The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Laat maar komen, liefst dit jaar nog. Ik kan niet meer wachten, want lang voor het einde van 2009 ben ik echt al wel uitgekeken op Fallout 3. Oblivion is ook nog steeds mijn meest gespeeld game en ook tevens mijn all time favoriet. ;):)

2. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    hier is het interview. waareen van de medwerkers het bevestigd

3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    He mensen.
    Sinds vandaag eindelijk Oblivion weten te bemachtigen en ik ga me erg binnenkort op storten _O_. Ik heb begrepen dat je als verschillende "professions" de game kan spelen. Wat is een aanrader om mee te beginnen? Om het spel te leren kennen en niet meteen al te moeilijk te beginnen.

Net als bijvoorbeeld met Guild Wars. Daar is het ook slimmer om met een Warrior te beginnen om de game te leren kennen dan dat je meteen een Monk bent.

Alle andere tips zijn uiteraard welkom!

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik begon met een warrior en dat is gezien het vele vechten nog nooit lastig geweest met die klasse. Je kunt de graadbalk naar links schuiven om het makkelijker te maken. Tevens raad ik je aan voor een custom class te gaan, dus kies je personage niet te snel als het om de skills gaat. ;):)

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ben begonnen met Oblivion gisteren en ben net uit de Sewers. Heb nooit eerder een RPG gespeeld op Pokémon na dan. Dus snap er nog niet heel veel van, maar vind het wel tof. Vooral de sfeer, en het fantasy gedoe maakt het voor mij! Ben nu net bij Jauffre geweest en nu bij een afgebrande stad.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Kvatch heet die stad, een leuke eerste echte confrontatie met de main vijanden. Als je hulp nodig hebt, dump dat in deze topic zodat die nog even blijft leven totdat TES V uitkomt. ;):)

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ben nu net door Kvatch heen! Heb ook die Oblivion gate vernietigd. Moet nu Martin naar Jauffre brengen! Tot nu toe is het wel tof, alleen ik wil graag duidelijk weten waar ik heen moet, gelukkig valt dat nu nog wel mee :)

Ik probeer nu in de Arena te komen, alleen ik word steeds door de wachten aangevallen, omdat ik gestolen goederen zou hebben. Wat best kan kloppen, eigenlijk. Maar wat moet je daar aan doen?

Laatst bewerkt: 15 feb 2009
  8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gisteren ook bij die stad die in de fik stond en heb besloten om ze te helpen. Maar toen was ik dus dood :+.

Straks maar weer ff proberen, hebben jullie die stad geholpen of zijn jullie verder gelopen?

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je straf accepteren. Als ze je direct aanvallen moet je verdedigen + A drukken, zodat jij je overgeeft. Vijanden als wachters accepteren een dergelijke overgave meestal wel.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de stad uiteindelijk geholpen maar ik ben eerst bezig geweest met het verkennen van elke stad en het doen van sidequests enz. Het hoeft dus niet meteen maar het is wel essentieel voor de Main Quest. Wanneer je die echter gaat doen mag je zelf invullen.

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach so, dan zal ik eerst even wat rond gaan lopen en wat meer armor vergaren.

Ik heb, toen ik het amulet terugbracht helemaal in het begin, met een andere gast gesproken uit dat "huis" zeg maar. Toen ging ik per ongeluk naar onderen en kwam ik op die button terecht naast het "gesprek leaven" button. Toen moest ik iets zeggen (kon kiezen uit 4 mogelijkheden in een cirkel) en elke mogelijkheid stond voor iets. Ik had echt geen idee wat ik moest doen, ik heb wel gelezen wat het betekende maar snapte er weinig van. Kan iemand me een beetje uitleggen wat dat inhoudt? En of het handig is voor het spel?

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Gelukt, moest dus in de bak. Heb dus een tijd stom niks zitten doen, maar ik moest dus gewoon gaan slapen 8)

13. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    :lol:

Nu ben je wel al je gestolen spulletjes kwijt. ;)

14. PIREKE

PIREKE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar die vind je daar ergens in een kist in die jail en die kan je dus terugpakken :D

15. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Haha, serieus? Dat wist ik niet. Ik zal voor de grap eens kijken als ik het spel weer oppak.

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Naja, ik mis nog niks dus :+ Ben nu Gladiator rank in de Arena :)

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Game eindelijk uitgespeeld (+/- 240 uur), teleurstellend einde, maar de weg erna toe!!!! :D

Armor die je na 2 weken (ingame speeltijd) krijgt is btw wel bijzonder teleurstellend. Ziet er ok uit, maar als je al 200+ uur in het spel zit is het pretty useless

18. PIREKE

PIREKE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben eht kwijt, kan je het ergens terughalen ?
    :p

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hmm hele goede vraag. Ik denk dat je screwed bent :D, maar je zou altijd nog eens kunnen kijken of je het bij degene die je het gaf nogmaals kan krijgen!?

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hoe kan je lid worden van de Thieves Guild, het lukt mij niet!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina