Mja misschien zal he er wel dichtbij liggen of ze bedoelen dat ze al door de voorraad heen zijn. Naja boeiend don' shoot the messenger
Ik geloof dat ze het allebei doen. Ik ontvang negen van de tien keer gewoon een game in mijn brievenbus.
Echt belachelijk dat zoveel winkels 'm al verkopen, terwijl anderen (wij ) de game nog niet eens binnen hebben.. Ik zal nog even wat geduld moeten opbrengen... Helaasch!!
Ja idd ben net ook in Heerlen geweest, nergens ! Misschien in de Intertoys in Brunssum.. Zometeen ff bellen als ze er hebben meld ik het wel ff hier
Die madcatz arcade sticks van +- €40 zoals deze, kun je die ook gebruiken voor andere x360 games zoals fifa of halo? Ik zit te twijfelen om SF IV te halen, maar als ik die game haal, haal ik er waarschijnlijk ook zo'n stick bij.
die pads kun je niet voor alle andere games gebruiken, je hebt namelijk geen analoge sticks,.. dus alleen games die je ook enkel mer de D-pad en de buttons kunt besturen kun je er mee spelen denk ik. Halo en Fifa vallen dus al af omdat je daar 2 sticks voor nodig hebt
Bedankt . Wacht nu wel even met zo'n stick, vind het zonde van geld om de controller voor 1 spel te kopen. @ Nukem: Wist ik niet. Nu wel dus en ik heb nog wel een paar fightinggames liggen
Damn, Intertoys in Brunssum heeft hem ook niet !!! Weet er iemand een Street Fighter IV te vinden in omgeving van Brunssum dus in Sittard, Geleen, Kerkrade, Landgraaf ?? Ik wil hem echt graag hebben man !
Net gehaald bij Dimension Plus te Groningen. Ik had nog een irischeque van 20 euro, die kon ik mooi besteden eraan, plus spaarpunten. Niiiiiiice.