Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bij account settings fiasco

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb via Microsoft een recovery kit gekocht omdat ik nu 2 xboxen heb. Met die kit kun je de gegevens van de harde schijf van de oude xbox naar de nieuwe HD van de nieuwe xbox zetten. Ik vraag me alleen af wat eroverschreven word? En gaat de data verloren van de oude xbox dan?

Ook op de nieuwe xbox heb ik dus een aantal savegames, soms verder gespeeld dan op de oude xbox, gaat die data ook verloren?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De data van de oude xbox wordt gekopierd naar de nieuwe xbox .. de data van de oude HDD wordt geformateerd

Antwoord: Nee

Ja, die gaat verloren

Laatst bewerkt: 14 feb 2009
  4. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Moet ik dit opvatten als een typefout? ;) De data van de oude HDD wordt geformateerd? De harde schijf van de eerste xbox dus?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja, maar de data komt dan op de nieuwe hdd te staan en gaat dus niet verloren ;)

6. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ik ben een beetje dom denk ik haha, maar de data op de oude HDD blijft ook gewoon staan dan toch? Want ik wil natuurlijk op 2 xboxen kunnen gamen zonder ergens opnieuw te hoeven beginnen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee de dat wordt omgezet en dus ook leeg gehaald na afloop

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De data op de oude 20GB HDD wordt na de verzetten op 60GB of 120GB verwijderd.
    Alle data die al op de 60GB of 120Gb HDD stond wordt ook verwijderd !!

Info Microsoft.

1. Aan het eind van de overdracht bevat de vaste schijf van 120 GB alle bestanden die van de vaste schijf van 20 GB konden worden overgedragen.
    2. De inhoud op de vaste schijf van 20 GB wordt verwijderd.

9. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is op dit moment het beste/voordeligste 360 pakket? ik zie overal verschillende pakketten, maar zie door de bomen het bos niet meer. hierbij heb ik het dan wel over een degelijke 360 (niet een arcade ofzo).

10. spolak

spolak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.bol.com/nl/p/games/xbox-360-pro-flexibele-voordeelbundel/1004004006463683/index.html

dat is wel een leuke actie! heb ik hem ook besteld, binnen 1 dag binnen! :D

even een andere vraag, over dat je je xbox360 niet mag bewegen als er een cd in zit.. geld dit dan ook als hij uit is? of gaat het er puur om dat hij draait en dan kantelt? En maakt het uit als de xbox soms wel iets beweegt tijdens het spelen, als ik een goal maak met fifa wil ik nog wel eens opspringen en trilt het kastje een beetje haha! :D

11. Nutty

Nutty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    miss een tip om het spel te kopiƫren naar je HDD.

Ik heb ook een vraag. Ik kijk momenteel Heroes via de xbox 360 op mijn tv doormiddel van een usb. Als ik een aflevering gekeken heb wil ik er meestal nog wel 1 kijken, maar als ik de volgende start dan doet het geluid het niet. Ook het geluid van het menutje doet het niet ( als je op de middelste knop drukt). Wat is de oorzaak hiervan?

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je hem uit heb en je gaat 'm verplaatsen moet je sowieso even de dvd eruit halen, just in case ;).

Tijdens het spelen is een trillend kastje eigenlijk funest en kan voor mooie ronde krassen zorgen op je schijfjes! Zorg er dus voor dat je 360 op een stabiele ondergrond staat!

13. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Het is zover, mijn Xbox is dood. 't is een tweede handsje dus dat meot ik morgen nog even regelen met de klantenservice. Ik ben ook al wat aan het vooruit denken. Het is uiteraard mogelijk een arcade Xbox te kopen en daar mijn 120 gig hd op te zetten, maar werkt mijn gamertag en DLC dan nog wel? Is dat Hdd, Gt of Xbox gebonden?

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Alles staat gewoon op de harde schijf, dus dat kan gewoon. DLC staat ook op je harde schijf, en het is GT gebonden dat je het al hebt aangeschaft, dus mag je het gratis downloaden (omdat je er al een keer voor betaald hebt).

Maar voor de duidelijkheid: Je verliest geen DLC, gegevens, e.d.

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Top, Dankje :)

16. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ai das best lullig vind ik, nou heb ik betaald voor 2 xboxen en voel ik me toch een beetje genaaid. Ook omdat ik maar met 1 xbox online kan dus, dan word het maar flink racen in Forza op de nieuwe xbox om wat centjes bij elkaar te rapen.

17. spolak

spolak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoelang gaat een controller ongeveer mee met goed gebruik? Of hoe lang gaat jouw controller al mee zonder problemen..

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb mijn controller, tot ik mijn 360 verkocht, vanaf de release datum gehad.
    Eind 2008 een Elite gekocht.
    Dus ongeveer 3 jaar.

19. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ha, willen jullie wat grappigs horen?

Ik heb nu 2 Xbox 360's met hetzelfde serienummer en consoleID. Beat that :emo:

20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb in mei 2006 een 360 gekocht, en afgelopen november weer. Ik heb die nieuwe geregistreerd voor de HDD Transfer kit, maar als ik op xbox.com krijg zie ik dat ik garantie heb op die nieuwe tot mei 2009 8)

Maar even de klantenservice bellen dan...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina