[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

1. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat lijkt mij ook ja, ik heb een 55 cm standaard tv en daar zie ik ook idd niet heel veel detail.

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens dit heeft niet veel met de game te maken maar dacht wie hier kijkt en leest weet ook wel wat van Halo Universe af :+

De Game speelt zich af voor de eerste halo maar er zijn ook boeken uitgebracht. Waar spelen die zich af dan? na deze game en voor de eerste halo shooter? of nog voor de Halo wars? Ik zelf ben erg benieuwd naar het hele verhaal want ook met halo3 kreeg ik echt het gevoel van ok ik mis best wel wat.

En net de demo gespeeld en moet zeggen damn dat werkt best wel vet

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    The Fall of Reach: Gaat over het ontstaan en de training van de SPARTAN-II. Master Chief is één van de uiteindelijk 33 geslaagden (overlevenden). Het speelt zich af op meerdere plaatsen in de ruimte, maar voornamelijk in The Pillar of Autumn (Captain Keys) en de planeet Reach (Doctor Hasley).

Th Flood: Gaat over het eerste spel.

First Strike: Gaat over wat er tussen Halo: CE en Halo 2 speelt, met in de hoofdrollen onder andere Master Chief en enkele andere overlevenden van Halo en de Pillar of Autumn, zoals de Sergeant. Speelt zich voornamelijk af in de ruimte en schepen.

Ghosts of Onyx: Gaat over het geheime SPARTAN-III programma, de nieuwe lading wordt opgeleid door één SPARTAN-II en een goede vriend van 117/MC. Speelt zich af op de planeet Onyx. Zit veel Forerunner verhaal in.

Contact Harvest: Niet gelezen, maar gaat over de Sergeant en de planeet Harvest, het eerste slachtoffer van de Covenant. Hier speelt tevens Halo Wars zich voor een deel af.

The Cole Protocol: Niet gelezen, maar gaat over Admiral Cole en zijn protocol, een voor de gehele vloot gelende regel: Als ze een ruimtesprong maken moeten ze dat 'at random' doen, zodat de ze coördinaten van de aarde niet prijsgeven.

4. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan ik inderdaad ook wel zien, maar ik vind dat de kleur van de factie gewoon te veel overheerst bij de textures, elke unit heeft een egaal groene kleur.
    IMO hadden ze dat wel wat minder kunnen doen, de manier waarop wordt aangegeven tot welke player een unit behoort op een iets subtielere wijze.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Aye, dat vind ik ook. Zeker bij blauw valt het zo enorm op. :x

6. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zijn de Covenant nu overpowered?
    Ik heb deze game laatst op hard gespeeld tegen Covenant en had het echt moeiiilijk.

7. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

[gt]45408[/gt]

8. yoeri_

yoeri_ Aimed on Your Head;)

Leuk Bevonden:
    0
    hij ziet er heel mooi, uit, controls zijn goed. ik vind hem alleen niet zo leuk als ik d8 :mad:

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat vind ik ook meestal van demo's. Er mag inderdaad wel wat meer actie in. ;):)

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ben net toch maar ff goed voor de demo gaan zitten en.. ik vind het een beetje so-so. Het is gewoon net wat te traag op een console ofzo, ik weet het niet. Cinematics zien er wel gaaf uit though :)

11. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Demo gedownload. Net geprobeerd. Na een minuut al afgehaakt. Niet mijn type spel...

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dan heb je het niet echt geprobeerd. Na een zeer korte tutorial kan je al goed uit de voeten met het spel.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Man, en dat noem je dan proberen? Ik heb zelfs het dramatisch slechte Conquest van EA langer geprobeerd. ;)O-)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb tot nu toe alle RTS games op de X360 veel gespeeld. Deze vind ik echter waardeloos (de demo igg). Als er geen Halo in de titel stond zou de game waarschijnlijk helemaal niet verkopen.

15. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb erg genoten van de demo juist. Dit wordt mijn eerste RTS die ik ga kopen voor de Xbox 360. Ik speelde vroeger altijd alleen maar op de PC maar dit was prima te doen moet ik zeggen.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    't zelfde, dit wordt tevens ook mijn eerste Halo.

17. dubbelstinkkk

Leuk Bevonden:
    0
    AntraXxX

Ik heb halo 3 liggen maar eigenlijk nog nooit gespeeld, misschien een half uurtje ofzo.. het trekt me niet zo :)

Las trouwens net dat er Halo Wars action figures komen, zien er best mooi uit moet ik zeggen :)

halo wars action figures

niet dat ik ze ga kopen maar misschien leuk voor de liefhebbers :)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Leuk voor kleine kinderen onder de 10 jaar misschien, maar als je als bijna 23 jaren, en zelfs ver daar onder al, die dingen zou kopen zou ik je hard uitlachen. ;):lol:

19. dubbelstinkkk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken wel meer mensen die die dingen gewoon sparen hoor en die zijn al in de 30 :) zo kinderachtig is het niet vindt ik. Is niet voor iedereen natuurlijk maar je zijn zat fans :)

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt bijna 41,000 GS. Er zijn zat mensen die jou daarover uitlachen. Dus niet zo popie jopie doen.

Deel Deze Pagina