:{Mhh groningen dimplus heeft hem dus niet vandaag :{:{ heb ik al die zooi voor niks meegenomen alleen in delft -_-
Ja de TE heeft Sanwa onderdelen en de SE niet en nog veel meer andere dingen die hier te vinden zijn: http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=162653
Beetje slecht dat er al zoveel zaken zijn die hem al verkopen. Blijkbaar worden er bij dit spel geen boetes uitgedeeld. Zelf wil ik het spel graag spelen, maar heb geen moeite om gewoon tot de 20e te wachten. En voor de mensen die het spel al hebben, met hoeveel man kan je maximaal in een lobby?
Ik wil hem ook heeel graag spelen , maar jah hier in Limburg ( Heerlen ) niet 1 winkel die hem verkoopt of zo , net alles af gebeld maar niks hoor , Allemaal 20ste bah echt klote !!!!!
Ik wil m ook heel erg graag... maar ik heb een vriend gevraagd of die m voor me wou bestellen bij play.com... En dat duurt nog wel langer helaas.
Dat wordt een hoop HD Remix blijven spelen dan.. Beetje vaag dat een xbox live arcade titel meer online opties heeft dan deel 4
Mja ze komen iig met een tournament patch uit binnenkort.. als je met z'n 4en in een lobby zit komt je ping ook niet ten goede, dus vandaar dat ze dit hebben gedaan afaik.
Als ik mag vragen de mensen die hem nu al hebben? Gewoon van een winkel of hoe? Want ik zie dat er al veel mensen zijn die de game al hebben , En dan heb ik het ofc niet over Gebrande versie's maar echt Origineel , Waar in NL is hij al te koop? Want ga vandaag naar Denhaag , mischien dat ze hem daar wel al hebben?
Consoleshop.nl verkoopt hem en Foregames en ik dacht ook Dimplus. Foregames is nu alleen al uitverkocht.
Dimension plus groningen verwacht de game vandaag, eind van de middag waarschijnlijk, en anders sowieso maandag. Ik heb wel voor de zekerheid de game gereserveerd voor mij en m'n broer. Dus misschien straks nog de stad in om de game te halen...ideaal dat ik vrijwel in de stad woon...allemaal zo dichtbij Wel potverdrie, kom ik net uit de stad zeg...ik check even dimplus.nl , en ja hoor..SF IV binnen. DOH!!!