ie em pas halverwege. Misschien ligt het daaraan. Het enige wat kut is: Ik ga vrijdag op vakantie. Dus ik ben bang dat het pas na de vakantie kan, want morgen heb ik vrij weinig tijd. Ik denk maar een uurtje.
Geeft niet, dan proberen we het gewoon na de vakantie nog een keer. Kan Gkid mooi oefenen in de vakantie.
ik ga serieus nu de hele tijd oefenen , anders kan misschien bauke zingen en ik bass? moet ook wel lukken denk ik als zingen mij echt niet 100% lukt edit: net geFC, moet me wel lukken nu denk ik edit2: bass ook geFC net, dus als ik et weer verkloot gewoon ergens anders droppen
Oke Netjes! Hoe deed je het nu dan? Vanavond lukt het vast wel, aangezien ik 2 Proefwerken al goed ken voor morgen. Ik ben rond 9 uur online, want ik heb van 8:15 tot 8:45 Band les. Ja, dit keer ECHT band, met ECHTE gitaren enzo haha.
Oke, dan zal het wel lukken. Ik hoop alleen dat die amerikaan ook online is dan. Denk et wel. Hij is elke avond wel online. En ik hoor jullie wel de hele tijd door mijn tv, Dus praat maar ik stuur wel messages.
Ik kon, zoals jullie wel gemerkt hebben, gisteravond niet. Tof dat je alsnog wil helpen, dan proberen we het als je terug bent.
Mocht het nog niet gelukt zijn en jullie willen het nog een proberen dan houd ik me eigen aanbevolen. Wil die achievements ook wel halen.
Wat mij betreft doen we em vanavond. Dit weekend is voor mij heel erg druk. Examens komen eraan. EDIT: Xbox ook al stuk. Potverdrie.
Ik wil eigenlijk ook nog wel een keer meedoen voor die achievement. kan meedoen op drum/bass expert, maakt me nie veel uit, maar met zingen kan ik geen 100% en drums heb ik nog niet.
Nou nou Bauke Maarja, invite me maar, ik sta altijd klaar om hem weer te doen. En Gkidstyle moet hem ook nog.
Ik weet je te vinden. Alleen missen we dan iemand op Guitar. Gkidstyle met zijn zangtalent, jij op je drumstel en ik op Bass. Kortom, wie kan No Sleep Till Brooklyn op Hard op Guitar?