Street Fighter IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm miss moet je een stick aanschaffen, of die 3 knoppen naar 1 aanzetten. Dat kan volgens mij wel, dat je bijv. 3x punsh op LB zet.
    Ik ben nog steeds in spanning wachtend op die stick, maar het spel moet ik nu eigenlijk ook wel hebben...

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zal denk ik uiteindelijk toch wel die speciale controller kopen denk ik, gisteren meerdere keren tijdens die trials dat ik 2x hadoken moest doen en kreeg ik gewoon shoryuken, je kunt niet echt fijn precies die move doen....ligt denk ik aan die pad. Bedoelen mensen juist dat wanneer ze zeggen dat er eigenlijk niet fijn mee valt te spelen, de standaard 360 pad?

3. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Idd de 360 pad is echt ruk.
    Krijg van de week de Madcatzpad en als dat nog niet goed is zal ik toch naar stick moeten.

Maar die Madcatz pad zal al 10x beter zijn dan de 360 controller.

4. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met de standaard controller speelt kun je beter met het pookje spelen, die werkt fijner dan de d-pad.

edit: Als iedereen een beetje ingespeeld is zouden we moeten kijken of we een redelijke xboxworld meeting kunnen houden voor sf4. Ik kan wel een man of 8-10 kwijt in rotterdam.

Laatst bewerkt: 15 feb 2009
  5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    he he , ik kwam er net ook achter ja !!! yess

:lol:_O_

6. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me toe mensen :) Ik ben wel een N00b.

Edit: in de trial mode moet ik met Gouken tijdens de hyakishhu op L punch + kick doen. Dat lukt niet. Iemand die weet hoe het moet?

Laatst bewerkt: 15 feb 2009
  7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Vraagje, krijg je bij SFIV ook wat gamerafbeeldingen ? Want ik wil een pack gaan kopen dus niet dat ik die dalijk gewoon gratis erbij krijg.. ? ;)

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Volgens mij niet gratis.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Inderdaad man, dat is best tof. Het enige probleem is alleen dat het Rotterdam is, niet om de hoek...plus genoeg extra kosten. Ik zou dan bijvoorbeeld best willen komen, maar dan samen met broer...echter is hij niet een echt actief member op de forum. HEEEEEL soms komt ie even kijken hier ;).

Eens in de 3 a 4 maanden houden we altijd een soort weekend met vrienden in Den Haag, dan gaan mijn broer en ik erheen en dan flink gamen en films kijken en gewoon lol trappen. SFIV is daar echt ideaal voor. Als het goed is komen zij eind maart naar groningen toe.....dat is altijd wel erg vet.

Ik zie het al helemaal voor me...straks lekker vechten tegen elkaar op mijn plasmaatje...prachtig. En dan in de woonkamer staat het vol met TFTtjes en 360's haha.

10. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik vind dat het spel niet 65 euro waard is.

Dat is ook de reden dat ik 'm niet ga kopen, wacht wel totdat ie rond de €40,- wordt.

11. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Darn, er schijnt een groot probleem te zijn met de SE stick. De washer van de stick schijnt over de PCB te gaan, waardoor ie op termijn het gewoon begeefd. Dit blijkt in echt 90% vd gevallen te zijn, dus ik heb snel stick bij bol.com ge-annuleerd. Miss toch voor de pad gaan, maar die schijnt ook enige issues te hebben met die diagonalen input:mad:
    heeft MadCatz dan niets geleerd van et verleden:confused:

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Tazz, koop gewoon bij gamehubs :p

13. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m door een vriend ook laten pre orderen bij play.com voor maar 36 euro :). mooi prijsje vind ik zo. moet alleen nog wel even wachten, maar daar heb ik het wel voor over.

15. RastafariMan

RastafariMan NWO 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    4

Waar heb je dat gelezen??

Heb je soms een linkje??

16. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Plots zien die hori's er niet meer zo slecht uit :lol:

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik uiteindelijk toch geen miskoop gedaan :9

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Geen enkele game is 65 waard, 55-60 en meer niet. Ik vind het belachelijk dat sommige winkels echt bijna 70 euro voor een game vragen man, damn.
    Gewoon je games bij Dimension plus halen, spaarpunten opsparen en na een tijdje kan je een game halen met zeeeer veel korting.:D

Heb je geen Dimension plus waar je woont..dan Nedgame of een andere Gameshop. Maar alsik mijn games alleen maar voor boven de 60 kan krijgen...dan zou ik ze ergens bestellen.

20. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop meestal mijn games bij Xboxhome of de Music Store.
    Bij Xboxhome was SF IV trouwens maar 49 euro!
    Maargoed, tientje meer bij de consoleshop vond ik ook geen probleem.
    Music Store is naar mijn mening ook zwaar relaxt. Kan je ook punten opsparen. Werkt ideaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina