[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat Street Fighter IV dan? :+
    Oké, ik zeg Fallout 3.
    Ik ben zelf ook niet zo'n RPG-fan (op Fable 2, Kingdom Hearts en Fallout 3 na dan) maar Fallout 3 weet je compleet in te pakken. Ik heb zelf het gevoel alsof ik een super uitgebreidde shooter aan het spelen ben met hier en daar wat RPG elementen.
    En als tweede game zeg ik Fable II. Erg vermakelijke games als je niet te kritisch bent. In dit spel moet je zelf een beetje het avontuur op zoeken (net als in Fallout 3 eigelijk). Beetje werken, gezinnetje maken, huisje kopen, huisje verkopen etc etc. Naar mijn mening twee hele goede games die ik nog steeds speel. Fallout 3 moet ik nog wel uitspelen, maar daar zit veel tijd in.
    Succes met je keuze! :b:

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Fallout als Singleplayer ervaring en COD voor de Multiplayer.

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben ook net het RPG-genre in gestapt met Oblivion en vind het erg tof. Denk dus dat ik Fallout 3 ook tof zou vinden, hetzelfde zou voor jou kunnen gelden. Anders kun je Call of Duty voor de Multiplayer nemen en zou je verder even wat reviews moeten lezen/kijken om te zien wat je leuk vind. Je noemt namelijk zo'n beetje alle toppers van dit moment op!

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Fable II omdat ie (erg) makkelijk is. En CoD 5 omdat het een geweldige shooter is.

Als je Fable II hebt kun je ook online gaan en sterke wapens van vrienden krijgen die je normaal pas aan het eind van de game kunt kopen. O-)

5. jesseke

jesseke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou die echt zo goed zijn ?

6. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hij is echt zo goed :p

7. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm zelf al sinds gisteren. Pareltje.

8. jesseke

jesseke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, dan is de keuze toch lastig..... :) Er blijven er dus 4 over. Fable 2, Fallout 3, Street fighter 2 en COD 5.
    Op dit moment de tussenstand :D:
    1. Fallout 3
    2. Fable 2
    3. COD 5
    4. Street Fighter 4

Misschien koop ik ze wel alle 4, met wat lenen bij mijn ouders :)

9. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    ik vond zelf toen ik COD5 van een vriend had geleend de granate indicator heeel iritant

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Of koop eerst Fallout en Fable en probeer ze dan te ruilen :), scheelt toch weer wat geld en je kunt toch geen vier games tegelijk spelen :+ Tenzij je natuurlijk een mooie verzameling wilt.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je op Veteran speelt is de granaat indicator: _O_

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een nieuwe hack 'n slash, ik twijfel tussen deze titels:

Devil May Cry 4

Viking: Battle of Asgard

Beiden zien er echt vet uit, DMC lijkt me wat dieper maar bij Viking heb je van die grote veldslagen... moeilijk. Iemand die beiden heeft gespeeld?

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zou voor DMC gaan. Actie is echt heerlijk, speelt zeer lekker en het verhaal is erg tof. Vooral de tussenfilmpjes zijn om te smullen en de soundtrack is ook echt top. Enigste minpunt ( Hangt van persoon tot persoon af ) is dat op het midden van de game je dezelfde levels krijgt maar dan met Danté, alleen begin je dan juist anders om.

Viking is ook wel tof, maar een stuk minder dan DMC. Verhaal is niet zo boeiend en grafisch is DMC echt beter. Eigenlijk vind ik DMC gewoon echt beter dan Viking. Viking is op zich niet slecht maar vergeleken met de vorige game ( Spartan Total Warrior ) van de makers vond ik hem een heel stuk minder. Viking heeft wel grote veldslagen inderdaad, en dat is wel tof.

14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Viking nemen, heerlijke brute actie en epische battles zowel op het land als in de stad. Veel combo's en bloed ook. Je bent gewoon vrij om te lopen waar je wil, geen lineare lijn zoals DMC dus.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is Ninja Gaiden 2 geen optie voor je?

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik wou net zeggen, als je hack en slash wilt (uitdagende hack en slash althans) met bijzonder veel bloed, ledematen en bigass monsters/ninja's, dan is Ninja Gaiden 2 toch echt mijn tip :D

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Viking, DMC, NG2, DW 6.5.
    Allemaal kopen. :)
    Zo duur zijn ze niet meer (op de toekomstige nieuwe DW na).

18. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    DMC 4 is echt goed. Achievements zijn wel vreselijk moeilijk en tijdvretend, heb daarom ook maar 100/1000 GS. Maar maakt verder niet uit, de moves zijn heerlijk en de graphics zijn ook strak. Viking heb ik nooit gespeeld maar lijkt me ook een ietwat andere game dan DMC.

Ninja Gaiden lijkt me dan trouwens ook een goede optie.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik heb Ninja Gaiden 1 al op de Xbox gespeeld en er is volgensmij weinig veranderd in het tweede deel(Graphics lijken ook hetzelfde). Is gewoon weer hetzelfde, las ik.

Viking valt denk ik af, ik heb namelijk al een soortgelijke game nu ik erover nadenk (Ninetynine Nights).

Dan wordt het denk ik DMC als ik jullie reacties zo lees. :)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is er geen demo van NG II om te proberen? want je doet de game echt te kort als je zegt hat hij hetzelfde is als deeltje 1. Het nieuws finishing systeem en de dismemberment van je tegenstanders is echt belachelijk bruut. Ik ken geen enkel spel waar je zo verschikkelijk los kunt gaan op je tegenstanders :) DMC vond ik in verhouding veel houtiger en statischer,.. veel meer combo based en minder flow. Zou echt de demo even checken als ik jou was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina