[GTA IV] Lost and damned

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 30 dec 2008.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  2. bram1805

bram1805 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trailer 2 is geweldig, NIKO

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Laten we dan gelijk ook maar de achievements hier posten:

Full Chat 25 G Your backup are riding at their best!

Help your fellow brothers to unlock this achievement - build Terry and Clay’s toughness to 100% through missions and gang wars activities.

The Lost Boy 50 G All hail the leader of The Lost!

Take over the gang and become leader of The Lost to unlock this achievement.

Get Good Wood 5 G In the Bike Races, whack 69 bikers with a bat

Unlock this achievement in multiplayer by knocking 69 bikers off their rides with the bat.

One percenter 100 G Billy is back on his bike.

Fall in line and help your President by getting his bike to unlock this achievement.

Easy Rider 70 G Finish the story

Ride with your gang to the end to unlock this achievement. Finish the story and get 100 points for this one.

Blame niet mij voor de laatste twee beschrijvingen van de achievements maar volgens mij zijn die 2 door elkaar gehaalt. Van de official site gehaald. :+

Ik heb meer tijd in GTA SA zitten met alleen rond cruisen en lol trappen dan dat ik in heel GTA IV inclusief alle missies heb gestoken en ben @ zon 95%. ;)

Laatst bewerkt: 13 feb 2009
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Nederlandstalig stukje:

Vandaag heeft ontwikkelaar en uitgever Rockstar Games meer informatie vrijgegeven over de verschillende multiplayer modi van de uitbreiding op hun game "Grand Theft Auto IV", "The Lost and Damned" genaamd. Bij de uitbreiding zouden nog zes nieuwe speltypes zitten voor online multiplayer, naast de al bestaande typen uit de game zelf.

De eerste nieuwe spelmodus binnen de uitbreiding heet "Road Rash", waarbij tot 16 spelers het tegen elkaar opnemen in een race langs verschillende checkpoints op motoren, gewapend met een honkbalknuppel om tegenstanders van hun voertuig af te meppen. "Own the City" is de tweede nieuwe modus en laat twee teams van vier elkaar over heel Liberty City bevechten om bepaalde gebieden te veroveren. Hiervoor moet je eerst computergestuurde tegenstanders in een gebied verslaan, waarna je het territorium bezit en jouw eigen computergestuurde gasten verschijnen, die dan het gebied voor jou gaan verdedigen. In "Biker Bullies" nemen 16 spelers het tegen elkaar op om de "Lone Wolf" te worden, in principe een soort "Juggernaut".

"Witness Protection" verdeelt de spelers onder twee teams, de "N.O.O.S.E. cops" en de "Lost", waarbij het N.O.O.S.E.-team enkele getuigen in een gepantserde bus moet vervoeren naar een alleen voor de bestuurder bekende locatie, terwijl de rest van het team de tegenstanders moet proberen te stoppen terwijl die pogen om de getuigen om te leggen. "Chopper Vs. Chopper" doet exact wat de naam al doet vermoeden. In de modus neemt één speler het in een aanvalshelicopter op tegen een andere speler, die langs verschillende checkpoints moet zien te vluchten op zijn "Chopper" (lees: motor). De laatste nieuwe spelmodus heet "Club Business", waarvan zowel een competitieve modus als een teammodus bestaat. Hierin nemen alle spelers de rol aan van "Lost"-members, die vervolgens taken moeten vervullen voor Angus om zo óf de beste van de groep te worden, óf geld te verdienen voor jouw "Club".

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wat word dit spel vet! Zoveel nieuwe motors, te chill gewoon :cool: Ik ga altijd de snelweg op met die NRG900RR en dan volgas tussen de autos zigzaggen. Genieten gewoon

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo, nu alleen nog de laatste 2 missies en dan heb ik IV weer uitgespeeld. Weet ik meteen alles weer, heb echt zin in de content. :)

8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    binnekort even MS points halen zodat ik hem gelijk kan kopen als hij uitkomt
    vooral Witness Protection lijkt me wel leuk een soort ''transport de VIP''

9. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    1800 ms points ging die kosten hé?

en wanneer kwam die nou uit de 17e??? dacht ik:p ken niet wachten.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dinsdag de 17e ja, 1600 points.

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    1600 en zie start post voor datum;)

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, klinkt goed! Haal hem zeker de 17e dan.

13. bram1805

bram1805 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het komt nu al heel dichtbij, weet iemand om hoelaat hij er dinsdag zal zijn, eventueel om middernacht opstaan

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lijkt mij gewoon rond 11 uur, dan wordt Marketplace meestal geupdate.

15. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ze beide nog steeds en met nog 2 DLC voor IV in aantocht zal ik met IV langer bezig zijn dan met SA:b:

Ook vanwege de coole MP.

16. bram1805

bram1805 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in de ochtend ?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Content is ongeveer 2 GB volgens iemand die een box heeft gekocht. Al een paar keer gelezen op Gtaforums.com dus lijkt me wel dat het waar is.

19. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als het meezit kan ik nog even Microsoft Points halen voor de 17e..

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat is wel een hoop zeg, moet mijn 20GB HD echt vervangen. Echter vind ik 80 euro voor 120 GB nog steeds te duur :+

Deel Deze Pagina