Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    't ligt denk ik gewoon aan de connectie met de servers van Epic :wink: Anders kan het ook niet dat ze het door middel van updates oplossen beetje bij beetje.

2. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Gears of War werkt met een host, connectie heeft niks met hun servers te maken. Alleen de stats van een potje die moeten worden geupload, maar dat gebeurt waarschijnlijk pas aan het eind. En 'Ik zal zeker niet ontkennen dat de connecties goed zijn, want bij sommige vrienden werkt het ook echt slecht.' is een beetje een vage zin, maar zal wel verkeerd opgeschreven zijn.

Is er al iets meer bekend over de nieuwe patch, wanneer hij ongeveer komt?

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    hey Jack Gunit! Had je nog nooit hier gezien. Was net wel vet online he :)

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net nog even co-op campaign gedaan. Blijft gewoon leuk. Wellicht dat ik co-op achievement straks wel eens krijg als ik hem opnieuw co-op uitgespeeld heb.

5. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nou ik heb niet eens zo'n goede internetverbinding maar ik heb serieus (bijna) geen lag.

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Stuur hem maar linea recta naar moi. Far Cry 2 niet een mooie deal O-)

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wil je deal niet verpesten, maar is het bijna niet dood kunnen krijgen van NPC's ook niet een tikkeltje idioot? En dan willen ze een Hardcore mode ofzo erin stoppen. GOW 2 was voor mij het suc6 van vorig jaar en Far Cry 2 juist de mislukking. Met GOW 2 had ik alleen de laatste week wat last in de MP, maar in de SP heb ik weinig of geen last gehad van fouten anders dan de mijne. ;):)

8. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Sorry hoor maar dan kan je gewoon niet schieten.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Man, ik heb die game ook gehad. Ik schiet gewoon twee volle magazijnen leeg op zo'n neger en als die dan niet dood is spoort er iets niet aan de game in mijn ogen. Zelfs een hoop kogels op iemand zijn hoofd afschieten en dan nog opstaan is echt te erg. In COD spellen gaat het zelfs nog sneller.

On-topic: Zal mijn vader straks GOW 2 eens laten zien op de Xbox 360 en mijn nieuwe TV. Zal wel gezegd worden: Dat hadden we in de oorlog nog niet. ;):)

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Je weet dat lancer kogels op iemands hoofd niet veel verschil maakt met het normale lichaam, volgensmij scheelt het zelfs niets.

En in COD ga je sowieso 10x sneller dood dus ik weet niet waarom je zegt dat je zelfs in COD sneller doodgaat. In COD ben je ook in 3 kogels dood.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee die uit de kluiten gewassen spierbundels heb je nu nog steeds niet ;)

@Bronbridge: hij heeft het over Far Cry 2 he, daar zijn die vijanden inderdaad van carbon fiber gemaakt ofzo...

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hij had het over Far Cry 2 ;)

13. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, was wel vet:cool:

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ik ben vanavond niet online. Een metal concert tussen gekomen. Morgen wel weer gewoon. :)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Precies, ik had het over Far Cry 2. Reviews van grote site's en bladen als de PU liegen er ook niet om als ze zeggen dat het bijna frustrerend is om iemand dood te krijgen in het spel. Als het net zoals bij COD zou zijn gegaan was ik er ook vol voor aan de slag geweest, maar dit was echt een zwaar hekelpunt. Gears of War 2 word dat pas een beetje als je op Insane speelt, maar dan nog heb je ze op redelijk snel dood en dat is beter dan je ammo wegschieten op twee sjakies. ;):)

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond paar potjes GoW2 geprobeerd, alle potjes lag of de host verbreekt de verbinding. Zo irritand gewoon.

Nog eens een poging gedaan. Kom je met 3 gasten tegen 5 met een hogere rank. Een vertrekt en blijf je met zijn tweeën over. Ja dag, dan ga ik ook weg. O nee, die optie stoppen ze er niet in, bang voor leavers die toch wel weg gaan. Dan maar naar dashboard.

Laatst bewerkt: 14 feb 2009
  17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die verhalen hier zo eens lees, dan snap ik er de ballen van. Ik heb van de 10 potjes hooguit 2 met lag en/of andere problemen. De rest verloopt vlekkeloos.

Wingman kan ook verschrikkelijk zijn. Vanmiddag na 3 rondes 14 punten, de nr. 2 had er 7, en nog verliezen we 15 - 14. Bah, zo slecht.

18. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Wie voelt er wat voor om samen met mij de campaign op insane difficulty uit te spelen?!?

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    oke :) moet hem namelijk ook nog op insane uitspelen en ook nog co-op

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Anders ik wel :b:, ik heb vakantie dus kan nog mooi :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina