Klopt het dat de server momenteel offline is? Ik heb na wat moeite eindelijk die Nightly build op een usb stick geinstaleerd. Maar ik krijg nu een melding dat de server offline is. (Zal dan ook wel zo zijn)
Kan wel kloppen jah. Ik heb plannen de TTD server ergens anders te laten hosten, eentje die wel 24/7 online is (en 's nachts gewoon op pauze wordt gezet o.i.d... Ik laat hier morgen meer over weten.
Ja ik zit ook al ff te kijken... die kast staat op dit moment nog praktisch naast mn bed dus dat slaapt niet echt comfortabel... *edit* heb de server 2 kamers verderop gezet. Maar de TTDserver start nog niet automatisch mee op helaas...
Vista versie? Het spel speelt prima op Vista hoor (zie de links in de startpost) // Working on new server.. Hij draait de nieuwste nightly van vandaag (r15459, download hem hier). Gaat vandaag nog 24/7 online, en gaat automatisch op pauze als niemand speelt (als het goed is). Gaat draaien op port 8080, zodat hij door de meeste bedrijfsfirewalls wordt geaccepteerd. Dus lekker vanaf school/werk spelen .
Server draait.. voor hoelang weet ik niet want hij crashte net al bij instellen Openttd versie: r15459 IP: lmd.kicks-ass.org:8080 Server passw: pizza Join maar ff om te testen + nog wat laatste instellingen veranderen!
Server draait weer, alleen nog kijken of er een savegame is die geladen kan worden Edit: Laatste werkende save is geladen, we kunnen weer verder
Kleine KICK Omdat de vorige map aardig was volgebouwd en het geld bij iedereen als een malle binnenstroomde, heb ik besloten een nieuwe map te starten. De map is groter, ipv 512x1024 nu 1024x2048. Misschien is het wat om met zijn allen in één bedrijf te gaan werken en zo een enorm netwerk aan te leggen?
Ik denk het Ik speel het ook niet echt meer, probeer GTA IV 100% te halen dat vult mijn vrije tijd nogal de laatste tijd