RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er mooi uit man :D

4. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    realisme in een racegame heeft niks met de keuze wel/geen assists te maken, man

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Tuurlijk wel. In hoeverre een game realistisch rijgedrag vertoont hangt af van in welke mate de game allerlei natuurkundige wetten overneemt, en in hoeverre hij de kenmerken van de echte auto's kopieert. Wanneer je in het echt in een Dodge Viper met ongeveer 600 pk lomp en volgas wegrijdt, dan krijg je waarschijnlijk met een kwispelende achterkant te maken en laat je behoorlijk wat rubber achter op de grond. Zal waarschijnlijk ook zo zijn in Race Pro.

Tenzij...

Je TSC en STM aanzet. Diezelfde wagen van 600 pk rijdt dan plots stukken beheerster weg, terwijl je net zo lomp gas geeft... Is dit onrealistisch? Ik denk het we.

In sommige auto's (in het echt) kun je allerlei assists ook echt aanzetten en uitzetten (hieronder trouwens een erg interessant filmpje van Gallardo LP 560-4 spyder in de sneeuw, met en zonder rijhulpjes) , maar bij de Viper, en veel andere racewagens in Race Pro kan dit niet denk ik...

Het komt erop neer dat je in Race Pro, met assists aan, allerlei gekke dingen kan uithalen zonder dat je crasht, terwijl als je dat in de echte auto zou proberen je misschien wel crasht.

[​IMG]%5bFIFTH+GEAR+SUBTITULADO%5d+Lamborghini+Gallardo+LP56
    Zo kijk ik er tegen aan.

Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  6. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Gozer ik bouw m'n gas ook op in een bocht hoor terwijl ik met tcs rijd ;)

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat verandert toch niets aan het verhaal?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Van een mod op het Atari Forum.

"Official info: Demo is guaranteed to happen."

Jammer dat die niet zegt wanneer.

9. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Als je in het echt het effect van die technische hulpjes niet zou merken, zouden ze het ook niet implementeren.

10. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moeilijk te begrijpen zeker? wat ik probeerde te zeggen is dat sommige auto's in het echt ook assists hebben( de meesten). assists veranderen niks aan het realisme gehalte. speel je GRID zonder de assist, dan nog voelen die auto's aan als ontspoorde hoovercrafts en niet als auto's. tuurlijk zal racepro zonder assists moeilijker zijn, en zo ga ik ook zeker rijden.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  12. JeePee

JeePee Guest

De auto's die in RACE Pro zitten, hebben die hulpjes ook niet. Als je de hulpmiddelen aan zet, ben je echt een pussy en sla je het hele doel van RACE Pro mis. Waarom koop je deze game als je hulpmiddelen gaat gebruiken terwijl je voor 50 euro minder dezelfde ervaring hebt in Forza? GTR is zo vet vanwege de handling in je auto die je volledig zelf in de hand hebt. Tegen het randje van een powerslide uitacceleren, of net de remdruk behalen zonder dat je corner entry understeer krijgt. En dan hulpmiddelen aanzetten en als een gek met die trekkers of pedalen lopen stampen... nee leuk!

Sowieso zijn de lobby's waar ik in ga racen zonder aids. Geen mietjes en zwangere vrouwen waar ik tegen ga racen...

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    :cool:

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Online mogelijkheden.

Wat ik persoonlijk wel lachen vind is. Als er maar 10 man meedoen, kan je die laatste 2 plaatsen op laten vullen door de AI.

15. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan prima zonder assist racen hoor maar ik vind het met leuker. Helaas mijn beleving.

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    plaatsen opvullen met AI kan ook in forza2 in exhibition mode.

17. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=716&z=&c=&x=38&y=24

hier lijstje met 21 gasten die al aan t spelen zijn :)

Ik vindt trouwens een hoop gezeik over dat wel of niet rijden met assists. Het mooie aan forza is dat iedere speler kan bepalen hoe hij rijd. Dus voor de beginnende, maar geinteresseerde realistische rijder is er een mogelijkheid om in te stappen, door alle assists aan te zetten. Gaande weg kan hij/zij er steeds meer uitzetten.

Bij F1 championship, DTM racedriver EN bij GTR is er altijd een mogelijkheid geweest om zelf je moeilijkheidsgraad te bepalen.

Wij rijden nu met 8 oldskoolers ook elke maandag een flinke sessie races, en de een rijd met alle assists en de ander met geen, mooi toch?

En dat gezeik dat assists voor mietjes en zwangere vrouwen zijn... pfff, zelfde als een echte bikkel neemt een koude douche, scheert zich zonder zeep en jacht/raapt zijn eigen eten bij elkaar! KWATS!

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pffff.. lekker simpel dan, laat mensen toch zelf bepalen wat ze wel of niet aan hebben staan, het is hun game, hun geld, hun console en hun tijd... wat boeit dat nou?

19. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voorspelling van mijn kant dan : degene die vanaf het begin zonder assists gaan rijden zijn vol lof over deze game en mensen die dit niet "aandurven" zullen na 'n paar weken al genoeg ervan hebben en hebben dan het grootste woord op alle forums over hoe teleurgesteld ze wel niet zijn in deze game.
    Ik ben het dus volledig met JeePee eens. Je mist compleet het doel van deze game als je uiteindelijk nooit op Pro settings gaat spelen.

20. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Je zal over mij niks horen hoor, rijd met assist aan en speel nog steeds forza2.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina