Ik ben 24, heb onlangs Cole Train gekocht. Heb zo'n gevoel dat je mij in het echt niet zo even recht in mijn gezicht zou gaan uitlachen
Nou kom op, leuk om te hebben misschien, maar zijn die dingen niet voor jongere mensen om mee te spelen???? En wat heeft mijn Gamerscore met poppetjes van Halo Wars te maken????
Niet weer deze discussie a.u.b. Die is de laatste tijd net iets te vaak gevoerd in diverse topics. Dus nu weer ontopic.
Heb C&C Tiberium Wars maar eens besteld, om toch even te oefenen met rrn RTS voordat Halo Wars komt. Wilde die toch nog eens hebben, kan ik die hopelijk uitspelen en dan meteen door met Halo Wars.
Ja dat merkte ik al idd, heb de demo even getest. Moet zeggen dat de controls van Halo Wars veel simpeler en logischer zijn, die had ik meteen door, zonder een tutorial te hoeven doen. Zo hoort et.
Enige wat ik niet door heb of gewoonweg niet kan is een unit TOEVOEGEN aan de uits die je al geselecteerd hebt. Dus 1 + 1.
Gewoon in het bouwmenu een paar keer op A blijven drukken als je het poppetje dat je wilt geselecteerd hebt. Hopelijk is dit een antwoord op je vraag. *)
Ja, maar niet bij de huidige. Daarnaast is die cirkel best groot en kan ik niet selectief te werk gaan.
Hoezo? Ik vond hem wel okay, niet erg veel beter dan bijc C&C3 maar net allemaal wat strakker en vriendelijker. Speelde wel lekker weg en bestuurde ook wel goed. 't is dat ik wel klaar ben met RTS op de 360 anders zou ik deze zeker kopen, lijkt me met afstand de beste console RTS tot nu toe.