Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In de voorgaande delen was het tijdgebonden dacht ik. Dan moest je de game in een bepaalde tijd uitspelen om speciale wapens etc te krijgen.

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    klopt,
    onder de 3 uur kreeg je de unlimted rocketlauncher in elke classic game..

3. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Was me wel gelukt bij RE3 Nemesis.
    En ook al die speciale pakkies voor Jill unlocken.

4. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nou, ben vandaag voor de 2e keer klaar met uitspelen van RE4 :) ben er idd dit keer in 6 uur doorheen gerushed, nadat ik ook mijn Chicago typewritter had gekocht voor 1.000.000 :p Top spel :)

5. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die heeft me bloed zweet en tranen gekost, maar heb em uiteindelijk wel gehaald. Erg cool!:b:

6. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vooral met Krauzer had het mij veel tijd gekost. Een paar maps downloaden help enorm!

8. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Resident Evil 5 -THE LICKERS ARE BACK!;)

[yt]5QvLWyEbeE8[/yt]

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar had ik altijd een hekel aan ><

10. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Weet iemand welk nummer dit is? Ik kan er namelijk niet op komen, en daar kan ik niet zo goed tegen.

Alvast bedankt,

Stephan

11. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    haha , ik heb geen flauw idee;)

12. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al paar keer met mijn vriend demo van RE5 gespeeld en vond hem geweldig. Wel even wennen met de besturing en de manier van spelen :D

Het is geen wereldnieuws dat je RE5 met iemand online coop kan spelen. Maar ik wil graag weten of RE5 dezelfde systeem als Gears of War 2 heeft. Bij campaign, bedoel ik dan. Bij Call of Duty 5 heb je ook coop online, maar je kan de mission zelf uitkiezen bij coop en je krijg volgens mij geen achievement voor voltooid van opdracht. Dat wil ik juist niet |:-

Het lijkt me juist gaaf als je dezelfde manier als solo uitspeelt, maar dan met twee personen. Dus gewoon volgorde verhaal uitspelen en achievement krijgen. Zoals gow1, gow2, halo 3, army of two, left4dead.

Het is een beetje lastig uit te leggen, maar heeft RE5 dezelfde systeem als gow2?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]bIEOZCcaXzE[/yt]

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Screens

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er erg nice uit.

Ben nu inmiddels 8 uur verder met RE 4, damn wat een vette game. (ben nu bij chapter 4-1 volgens mij, casteel)

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hoorde dat er ontzettend veel wapens te vinden zouden zijn. Hoop dat hun wapens ook te vinden zijn als je hun korpsen tegen komt. Zou wel stoer zijn!

18. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    That's awesome! Ik vind die beesten echt vet. :9 Lekker nostalgisch ook. RE2 heb ik het meest gespeeld van alle delen.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik was nog klein toen ik voor het eerst in aanraking kwam met Resident Evil. Ik weet niet echt uit m'n hoofd welk deel dit was maar anyways, ik was dus met een vriend bij ons thuis. We gingen dus naar boven waar m'n broer Resident Evil in het donker speelde op de PSX. Wij keken dus mee, en hij zei nog: ''Niet schrikken zometeen.''

Hij was in een of andere bibliotheek of bar.. erg vaag allemaal maar hij liep dus een houten trap op en zakte bij een bepaalde tree door de vloer waar zombies op hem wachten. Man wat schrok ik mij toen kapot.. Wij snel de kamer uit en naar beneden rennen. 8)

Op een gegeven moment, wat jaren hierna ging ik het zelf spelen. Wat vaag in mij op komt is een bepaalde scene dat je volgens mij met z'n tweeën in een minivan zit en dat er een of ander monster met klauwen door die minivan probeert te rammen. Hij zit dus op het dak. Iemand enig idee hoe die character heet? Lijkt me leuk om die scene weer terug te zien.

20. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat stuk is geweldig. :D Dat is de tweede vorm van William Birkin in Resident Evil 2. Moet je bij de volgende video ongeveer vanaf 5 minuten kijken. Of gewoon vanaf het begin alles kijken, want er zit nog zo'n stukje voor. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=q_2Xkdj3Ouw

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina