Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    /Mod Geen gezeur over releases of dat je hem hebt. Alleen inhoudelijk over het spel posten s.v.p
     
  2. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik vragen waarom we het niet over release dates mogen hebben? Gewoon een vraag geen aanval...

    Nog even over SF IV zelf:

    Het is dus confirmed dat er geen spectator mode in zit of een lobby systeem zoals bij HD Remix. Dit is toch wel een beetje kansloos aangezien dat in Remix zo goed werkt....

    Lag schijnt echter mee te vallen tot nu toe maar ben benieuwd hoe dat is als duizenden mensen SF IV tegenlijkertijd spelen.
     
  3. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Damn, ben je bang voor mods, of wat? :9

    Edit: Erg jammer dat je geen spectator kunt zijn. Dat maakte SF II Turbo HD Remix juist zo gezellig.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2009
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Enorm bang, ze hebben gekke powers weet je :9

    Iemand zijn TE of SE stick al binnen?

    Verder is het ook wel oke dat je bij het zoeken naar een match naar een taal kan kiezen zoadat we niet tegen Japanners of Amerikanen hoeven te spelen.
     
  5. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Nope, volgens mij heeft niemand 'm nog binnen. :mad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2009
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoeveel Gb kost het om het spel op je HDD te installeren?
     
  7. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je bijna meteen een pm terug gestuurd Speurneus ;)

    Hij is echt mooier en vetter dan ik had verwacht. Hij speelt lekker en zelfs met de controller kun je er best bedoelde combo's uitkrijgen.

    Online hapert het soms wat, helemaal tegen jappanners e.d. Maar dat is logisch.

    Ik krijg wel het gevoel dat er echt een hele nieuwe street fighter te ontdekken valt. En dat in goede zin. Aan de ene kant komt het bekend voor, maar aan de andere kant valt er weer veel meer te leren en te proberen.

    Topper!

    Edit @ iMark: niet op gelet eigenlijk, maar hij stond er wel vlot op.
     
  8. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dus het werkt een beetje met controller. Dan zit ik er steeds meer over na te denken om hem toch maar te halen :p
     
  9. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    FFC, geef me even een korte samenvatting van Sakura als je haar al gespeeld hebt.
    Ik vind haar speelstijl wel tof, assertief, snel, ... één van mijn favorieten (alvorens gespeeld te hebben ;)).
    Veel plezier met SF4 en hou ons de volgende dagen op de hoogte he :).

    Dat is wel goed veel gespeeld, tijd voor een review! :p
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  10. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nu wel liever eerst mijn SE stick verschijnen dan SFIV. Dan kan ik al wat oefenen met HDremix, en dan aan de slag met IV.
    Heb eigenlijk op dit moment nog meer zin in die arcade stick dan SFIV:b:
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou deze game niet goed te bespelen zijn zonder arcade stick?
    Krijg de indruk van jullie dat je persé zo'n stick moet hebben als je deze game op fatsoenlijke wijze wil kunnen spelen.

    Denk er ook er over deze game aan te schaffen.
    Maar eerst even wat andere games uitspelen. :)
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Daar heb ik ook het meeste zin in. Waarschijnlijk zal ik dan HD Remix ook wel vaak spelen, door de spectator mode. Jammer dat er nooit een fightgame kan tippen aan de online spelmodussen van DOA.
     
  13. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even gebeld naar console shop, moest er het fijne van weten :D.
    Ze mochten het dus zogezegd van Capcom om het spel vroeger uit te brengen omdat ze "goed bezig waren" :lol:. Vaag, maar kom, zoveel te beter voor hun. De sticks daarentegen komen pas bij de release uit bij Consoleshop.
    Hopelijk is iedereen hier wat mee :).
    Eerlijk gezegd, als TNT niet op zaterdag levert in je regio, dan is het de moeite niet aangezien je hem dan toch pas maandag krijgt. (woensdag bij vooruitbetaling), of betaal je 10 euro verzendingskosten als je hem onder rembours laat verzenden.
    Voor de mensen die niet van online bestellen houden, ga eens kijken in je lokale bart smit, die hebben meestal leuke acties bij release dates maar dit hangt regelmatig van regio tot regio af. Ik had er vorig jaar fifa 08 op de release kunnen kopen voor 39 euro. Hetzelfde met halo3 :).
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  14. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me sterk dat capcom toestemming geeft aan 1 winkel om bijna een week eerder met de verkoop te beginnen. dat is enorm slecht voor alle andere winkeliers en tevens oneerlijke concurrentie :)
     
  15. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb niets bij die winkel besteld, gewoon bij bol.com
    Daar heb ik nog verder niets van gehoord na mijn bestelling, dus ik wacht gewoon af! In de USA gaat het volgens de SRK forumleden flink mis met de TE sticks, Capcom-shop levert ze niet meer. Die laten het afweten tot maart:eek:
     
  16. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Xboxhome.nl kost de game 49 euro! Just to let you guys know!
    Wellicht kan je je order bij Bol.com nog annuleren? Daar betaal je de volle mep...
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  17. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij gaat de game overal verkocht worden morgen.
    De Bart Smit zei ook al dat ik vrijdag terug moest komen, omdat hij er waarschijnlijk bij zou zitten.

    Ook Future zone zou gaan beginnen als ze hem binnen hadden.
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De Free Recordshop ging zich wel houden aan de 20e geloof ik.

    Ik heb de mijne op Gamehubs besteld, maar twijfel deze te cancellen en morgen de stad in te gaan. Echter wacht ik eigenlijk ook meer op de Arcade Stick als op SF4... En wil ik Infinite Undiscovery ook nog ff uitspelen voor die tijd.

    Ik moet toch eens leren mijn impulsen onder controle te krijgen (Of niet, en lekker genieten :D).
     
  19. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Als hij morgen te koop is koop ik hem,krijg ook nog een CE maar als die binnen is verkoop ik de regular wel weer.
     
  20. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zoiets zou doen ben je wel helemaal in de ban van spelletjes weet je dat? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina