[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Niemand het hier nog over gehad? Crank 2. Haha, ziet er weer erg Crank uit gelukkig. Wel een beetje lame hoe hij uiteindelijk niet dood is gegaan maar daar draait het hele vervolg op zo te zien. Dus dan mag het. Heerlijk dat stukje met die oma, haha. Top.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het idee van de film is wel een beetje weg met het 2e deel denk ik.

Btw ik zag Chester van LP ook nog langskomen.

3. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Net About Schmidt gezien. Echt een goede film, je zou het op sommige momenten gewoon kunst kunnen noemen. Neem één frame uit de film, dus zonder beweging en geluid, en je ziet meteen de emoties die bedoeld worden in die scene :D Echt knap.

8,5/10

4. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Crank is zo ongeloofwaardig en mede daarom ook zo leuk :D Daarnaast is jason statham top :thumbs:.

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    nou net friday the 13th gezien.
    en precies wat ik verwachtte...
    een standaard hack 'n slash film van jason die ze maar anatomie van het menselijk lichaam laat zien.
    het is een doorsnee horror film om het zo maar te zeggen, alles is voorspelbaar.

7
    omdat het toch jason blijft!

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Die zat ook in 1 he!

Gister My Neighbor Totoro gezien maar komt nog steeds niet in de buurt van Howls Moving Castle.. moet nog wel een paar ouwe ghibli films zien though.. 7/10

Ook ben ik nou bezig met Unknown die tot nu toe wel goed is.. cijfer komt zo wel.. ik denk rond de 7.5

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nausicaa en Mononoke > Howls moving castle wat mij betreft :)

Totoro vond ik ook niet zo heel bijzonder, 1 van de mindere

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Princess Mononoke heb ik hier nog wel ergens liggen.. ff kijken binnenkort. en van nausicaa heb ik geeneens van gehoord.. die maar is opzoeken dan!

Unknown.. ja.. beetje jammer van het einde: 7/10

9. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond is de roadmovie Into the Wild aan de beurt. Word goed gewaardeerd op moviemeter.nl dus t zal vast wel wat zijn.

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Tja je moet er van houden I guess, vond het zelf nogal een saaie film.

11. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ach we zullen zien, en anders gooi ik gewoon black hawk down aan :D die heb ik ook nog liggen

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Fool's Gold gister gekeken. Aangenaam leuke avonturenfilm.

The Golden Compass daarentegen...wat een schijtzooi.

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond Into The Wild een hele mooie film.

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Afgezien van het feit dat het een totaal idioot idee is om iemand te verheerlijken die zo achteloos met zijn leven is omgegaan..

15. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Vind je?

/Mod Ok, je hebt je OW te pakken, heb je al eerder gewaarschuwd dat je niet steeds van die zinlose posts moet maken maar je gaat gewoon door. Bij een volgende keer krijg je een ban - Gerjan

Why? Ik wilde alleen weten waarom hij McCandless' leven "achteloos" vond.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2009
  16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Beetje nutteloze opmerking. Ik vind het fascinerend hoe hij met zijn leven is omgegaan. Kijk om je heen, lees het nieuws en je ziet zat mensen die achtelozer met hun leven omgaan. Gaat het er niet om dat de film vermaakt en fascineert.

Gister The Pianist gekeken, prachtige film.

17. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Precies, vandaar ook mijn reactie op zijn post. Beetje dom dat ik daar een OW voor krijg.

/Mod Kappen met zeuren nu, jij krijgt een OW door je post geschiedenis. En wat je hier plaatste was een zinlose kreet. Wat Rydan doet is een echte post maken. - Gerjan

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    The pianist is inderdaad een prachtige film. Vind hem nu al een klassieker. Ik vergelijk m altijd maar een beetje met schindlers list. Totaal ander verhaal maar de sfeer komt ongeveer wel overeen.

19. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    En dan noem jij mijn post nutteloos? Je reageert op mijn post met de woorden dat het je vermaakt en fascineert..
    Maar hoe kan iemand die zichzelf om zeep weet te helpen door een achteloze levensstijl nou fascineren?
    Lees anders even deze review (incl. spoilers):

Anyway ik heb het al vaak genoeg over deze film gehad omdat ik gewoon niet kan begrijpen hoe mensen dit goed kunnen vinden..

Laatst bewerkt: 14 feb 2009
  20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het vermaakt me, omdat ik gewoon de hele sfeer: natuur, mooie soundtrack mij aanspreekt.
    Het fascineert me, dat een persoon zijn toevlucht zocht tot de natuur en al die schoonheden puur heeft meegemaakt.

Oké ik ben het eens met je dat als je ernaar kijkt als in die review dat hij eigenlijk wel een beetje zielig omging met zijn familie en dat het suf was hoe hij dood ging. Ik wist echter niet tot het einde van de film dat het een soort van biografie was en dacht dat zeg maar het deel met zijn familie een opstapje was naar het mooie deel van de film. Het einde met het sterven vond ik sowieso minder.

Over de review verder, om even een stukje te quoten:

"Hell, his parents even have the nerve to offer to buy him a new car and pay for a Harvard education. Those phonies. Those shallow fakers who give him a home to live in and money to spend. How disgusting they are."

Dit is natuurlijk wel een beetje uit de context gerukt. Die ouders wilden hem puur een auto geven omdat degene waar hij zelf voor had gespaard misschien een "oh, what shall the neighbours think" reactie kon uitlokken in plaats van te waarderen dat hij op eigen benen wil kunnen staan. Op eigen benen willen staan vind ik wel iets om te waarderen en respect voor te hebben, al is het een beetje in het extreme in deze film.

Laatst bewerkt: 14 feb 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina