Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja denk ook dat als je op donkere maps speeld de sfeer sowieso hoger is.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tot nu toe niet, maar wel erg goed kwa sfeer. (zie dead space, niet eng maar wel een goeie sfeer)

Overigens kwa sfeer van RE 5 is nog weinig over bekend de game is waarschijnlijk nogal erg groot + veel locaties zijn nog niet bekend. Vond tot nu toe die stukken in afrika (zie trailers) in het donker best wel vet.

3. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    haha .zeemonster was vet ja;)

van wat ik allemaal gezien heb lijkt me de sfeer in Re 4 ook een stuk spannender dan in RE 5..

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    spoiler spoiler !!

In Re 5 zit volgens mij ook een zeemonster.

Zie trailer: http://www.gametrailers.com/player/45534.html (in HD natuurlijk)

5. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    ja klopt. in re 5 zit er ook 1 in, alleen wat groter;)

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Er was wel een moment in de demo dat mijn co-op buddy even weg liep en ik in mijn uppie door een verlaten steeg liep. Toen vond ik de sfeer goed. Stoffig, in de schaduw, toch merk je de hitte rond je. Was dan wel mooi.

En er waren zo enorm veel vette dingen in RE4, haha. Je kan je vast het stuk herinneren dat je samen met die Spanjool een huis moest verdedigen tegen echt honderden zombies.

7. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    hahah
    dat was echt het kutste stuk van de hele game;)..
    was echt gekkenhuis,,
    die zombies kwamen echt overal vandaan in dat huis..

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Van de ene kant is het daarom ook wel zonde dat je co-op speelt... Maar in RE 4 zit dit volgens mij ook alleen is je co-op buddy de AI.

9. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben momenteel op zoek naar RE: 4 voor de PS2, dus mocht iemand hem hier nog willen verkopen :9

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    't Was wel moeilijk, maar vond het wel echt super vet om te spelen! Je werd HE-LE-MAAL GEK.

Ja, maar die co-op buddy doet geen fuck en is nauwelijks essentieel voor de gameplay. Vecht niet mee enzo. Heel af en toe heb je wel een buddy in RE4, maar waar jij bent is dat nog niet (volgens mij).

11. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Heb vorige week ook RE4 geleend met een gamecube van een vriend :) Heb hem na 15 uur uitgespeeld, en ben er nu voor de 2e ronde mee bezig :p zo'n geweldig spel is het. 15 uur vond ik beetje lang, dus ik zal nu 2e ronde met dezelfde guns er nog maar 7 uur ofzo over doen, ben er beetje doorheen aan het rushen, maar het blijft leuk :D

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Moet je hem 's op Normal proberen. Of op Hard. :emo: En daarna nog de extra missies. Ben je nog wel even zoet. :'-(
    Resident Evil 4 is net zo'n spel als Devil May Cry 3, je kan er redelijk relaxed kort over doen en toch onder de indruk van het spel zijn, en je kan er godskolere lang over doen om dat het zo frustrerend moeilijk is dat je er drie controllers op verspeelt. :+

13. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Na, ik speelde al op normal :) deed er alleen zo lang over omdat ik er gewoon echt lekker de tijd voor nam, niet zo snel rushen, lekker rustig over elk stukje. Spel zelf was niet echt moeilijk. Ben nu bezig met de mercenaries. Heb met leon en ada al de het eerste level 5* gehaalt, het duurt alleen zo ontzettend lang. :p moet nu echt nog met vijf poppetjes 4 levels 5* halen. Duurt zoooo lang. Maar voor de hand cannon is het het denk ik wel waard. :p

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Mercenaries? Volgens mij heb ik nog iets gemist in RE4! :eek:

Even denken. Je hebt Leon-campaign, dan heb je de Ada-campaign en nog één speciale Ada-missie. Toch?

15. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Als je de campaign uitspeelt krijg je één Ada missie en de Mercenaries. Daarbij heb je 4 maps die je moet spelen met leon, waarbij je 4 sterren of hoger moet halen wil je een nieuwe character unlocken. Je kan nog 4 nieuwe characters unlocken waaronder Krauzer en Ada. Als je alle 4 de maps dan met alle 5 de characters 5 sterren haalt krijg je een nieuwe gun die je kunt kopen bij die gozer die guns verkoopt in het spel, de mercenarie. Die magnum heeft als je hem volledig upgrate 99.99 fire power en oneindig kogels. :p zeker waard om eventjes wat tijd in te stoppen dus. \o/

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Handcannon _O_

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Meer een blok aan je been ;)

18. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    de game is ook niet echt lang,, de eerste keer doe je er wel 15 uur over ongeveer..
    maar ik heb de unlimited rocket launcer en Chicago Typewriter.
    dan ren je er zo doorheen;)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan is er ook geen reet aan imo.

20. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    klopt./.
    dat is ook leuk voor 1x;)