RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil geen gelijk hebben. Ik wil alleen niet dat een andere onterecht gelijk heeft.

MAARJA BACK ON TOPIC NU OK RACE PRO!!!

Sorry als ik mensen heb beledigd of dat ze straks wakker liggen het spijt me ;)

Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  2. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja joh,

Ouwe zeiksnor...

:lol:

3. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens jongens toch, misschien even een cursus kritiek geven/ontvangen nemen?

Heb zelf wel zin in het spel. Heb het altijd geprobeerd op de computer (GTR2), maar het is me nooit gelukt om het echt onder de knie te krijgen. Ga het nu wel weer gewoon proberen op de xbox. En voor de mensen die het willen weten, ik begin met alle assists aan. Maar langzaam aan gaan ze één voor één uit.

Trouwens, zitten er ook 'casual' cars in? Like Forza? Of zijn het alleen wagens uit de WTC klassen? Nevermind

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Check de startpost. ;)

5. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier eens: http://www.gamespot.com/xbox360/driving/racepro/show_msgs.php?topic_id=m-1-47211197&pid=950870
    De Mini is de lichtste wagen in de game, en er zijn verschillende andere klasses zoals je kan zien. Race07, maar dan uitgebreid.

Forza ABS is inderdaad nep, en degene die zei dat als je ABS uit hebt dat je dan driekwart remt en dan het dan goed is, dat klopt dus niet. Ga maar eens sturen en remmen tegelijk, denk niet dat het zo goed gaat lukken. Met ABS aan kan je volledig remmen en sturen tegelijk en dat is dus ook de kracht van ABS. Maja..

6. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Nah de abs klopt opzicht wel maar met een setup is het heel simpel te verhelpen door inderdaad die braking pressure te verhogen van laten we zeggen 65% naar 115% en drie kwart te remmen waardoor je alsnog even hard remt als normaal. En je banden dus ook niet blokkeren. Deze techniek word bij forza2 iig toegepast in de R1. Zal in de andere klasses wel minder nodig zijn maar word volgens mij wel overal gebruikt.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat ik wel jammer vind. Is dat dat je voor de online races alleen Dry of Wet kan zeggen. Ik had liever gezien Dynamic en dat er onder de race buien konden gaan vallen. En dan met ze allen naar binnen voor wet tyres.

8. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zou inderdaad een mooi iets zijn! Heb GTR nooit gespeeld dus weet niet of het daar wel mogelijk was. Het zou het wel spannender maken en de keuzes op de baan worden ook mooi. Ga je nog voor een ronde of 3 de pits in of niet als er opeens wat druppels gaan vallen.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hadden het wel steeds over Dynamic weather. Ik weet niet wat dat dan inhoud.

10. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij juist wel dat het weer tijdens de race kan veranderen. Was in GTR1 en GTR2 in ieder geval wel zo. Toen stond er ook dynamic weather op het doosje.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar die gast die de preview copy heeft zegt dit.

12. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dry <> Wet klinkt inderdaad erg statisch. Weet het ook niet. Afwachten dus!:)

13. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Pwik dan moet je het toch echt zonder de errie stellen, want deze jongen zet gewoon ABS aan hoor, de rest gaat wel uit maar abs is een must voor mij :9 maar geeft niet hulpmiddelen aan of niet big deal, ik vind dat echt pure onzin laat iedereen het spelen zoals diegene het lekker vindt.. of je dan een pussy bent of niet ik versla je toch wel :+:+ pwikkkkkkkkkk

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit zegt die gast met die preview copy.

15. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe eindelijk iemand vanuit mijn oogpunt.

16. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met een controller gaat spelen dan geef ik je groot gelijk. Maar als je met stuur en pedalen ABS aan zet dan kom ik persoonlijk naar je toe en dan merk je wel hoe laat het is :cool:

17. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    zo kinders ik heb zin in Race Pro want ik ga lekker met hulpmiddelen aan rijden want zn goede racer ben ik niet maar dat geeft mij wel de mogelijkheid om van een goede racer te genieten. dat dan weer wel

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff.. dat zou wel erg jammer zijn, dat was wat mij betreft het allergrootste pluspunt van GTR, dynamische weersveranderingen en een dag en nachtcyclus, beide zover ik weet nog niet veel gedaan op console racers (le mans en GRID komen in me op alleen) dus dat is van harte welkom, ik ga echt flink balen als het gewoon tussen nat en droog kiezen wordt online.

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dag en nacht cyclus zit er niet in. Dynamische weersveranderingen lijkt me van wel. Dry <> wet. Er is in Race 07 ook een Heavy Rain, Rain enzovoorts.

Vandaag niet in de winkel?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Even wat updates van die gast met de preview copy.

Het klinkt allemaal goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina