[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Mist

Gadver wat een kutfilm. Niet dat het slecht is maar ik schijt altijd in me broek van dit soort films. Dan komen die kutbeesten en dan gaat iedereen lopen schreeuwen. Ren dan! Maar dat is altijd in dit soort films.

7.5/10

Omdat ik het eng vind en dat moet zo film doen.

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het einde van die film gaf mij echt een rotgevoel.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat was ziek idd. Ik zou er niet mee kunnen leven.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ken het einde alleen van anderen, maar begreep dat het echt debiel geforceerd overkwam.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze willen het anti hollywood doen. Maar een minuut later is het toch wel Hollywood. En zo komt het einde een beetje vaag over.

6. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het best wel vet

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Postal:
    Ok die hoofdrol speler is echt perfect voor die rol!! Sommige dingen waren leuk en in begin dacht je ook YEAH!! Nu komt het boodschappen lijstje!!!! :cool:

En toen faalde die op elk mogelijk vlak dat er maar is. Echt wtf sommige aspecten van de game zaten erin maar thats gewoon it!! Is het nou zo lastig een film te maken die dan ook echt op de game lijkt????

3/10 omdat die vent idem was behalve de stem :+

Meet the Spartans:

Ik heb me soms echt kapot gelachen :lol: Sommige dingen waren wat vaag maar echt sommige stukken waren geniaal!!! :lol:

7/10

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    huh? toch wel weer hollywood?
    ik ken alleen het einde waar
    ze met zn viertjes in de auto ontsnappen en zonder benzine komen te staan. Omdat ze nog in de mist zitten en overal monsters horen besluiten ze zelfmoord te plegen maar er zijn mar drie kogels. De held schiet zijn eigen kind en 2 metgezellen neer en gaat dan de mist in om zich dood te vechten. Vervolgens komen er tanks en amerikaanse soldaten met vlammewerpers die de boel aan t opruimen zijn :D

vond t een erg goed einde, niks happy ending, lekker ellendig :+

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerst is het geen Hollywood. Hij schiet zijn eigen kind neer en de rest. Wel Hollywood. Veel tanks en toch een soort van happy ending voor hem. Laar hem dan ook gewoon doodgaan.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat hij nog leeft is juist het tragische, hij heeft net zijn eigen kind neergegschoten en de enige reden dat hij nog leeft is dat er te weinig kogels over waren. Nu moet hij daar de rest vn zn leven mee omgaan, das toch veel tragischer dan dat hij zichzelf ook om zeep helpt?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dat een minuut later de cavelerie komt vind ik een Hollywood sausje hebben.

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    maar daar draait die hele film juist om. Zo zag ik het tenminste, vond het einde dan ook echt geweldig. En vind, dat als hij was doodgeschoten het een stuk meer hollywood zou zijn.

13. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

I <3 Hollywood.

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Godsamme dacht dat de spoiler ging over mijn films en toen kwam ik aan het lezen en dacht he? :+ Tifus ging dus over the mist en die heb ik nog niet gezien....

15. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij begrijp jij het einde van de film niet helemaal.
    Dat het leger komt maakt het allemaal nog tragischer! Hij baalde al dat hij nog leefde door een te kort aan kogels, maar een minuut na dat hij net zijn eigen kind en die 2 volwassen heeft doodgeschoten, verschijnt het leger. Of te wel, had hij nog een minuut langer gewacht met die beslissing dan hadden ze allemaal nog geleefd. Nu moet hij met die gedachten de rest van zijn leven leven. Dus niks happy end aan!

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik snap hem wel maar ik gad hem liever anders gezien.

17. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je de film anders had laten aflopen had het eind veel minder impact gehad.
    vond de film namelijk standaard maar door het onverwachte eind blijft de film me toch bij.

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het einde doet hem juist bij die film.

Je ziet dat alles naar de klote is, allemaal doden en dan moet hij zo'n keuze maken. Daarna komt het leger en dat maakt het eigenlijk allemaal nog veel erger

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens!

20. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    ik ga vanavond naar de nieuwe friday the 13th (wel een mooie hé? op vrijdag de 13e naar friday the 13th gaan xD)
    ik verwacht er niet veel van, maar we zullen zien :)
    omdat ik er niet veel van verwacht kan ik niet worden teleur gesteld :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina