Riddick: Assault on Dark Athena

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 24 jul 2007.

  1. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat ik deze ga kopen. aangezien een groot deel van het spel het zelfde is als 'escape from butchers bay' dit spel heb ik al zo vaak gespeeld en ken het van top tot teen uit mijn hoofd zo ongeveer. Het was wel een van de vetste spellen van die tijd maar ik denk dat het nu niet meer op kan tegen de vele shooters die nu op de markt zijn. Misschien als de reacties op de forums goed zijn of als ik een goedkoop exemplaar op de kop kan tikken dat ik hem toch aanschaf
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, een groot deel? Eigenlijk valt dat reuze mee. Butcher Bay is het eerste deel van het spel, gevolgd door een tweede, net zo groot deel genaamd Assault on Dark Ethena. Daarnaast krijg je ook nog multiplayer, waarvan één speloptie Pitch Black heet. Eén iemand is Riddick mét night-vision (is zo'n Furyan hè) en zeven andere spelers zijn mercenaries, met enkel een lullig zaklampje (overigens ook met zware wapens :+ ).
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :cool: Furrr....

    Vraag me af of we nu ook wat meer background krijgen van Riddick...
     
  4. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Boxshot van Chronicles of Riddick: AoDA vrij gegeven

    Nieuws | 14 februari 2009 - Uitgever Atari heeft vandaag de boxshot van Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena vrijgegeven. Chronicles of Riddick: Assault on Dark, zoals de nieuwe titel luidt, is de remake van Chronicles of Riddick: Escape from Butcher, welke in 2004 verscheen voor de Xbox en PC. Dark Athena is meer dan alleen een port van het origineel. De game zal graphics een flink boost krijgen en zo'n 40 procent meer single-player content bevatten, welke zich afspeelt op het ruimteschip Dark Athena. Ook wordt er veel aandacht besteed aan een multiplayer mode, met onder andere hand-to-hand combat. Ben jij dus benieuwd hoe je de game straks op 27 maart in de winkels kan herkennen, bekijk dan snel onderstaande boxshot.

    [​IMG]


    Iemand die eventjes de frontpage wilt updaten? :b:

    Zelf vind ik deze boxshot best wel iets hebben, niet te druk, maar wel stijlvol.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    instant buy en misschien betaal ik de volle pond :)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Boxshot is nou niet echt nieuws van fatsoenlijk niveau, maar zal 'm speciaal voor jou wel even opzoeken (zonder watermerken en shit) zodat ik 'm op de frontpage zetten. Als je nieuws aantreft dat niet op XBW staat, stuur maar een PM!
     
  7. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Mag je op dit forum geen nieuws posten dat niet door Xbox world zelf uitgegeven is? :{ Of gaat het alleen om de boxshot. Ik dacht ik plaats gewoon de boxshot die ik zag staan, maar daar moet tegenwoordig ook al rekening mee gehouden worden :x
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2009
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jij bent hier de redacteur, dus jij moet het nieuws allemaal zelf opzoeken. Lekker puh. :p

    @Dribble: Let maar niet op Willem. 8)
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hé, niet zo boos jongen! :) Er werd mij gevraagd of iemand de frontpage wilde updaten. Nou, ik ben redacteur voor Xboxworld en ik vind een boxshot nou niet echt bijzonder nieuws. Allemaal leuk en aardig, maar wat is de nieuwswaarde? ;) Maar, omdat jij het zo lief vroeg heb ik het toch vermeld op de frontpage. En dan word je boos! :eek:

    Snap my point? ;)

    Dulle, Dulle, Dulle. O, Dulle, Dulle, Dulle. :+ Ik neem aan dat jij als die-hard gametopicposter wel het beste voor hebt met XBW, dus als jij kan helpen... Gewoon doen! :D
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hij bedoelde de startpost. ;)

    Nee! :+ Als er nieuws is wat ik interessant vind zul je het al een van de topics vinden. Ik ga je het niet ook nog eens PMen. :eek:
    Tss..wat een luie redacteurs hebben we hier. :p
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    O, ja, had ie dat moeten zeggen hè! :+ En ik ben niet lui. :'-(
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wie lui is moet vindingrijk zijn :D http://feeds.gawker.com/kotaku/full

    en @ die boxshot,... vind t weinig bijzonders als ik eerlijk ben. Eigenlijk vind ik m minder dan die van EFBB. Maar who cares als de game maar goed word :)
     
  13. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, nee ik bedoel inderdaad de startpost :): Frontpage is natuurlijk iets anders, maar had ik niet echt over nagedacht. My bad :+ Dulle, bedankt :b: Ik had het niet zonder jou kunnen oplossen :+
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hihi, zijn we nu weer vriendjes? :D
     
  15. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    het is om die instelling dat ik nooit op deze site kijk voor nieuws. Ik ga naar fokgames, of gamed.nl. Ik vind ik namelijk wel nieuwswaardig. Op deze site verschijnen hooguit 3 nieuwsberichten per dag, terwijl er veel meer te vinden is.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    good for you :thumbs:
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik tel er al 9 op vrijdag en meer dan 14 op donderdag. Maar goed, doe wat je wilt. ;)
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    donderdag en donderdag :+?
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu staat er wat anders zonder edit :eek: :+

    Ik vind de Boxart wel gaaf, duister en donker...Maar ben ik nou de enige die de riddick niet echt op Vin Diesel vind lijken of er anders niet goed op staat 8) Zou het nog veel vetter vinden lieten ze zijn gezicht in donker zien met die night vision ogen :cool:
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ZOMG WAT EEN GAVE MODPOWERS HEEFT WILLEM :eek: !)@%*)@%
    Please willem doe me niets ! wees genaadiigg..
     

Deel Deze Pagina