Skate. 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 4 feb 2009.

  1. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    thnx ga het proberen
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    En zo doet Eric Koston het in het echt:

    [yt]7A6VpQeJvlA&feature=subscription[/yt]
     
  3. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Die underflip en lateflip waren vet man :)
    Maar waar zijn de kicker en het hek gebleven? ;)
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    deze is ook vet :9

     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik volg The Battle @ The Berrics nu al een tijdje via JouwBuis, dus ik ben nu wel benieuwd wie er wint. Er komen nog maar 3 wedstrijden ofzo.
     
  6. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier waar ik mijn custom graphics kan vinden die ik met de graphic creator gemaakt heb? Ik heb ze al naar de game verzonden.

    Edit: ik heb wat gegoogled en lees iets over een glitch etc. Kan iemand mij vertellen hoe t nu precies zit?
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2009
  7. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Lukte mij in een keer, maar: Maak graphic, naar gallery, send to game klik ze aan. (Welke graphic(s) + Welke slot)

    Carriere --> Skater bewerken --> Standaard shirt, afbeeldingen toevoegen --> Kies je graphic.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zoals het hierboven staat inderdaad. Het kan alleen bij het custom shirt, pet of deck (de eerste in de rij). En dan staan jouw eigen gemaakte graphics helemaal onderaan.
     
  9. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook ff een logo gemaakt :)

    [​IMG]
     
  10. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Best vet, zelf heb ik wel liever een wit achtergrondje, anders is het lelijk wanneer het op een board of shirt komt.
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    bron: http://www.xboxonly.nl/nieuws/14199/

    ben benieuwd, misschien dat ik t wel ga kopen.
     
  12. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt inderdaad zeker goed. Ik miste namelijk een tof skate park in Skate 2.
    Ik had graag gezien dat ze een remake van het Community Center in deel 1 hadden gestopt.

    Maja, ik heb Skate 2 ondertussen verkocht. Ik koop 'm wel weer een keer als de game in de budgetbak ligt en wellicht dat ik dit content dan ook aanschaf.
     
  13. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel leuk Rob Dyrdek’s Fantasy Plaza alleen lijken me die oude levels beter.

    Is me trouwes al gelukt om uit Rob Dyrdek’s Fantasy Plaza te komen, er valt alleen echt niks te doen.
    Check hier hoe het moet zolang ea het er op laat staan.

    [yt]oiJAhwqwX7w[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Jaaa.... zo te zien hebben ze er nog niets neergezet en wordt het geactveerd als je het download. Rob Dyrdeks Fantasy Factory is dus echt wel dik he (zie het topic in de ASEL). Deze ga ik zeker downloaden. Ik heb nog 500 MP's dus deze wordt het.

    EDIT:

    [​IMG]

    Hopelijk kun je dit ook doen :+

    [​IMG]

    Aan een pitbike skitchen en dan over een kicker in de foampit springen. En hopelijk zitten Meaty en Beefy er ook in :p Ik ga hem zo na Scrubs downloaden.

    EDIT2: Scrubs was niet op CC dus ik heb hem gedownload en ik ga hem nu spelen.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  15. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik ben over het hek heen gesprongen van de factory je kan niet vanuit san van daar komen en nee geen foampit.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hem gedownload. De omgeving valt tot nu toe nog wel een beetje tegen. Het lijkt wel enigszins op de factory maar echt niet goed. Maar in de achievements gaat het ook amal over de elementry en de community center. Dus daar ben ik wel benieuwd naar.

    EDIT: Jep, de community center zit in de DLC:

    http://nl.truveo.com/Skate-2-Videos-X360-Community-Center/id/288230387904934064

    EDIT2:

    WTF het Xgames stadium ook?

    http://xbox360.ign.com/dor/objects/14234977/skate-2/videos/skate2_021809.parkade.html

    Dat heb ik nog nergens gevonden. Mja dat kijk ik morgen ofzo wel.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  17. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    400 MS punten hm?
    Als er een paar goede skate parks komen (community, maar dan nog een paar) ga ik 'm wel halen.
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kga m denk ik ook wel downloaden :). helaas heb ik net 360 punten over XD. en heb niet zo een zin om nu ff naar de winkel te gaan om weer 2100 punten te kopen.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    What the f? Ik heb nu alle challenges in the fantasy factory uitgespeeld, maar ik zie nergens ook maar íets over die community center of parkade, terwijl dat wel in de achievements staat.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ah wat een TERINGHOMO'S! KUT EA! stelletje gierige centenneukers. Geldwolven. Teringhonden. Inhalige vrekken. Eerst maken ze zich er vanaf met skate 2 door eerst een jaar op hun gat te zitten en daarna even de stad te editen. En dan komen ze nu met dit...

    http://uk.xboxlive.ign.com/articles/955/955083p1.html

    Wat een kutmongolen.

    /Mod Als je niet normaal kunt posten, kun je het over een paar dagen maar opnieuw proberen. Zie de [FAQ]FAQ[/FAQ] - the Matrix
     

Deel Deze Pagina