Lag met cs 1.6

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Hallooow, 12 feb 2009.

1. Hallooow

Hallooow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

Zat zojuist ff wat cs te spelen maar om de zoveel tijd blijft het beeld vast staan(bevriest) of als ik bijv. naar links strafe blijft 'ie een seconde lang naar links strafen terwijl ik de toest al heb losgelaten. Heb al wat met me rates lopen kutten maar dat mocht niet baten.

Was zojuist op een mannetje aan het schieten toen "freezde" die weer en toen kwam er zon irritant hoog piepje uit me pc ... (vanuit dat kleine speakertje, wat je ook bij het opstarten hoort).

Me specs.

Amd Athlon 64 3000+ 1.81 Ghz
    Ati Sapphire X1950GT 256 MB
    ASUS A8N-SLI
    SATA HD van Western Digital 320GB (k geloof 7200 rpm)
    1 gig ram geheugen

Windows Xp Pro
    Service Pack 2

Videokaart instellingen:

SMOOTHVISION HD: Anti Aliasing --> Temporal Anti Aliasing (6x)
    SMOOTHVISION HD: Anisotropic Filtering --> Use application settings
    Catalyst AI --> Standard
    Mipmap Detail level --> High Quality
    Wait for vertical refresh --> Quality (always on)
    Adaptive Anti Aliasing --> Staat uit

Weet niet of dit de optimale instellingen zijn, ben niet echt een computer guru vandaar

Internet (telfort 20 mb)

resultaten speedtest.nl

Internet (telfort 20 mb)

resultaten speedtest.nl

Download
    Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 1293.8 KByte/sec
    (=10350 kbps)
    Upload
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar Gegevens opgeslagen ? 101.7 KByte/sec
    (=814 kbps)

Pc krijgt meer dan voldoende koeling, kabels zijn allemaal gesleeved etc. dus daar ligt het niet aan. Heb destijds toen ik nog veel speelde zelfs nog ander internet genomen. Heb me router ook al aan/uit gedaan. Cs opnieuw geinstaleerd. Maar ik ben er van overtuigd dat het een in-game probleempje is iets van een instelling wie o wie helpt mij ? Hopelijk is dit vodoende informatie.

2. Hallooow

Hallooow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wss het probleem gevonden, maar brengt gelijk weer een volgend probleem met zich mee....

als ik me v-sync uitzet heb ik geen last van de haperingen, maar dan heb ik wel heel de tijd van die strepen in het beeld (bij iedereen wel bekend denk ik). Hoe los ik dit op ?

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Probeer het eens de instellingen in CS in te stellen en niet in de catalyst control center. Dingen zoals AA op 6x heeft weinig nut, het vreet enorm veel meer resources en maakt qua visueel verschil bar weinig uit, die kan dus net zo goed op 4x of misschien wel op 2x.

4. Hallooow

Hallooow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het ligtpuur aan die v-sync ... die kan je in game meen ik niet aan- of uitzetten, bij css wel dacht ik. Marr daar zit t probleem m egt in ... Tips ?

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wat ik zei, probeer vsync aan en AA op 2x ipv 6x.

Deel Deze Pagina