sS I FuSiionZ I LC I3eta 1NC II iFresH x Zover ik me kan herrineren. Waarom scholden jullie ons uit voor KK BELGEN? Dat vind ik wel wat jammer Gr TheWineGums
ja niks tegen belgen he!!! want weet je wat zo leuk en goed is aan belgie....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................:{
Ik heb geprobeerd om de puntjes in te vullen, alleen de woorden zijn erg lang. Kan je een hint geven? Want ik kan zelf niks verzinnen
Nou zal je zeggen weet zelf nog niet wat het is ieder puntje staat voor 10 minuten denken en zelfs na een goede nachtrust weet ik het nog niet dus kunnen weer heel wat puntjes bij
Ik kom niet uit belgie. En ik maak de puntjes wel af. Het leuke aan belgen is dat ze kapot dom zijn. WhineGums is onze clannaam voor in te schieten . Mijn nieuwe naam @ live is xRenzow