Street Fighter IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er ergens pics te vinden van hoe die Themes eruit zien?

2. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel waar maar ik heb nog niet veel mensen horen praten over een stick van 80 euro die stuk gaat na de eerste dagen spelen. En jouw argument de bedoeling van mad catz zou zijn, dan konden ze beter een stick verkopen zonder stick/buttons en de prijs op 50 euro zetten.

/edit
    hierzo kabuto: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3154362&postcount=83

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks, maar helaas alleen premium 1, niet de andere 3 :mad:

Decisions, decisions.

4. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt helemaal gelijk, ik bedoelde meer de vergelijking met hori. maar idd, zon stick MAG niet kapot gaan.

jammer, met die TE stick had ik gehoopt dat ze dezelfde zorg aan de rest van hun producten ook gaven.

Laatst bewerkt: 15 feb 2009
  5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Eigenlijk had hij gewoon gelijk terug naar de winkel moeten gaan toen zijn stick ineens zo raar begon te doen waardoor Ken ging bukken of springen.

6. hadouken

hadouken Mitchell

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al bericht gehad van GCshop? Hij ligt hier al in de winkel, maar ik heb hem daar voor 20 euro minder besteld.

Laatst bewerkt: 16 feb 2009
  7. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    weet iemand hoe je nieuwe kleren kan krijgen voor de chars?

8. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je kopen via xbox live

9. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Daar moet je voor betalen. Of je moet de SE hebben dan krijg je er een paar gratis.

Je kan alleen de kleuren van de kleren veranderen door challanges (time) te halen.

10. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ah okay , en de kleuren dan van de gear? hoe krijg je die?
    Want heb nu bij elke char maar 2 kleuren of zo ?

11. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    gast, kijk eens op de vorige pagina

........

12. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb een vraagje over Vega. Wat is het effect als je zn mask eraf gooit? Wat voor nut heeft het?

En ik heb problemen met J.HK, Mk, Lp Rolling Chrystal Flash in challenge mode

Kheb geprobeerd om het via wall jump te doen maar ik kan niet genoeg charge krijgen om de rolling chrystal F eruit te krijgen.

Heeft iemand een foefje?

13. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ shadow: miscosoft points :)

Ik hoop voor iedereen die de SE stick besteld heeft, hem pas in maart krijgt. Op SRK zijn er problemen met de stock van de resellers, misschien een indicatie van een terugroeping van de sticks om ze te maken. Als je daar dan een extra weekje op moet wachten, dan is het beter zo :).

@ kareem
    Ivm Hori heb je wel gelijk. Hoewel ik moet zeggen, dat veel mensen problemen hebben met de quick disconnects (buttons die mee eruit vallen) en de schroeven van de stick die door de rode blubber geklemd zitten en dus niet losgedraaid kunnen worden.

Het principe en de bouw ervan zijn voor mij persoonlijk prachtig, maar zoals je overal kan lezen is er op de quality control gespaard geweest.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    't is alweer een jaar of 10 geleden dat ik voor t laatst SF heb gespeeld dus misschien ga ik nu iets heel doms zeggen maar kun je je charge niet gewoon al beginnen vanaf het moment dat je je jhk inzet?

15. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik al..en dat bedoelde ik dus met die wall jump charge..ik heb zelfs geprobeerd om via walljump back voordat ik de J.HK doe meer aerial charge te krijgen maar dat alsnog is veels te weining.

Dus wat ik heb geprobeerd. Jump up of Jump in (vanaf dan gelijk charge back) HK, Mk, Lp Chrystal roll

Of

Wall Jump (gelijk charge back) J.HK , MK. Lp Chrystal Roll

Tot dusver nog niet gelukt

Mijn Lp chrystal roll wordt nog steeds geblocked..

Laatst bewerkt: 15 feb 2009
  16. Porchmonkey

Porchmonkey Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, dan krijg ik Seth nog niet kapot. Super cheap met constante throws/super/ultra.

Heb er echt ziekelijk veel moeite mee, terwijl ik op easy gewoon alle rondes perfect kan halen. Op normal lukt het me ook gewoon om alle chars te verslaan, behalve dus Seth.

Online gaat me ook prima af.

17. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Seth is écht een zieke motherfucker.
    Zelfs op Very Easy spammed ie nog elk moment dezelfde throws!
    Maargoed, ik speel nu lekker alles op het simpelste niveau en wandel er nu zo doorheen. Daarmee unlock je nieuwe ventjes ook sneller.

18. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Op "Very Easy" is seth nog steeds een bastard in de 2e en 3e ronde maar op "Easiest" hoor je hem wel een pak slaag van zn leven te geven hoor. Veel Ex moves gebruiken!

19. Porchmonkey

Porchmonkey Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja daarom, op very easy wandel ik ook zo door die arcade mode heen, maar krijg Seth niet eronder ;(. Ik baal daar zo van, want ik wil vooral online spelen maar wil gewoon Akuma als main hebben ;(.

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb een paar week geleden gepreorderd bij de DimPlus. Ik denk dat je ze nog genoeg kan krijgen in Nederland hoor.

Ik heb overigens ook een SE besteld (Die voor een vriend waarschijnlijk, als hij hem niet hoeft, laat ik hem gewoon liggen). En een 2 uur bespeelde EX2 gekocht.

De beste houd ik gewoon, verder misschien iets op reserve of in de verkoop!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina