FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Arsenal speelt nog steeds perfect. Middenveld is bij mij Arshavin - Fabregas - Nasri - Walcott en daarvoor Adebayor en Van Persie.

2. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd een aparte opstelling, dus dan kan het wel anders staan, maar dan heb ik er geen last van :)

3. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Arshavin op middeveld? hoe speel jij dan qua systeem. Ik speelde laatste wedstrijd 4-4-1-1 (ben beetje elke wedstrijd iets aan het proberen) met adebayor als spits en arshavin erachter. Walcott rechtshalf, rosicky links half , fabregas en van persie ertussen in. Werkte wel goed opzich.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Standaard opstelling, altijd al zo gespeeld met Arsenal en speel er echt perfect en lekker mee. Heb ik bij geen andere team, alleen bij Arsenal.

5. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm oke. Bij mij speelde die niet zo lekker, kan ook aan die type wedstrijd liggen :p maar arshavin kapt wel heerlijk, zie die verdedigers alle kanten op gaan :D

6. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of heb ik zware buttonlag? Dit heb ik niet zo vaak gehad met de vorige update?!

Bij Chelsea hebben ze Gael Kakuta erin gedaan, een speler die ik gescout heb bij jong Frankrijk(supertalent), kan het niet laten om hem de laatste 20 minuten erin te gooien:D

Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb ik ook wel is gehad, was er na een dag of 3 weer vanaf :)

E: Zit er hier toevallig iemand op 2 Havo/Vwo die het boekje netwerk (wiskunde) heeft?
    Heb daar nog een gescande antwoordenboek van :D

WOW

825 skillpoints

Ben gezakt van zo'n 1200/1300 skillpoints naar 825! :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Al een tijdje geen FIFA Online meer gespeed ben zeker flink gezakt xD

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Paar grappige berichten vandaag gekregen na het spelen van een aantal wedstrijden;

u cheated i own u lol
    cheating cunt
    Im Jermain Defoe.

Rofl, wat een idioten toch soms op de wereld

10. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lekker eindelijk top 100! Gaat weer echt lekker nu, snap er niets van maar het lijkt alsof ik savonds veel beter ben?! Net ff de nummer 124 gedolt, 4-0... Ik dacht dat hij 5000e ofzo zou staan, want hij was echt geen partij.

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hier gaat het ook lekker, speel vooral met Liverpool of Spanje. Zeer fijne teams. Win veel en heel af en toe verlies ik :+ net met 7-1 gewonnen. Alleen ik speel tegen mensen binnen de 3 levels dus krijg ook de mensen die net begonnen zijn.

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    hehe, wat een wedstrijd net.

Hij pakt Engeland, ik LA Galaxy, nog nooit mee gespeeld, maar goed.

Win ik met 4-0 , en hij heeft werkelijk geen 1 kans gehad. :lol:

Krijg ik ook nog 39 punten, tegen notabene een level 1!

Da's wel mooi! Zo verdien ik ook eens wat punten tegen een level 1!

13. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Berbatov mag plaats maken voor Adebayor.
    Die gast kopt onmogelijke ballen de doel in.

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een "probleem".

Als ik Quick Ranked Match doe, heb ik veel te vaak dat ik tegen level 1 spelers kom. Die gasten hebben soms 1 skillpoint en hierdoor krijg je maar 1 skillpoint erbij na een overwinning. Maar, de verbinding is wel altijd goed.

Dan pak ik dus via Match Creation een Ranked Match, hierdoor krijg ik altijd een eigen lvl tegen. Geen verrassingen, geen TE goede of TE slechte maar gewoon leuke wedstrijden. Maar, tegenwoordig heb ik hier ALTIJD dikke lag. Maar dan ook echt dikke lag. Ik heb mijn PS3 al met kabel aangesloten op het netwerk, maar dat maakt geen verschil.

Dus het is OF tegen een erg willekeurige speler en de kans hebben dat je tegen een kneus speelt waar je 1 punt tegen wint, maar als je tegen een Eto'o verliest, meer dan 50 punten kwijt bent.
    OF ik speel tegen een eigen level met 95% kans (tegenwoordig, vorige week was het nog goed) dat de wedstrijd onspeelbaar is.

Fijn man, Playstation Network :lol:

15. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop het spel op de xbox:+ Hier ging het lekker, net een partij onterecht verloren helaas... niets aan te doen :) hou het vandaag ff voor gezien en blijf dan ook nog ff in de top 1000 staan :)

16. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net een Feyenoorder twee keer pak slaag gegeven:D 2-1 Galatasaray-Fenerbahce en 4-0 FC Twente-AZ.

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Doe je goed!

Ben nu weer wat beter bezig. Was even zoeken welk team ik ging pakken, aangezien de update niet echt succesvol voor mij is geweest.
    Ben uiteindelijk bij Aston villa weer terrecht gekomen, en ben toch weer 300 plekjes gestegen.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bah heb de laatste tijd weer veel moeite met scoren.. win telkens wedstrijden met 2-1 waar ik genoeg kansen creeer om 4-1 ofzo te winnen. Zo blijft het onnodig spannend. :mad:

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren even iemand op zijn plaats gezet die Man Utd. koos.
    Met 6-1 en 2-0 gewonnen! :cool:

20. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel eigenlijk ook altijd met Aston Villa, alleen gister 1 keer Man Utd. gepakt tegen iemand die Barca pakte, normaal speel ik daar niet eens tegen maar nu strafte ik hem echt hard af. ( Terwijl Man Utd. niet eens zo heel bijzonder goed is nu tegenover andere live updates )

Deel Deze Pagina