Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

1. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb dit spel net aangeschaft en laatste paar dagen flink veel gespeeld.
    Wat een positieve verrassing. Na de meeste toch niet heel positieve reviews was ik aardig sceptisch maar ik vind het een heerlijk spel.
    Ben nu in het laatste level op de death star, wat een heerlijk verhaal. Ik ben echt heel benieuwd naar het einde:p

2. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg deze binnenkort!

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het is een leuk spel:)

4. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb laatst die extra missie gedownload maar hoe kan ik die nu dan spelen moet ik opnieuw beginnen ofzo
    ???

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel acts/missies heeft dit spel nou?

Zit nu in de Deathstar en moet dat groene laserding uitschakelen

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Dan ben je al in de laatste act. :+

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld, echt een toffe game _O_. Twijfel of ik hem nog een 2e keer uitspeel, je kan blijkbaar ook levels herspelen om kills te maken en zo dus achievements te halen :).

Ik wou eigenlijk gaan voor de Dark Side, ik dacht dat ik de rebels zou mogen vermoorden maar het blijkt dat je dan alleen Darth Vader killt en die Emperor deed echt irritant ''Yes, you've killed him. He's weak! Take side next to me'' dus toen ging ik hem maar vermoorden. Wel minder dat je op het einde doodgaat, op de een of andere manier vind ik dat toch niet zo leuk :+.

8. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil deze game ook erg graag zeg! Afgelopen weken Star Wars Episode 1, 2 en 3 op tv gezien en dan krijg je gelijk zin in zo'n game! Had ze (bijna) allemaal wel is gezien maar nooit achter elkaar. Als ik 4, 5 en 6 heb gezien ga ik maar goed rondkijken voor deze game! Maar als hij ergens goedkoop is koop ik hem gelijk!

9. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand ?

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het ongeveer om al die achievements te halen waarbij je 500 mensen moet vermoorden met verschillende manieren enzo. Ik heb hem uitgespeeld maar heb niet echt zin om die prologue te herspelen om al die achievements te halen.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vrij lang kan ik je vertellen. Bij een van die zoveel kills achievements was ik al halverwege de game. ;):)

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Meeh, laat dan maar zitten. Ik heb het een keer gedaan met een ander spel en dat duurde me echt te lang. Net even de Deathstar missie opnieuw gedaan en gekozen voor het andere einde. Echt een toffe game :).

13. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    New game starten en dan Jedi temple kiezen. Je begint dat al met veel exp. Het is wel een leuke missie.

14. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke thanks :)

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb de game nu ook (dank aan regtur), jezus wat vet _O_
    Waar raden jullie me aan om de punten in te stoppen? Ben meer van de Force gebruiken ipv mijn zwaardje maar er zijn 2 takken die je force verbeteren geloof ik. Kan je ook nog je blauwe balkje vergroten?

Trouwens met de achievements van ''kill 500 met dit '' etc kan je dan een nieuw spel beginnen op een andere moeilijkheidsgraad of moet het dezelfde difficulty zijn?

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Star Wars: TFU wint nieuwe prijs
    Top hoor, doen ze zeer netjes als je kijkt naar de overige genomineerden.
    Ik heb hem hier nog liggen, gisteren lvl 2 op die junkjard gecomplete, morgen verder met de rest.

17. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen, ik kan deze game krijgen, maar ik ben een noob in Star Wars 8) . Nog nooit gekeken ofzo, dus is het wel wat als je de films niet hebt gevolgd & alles?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Boeiend ik heb Harry Potter ook nooit gezien en ik speel het spel wel.

O wacht effe dat is niet waar. :+

Maar je weet toch wel een klein beetje iets van Star Wars en dat is alleen nodig. Het verhaal wordt toch wel goed verteld.

19. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het is niet heel veel op de film gebasseerd? Ja, ik wil geen game nemen waar ik geen donder van snap 8)

Weet wel de karakters enz., maar daar blijft het ook bij. :+

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dit spel speelt zich af tussen deel III en deel IV, dus het is leuk om het verhaal te kennen maar niet essentieel. Dit moet JIJ weten:

Darth Vader is een harde baas
    Zijn baas is The Emperror
    The Emperror en zijn Sith-leger zijn teh evil
    The Jedi Order is een verzameling vredelievende mafkezen die uiteindelijk ook zijn gaan vechten

En alle genoemde personages hebben een lightsaber en doen leuke trucjes met The Force.

Deel Deze Pagina