RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Laat ik ze toch ook doen? Vind het alleen stom want dan kan je net zo goed geld op zak houden en een andere zogenaamde 'sim' gaan spelen zoals Forza. 'Wow! vet!, dikke sim!, vet realistisch! kopen!!!', ABS aan, STM aan, TC aan: PGR is realisticher... Je moet alleen iets eerder remmen, maarja, daar heb je die lijn voor natuurlijk :emo:

2. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ok alsjeblieft stop nu allemaal met je gegeil op no assists OMFG 99% speelt met assists. En zoveel verschil is het niet hoor. Ik kan heus wel zonder assists rijden.

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Waarom doe je dat dan niet :+ dan vindt iedereen je hier wel cool! :cool:

4. JeePee

JeePee Guest

In alle competities van simgames zijn er 2 dingen standaard locked: no aids en onboard view. En zo hoort het ook natuurlijk. Dan is de beste de beste en moet je na 1.5 uur rijden nog steeds dat rechter (en nog belangrijker, het linker) voetje in bedwang houden zonder hersenloos op je pedaal te gaan staan. Kans op fouten neemt met weet ik ut hoeveel procent toe. Evenals de slijtage en temperatuur in je banden.

En voel je niet zo aangesproken man? Ik zeg zonder jou te quoten dat ik niet tegen mensen met assist rijd en je moet gelijk weer ff zeggen dat je hoe dan ook de bom bent?

5. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik zeg ik kan er mee rijden ik zeg niet dat ik er de bom mee ben. Maarja ik word hier al pagina's lang afgekraakt omdat ik met assists rij terwijl ik er wel tientallen wereldrecords mee zet, ja als het met statistieken moet, ja dan moet het maar sorry ;)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    snap wel dat je niet tegen mensen met assists wilt rijden. Ik rij zelf bijv in Forza2 met aardig wat assists aan en als ik dan im mn volledig opgepimpte murcielago met 10.0 acceleration vol gas weg kan planken dan is er voor iemand die meer sim wil weinig aan natuurlijk. Ik vond het ook wat raar trouwens dat je mensen die met en zonder assists speelden door elkaar tegen kwam online. Lijkt mij iets wat je bij serversettings zou moeten kunnen kiezen als je online een game gaat zoeken, dan weet je zeker dat je bij mensen komt die voor dezelfde ervaring gaan als jij.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Check me post op de vorige pagina over de MP mogelijkheden. :)

8. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja in Race Pro zit geen lijn OFMG kraak forza niet af please. Dit gaat van anti assist strijders (ja waar B Tender mee begon) zometeen naar PGR Strijders tegen forza2.

Maarja mooi moment om deze discussie af te sluiten.

Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ah cool ,dat lijkt me wel een goed systeem. Al vraag ik me wel af of je bijv op professional kan spelen maar dan zonder fuel/tire wear. Zou een beetje raar zijn. Maar er zijn iig opties genoeg :D

10. JeePee

JeePee Guest

Ja in Forza ja... Daar maken die assists mij weinig uit. Slijtage en temperatuur in je banden spelen daar totaal geen rol en iedereen heeft wel de concentratie voor 3 rondjes rijden. Daarnaast maakt ff je apex missen of iets te laat remmen weinig uit en voelt het remmen zonder ABS behoorlijk fake aan. Maar dit is geen Forza maar een RACE Pro topic en daar -vind ik- dat dit spel geen waarde heeft als je de aids aan zet.

11. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Race Pro geen waarde zonder assists jezus dat slaat ook nergens op .

ABS uit ok, je stelt je pressure hoger in een remt driekwart.
    TCS uit ok, je bouwt je gas langzaam op om de bocht goed uit te komen.

ABS aan ok, je hebt een normale braking pressure maar je remt vol
    TCS uit ok, je bouwt je gas ook op wat op hetzelfde neerkomt.

Ik heb het hier over ervaring van forza in R1 klasse, al die andere staan buiten deze hierbovenstaande dingen.

Please niet beginen over real life dingen want ik weet dat je gelijk hebt dat het daar anders is ;)

12. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Eerlijk gezegd snap ik ook niet waar jou reactie nu op slaat.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jongens laat elkaar even in hun waarde. Iedereen bestaald 50 euro voor het spel en kiest dan zelf wel hoe die het speelt. Ook al staat die mening je niet aan. Je hoeft niet tegen hem te racen.

14. JeePee

JeePee Guest

Omdat RACE Pro zich maar op één ding onderscheidt van de rest en dat zijn de physics. Ga je die teniet doen door de aids, houd je niks over omdat er zat andere games zijn die dan net zo realistisch aanvoelen, maar wel mooier zijn en wellicht ook een beter geluid hebben. Meer circuits, meer auto's, uitgebreidere career mode, you name it. Maar ik dacht dat ik wel duidelijk was in mijn afgelopen posts. Niet dus.

En ik weet niet hoor? Maar ooit GTR of Race'07 gespeeld? 'Even' de brakerpessure aanpassen gaat je weinig opleveren hoor. Het is toch echt vol op een bocht afremmen en op het moment van insturen zelf bepalen hoeveel druk je geeft. Als je dan begint te onder of oversturen moet je maar zien hoe je dat oplost. Iets wat niet hoeft met aids.

15. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best tegen hem racen, graag zelfs. Maar dan wel 2 races, eentje op zijn manier, eentje op de mijne :cheers:

16. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    IEDEREEN HIERBOVEN:

GET A LIFE!!!!!

:b:

17. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    inderdaad man, door dit topic heb ik niet eens zin meer om het spel te gaan kopen.

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Mocht er een keer een XBW Race Pro georganiseerd worden, dan zal het er heet aan toe gaan;)

EDIT:
    Voor Race 07 en GTR EVO is eerder het tegenovergestelde waar.

19. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    We zittten al 5 pagina's met forza te vergelijken.

20. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kunnen ze jou geen ban geven met je argumentloos gegil naar gelijk hebben?

Allemachtig...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina