The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De juiste mensen opzoeken en de juiste dingen doen. Begin met het lezen van een poster in The Imperial City.

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, ik heb al een uitnodiging gehad en moet nu iets weg halen uit de Imperial City, alleen ik heb geen flauw idee hoe of wat.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je bent al bij die knakker geweest van het gilde die zegt dat je iets moet stelen? Als dat het geval is, en na zoveel uur heb je 't nog niet, is waarschijnlijk iemand je voor gegaan. 8) Gewoon met die gast praten, hoor je wel meer.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik raad mensen altijd, bij dit soort games, de guide aan. Het is echt zo'n retegave een. Tegenwoordig heb je ook een versie waarin ook alle uitbreidingen en hun quests en voorwerpen staan. ;)\o/

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  6. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    zal niet te ver gaan met de main. De side-quests + guilds zijn het geweldigst naar mijn mening.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zeker als beginnend speler de wiki raadplegen als er dingen zijn die je ECHT niet snapt. Daarnaast heb ik maar één tip voor je:

Lees de handeiding eens rustig door en neem tijdens het spelen de tijd om in-game tips te lezen. Dan kom je er wel.

8. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Welke gamer leest nou de handleiding door?

*CORRECTIE welke man doet dit? :)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zie de guide die ik bedoel dan maar als een hebbeding. Echt, soms moet je dat vergelijken met een goede Manga of Comic die indruk op je heeft gemaakt. Dit hebben de twee guides die ik heb van de game ook op mij gemaakt. ;):)

10. spybunny

spybunny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ulterior Motives

ey.. ik heb een probleem in oblivion,, ik heb bijna alle achievements voor oblivion, alleen nog niet van de mage en thieves guild, ik ben nu bezig met de mages guild, en ik zit in de 2e quest ' Ulterior Motives' Ik ben in het kasteel van Skingrad waar ik moet praten met ' mercator hosidus' Hij zegt dat hij nog geen nieuwe informatie heeft, en dat ik de volgende dag moet terug komen,, Ik heb In het kasteel 24 uur gewacht, maar daarna zij die nog steeds, ik heb geen info, kom morgen terug, Ik heb Buiten het kasteel 24 uur gewacht, maar daarna zei die nog steeds' ik hb geen info kom morgen terug' En ik heb in verschillende Inns 24 uur geslapen, maar nog steeds zegt die' ik heb geen info kom morgen terug'

Ik zit dus vast in deze quest omdat ik niet verder kan totdat hij die informatie geeft...

iemand een suggestie? of iemand die het zelfde probleem had/heeft?

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ken het probleem niet, maar ik denk dat dit wel eens aan je cache kan liggen. Ik kan voor de rest geen touw aan je probleem vastknopen, want het word me nog niet echt duidelijk wat je bedoeld. Je cache kan je legen door tijdens het opstarten van het spel herhaaldelijk op A te drukken, zodra je dan in de menu's zit moet het beter gaan. Tevens hoop ik dat je alle updates hebt geintstalleerd, want dit helpt zeker. Er zaten bij de release van de game veel bugs en andere toestanden in het spel, maar als je al die updates installeert zou het moeten helpen. Met een lege cachegeheugen erbij zou het probleem opgelost moeten zijn.

Geef anders eens iets meer info over de quest, want ik ken deze helemaal niet op deze manier, en ik ken normaal de game uit mijn broekzak. Als je eens de informatie die je over de quest hebt hier kan posten, namen personen, soort quest, info enzo dan kan ik je misschien verder helpen. ;):)

12. spybunny

spybunny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van Wiki:

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Ulterior_Motives

het gaat om deze quest,

you wait inside the castle for 24 hours after Mercator Hosidus tells you to come back tomorrow, it is possible that Mercator just keeps telling you to come back tomorrow. If this happens, go outside the castle before waiting (or finish other quests).

dit heb ik gelezen,,maar werkte niet

op internet zag ik ook oude topics met dit probleem,,ik heb de nieuwste updates, maar dat 'cache legen' snap ik nog nie helemaal, ik zag ut ook ergens anders staan,

Head over to Castle Skingrad and speak to any guard to learn that all appointments with the Count must go through Mercator Hosidus. Find Mercator in the Castle County Hall during the day. It seems the Count is aware of your presence but doesn't feel like granting you an audience at the moment. Mercator suggests trying again tomorrow.

Return a full day later and speak to Mercator. Note that if you do not wait one full day to talk to him again, he will never grant you an audience with the Count. It seems the Count has agreed to meet with you but not in the Castle

Hier kan ik dus niet verder omdat die na 24 uur weer zegt, Come back tomorrow

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Volgens mijn guide moet je ook in de buurt van The Cursed Mine zijn, ten westen van Skingrad. Die gozer die jij telkens treft speelt later nog een rol. Ga naar die mijn, maar wel vlak na 2:00 in de nacht en ver voordat de ochtendzon opkomt. Probeer dat eens en vertel me dan in deze topic meer.

14. Pitakaas

Pitakaas Guest

Huh? Wat voor dan? Van Brady games?

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee de master alle guidemakers, Prima Games. ;):)

16. spybunny

spybunny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehmm.. om een vage rede, is het toch gelukt !

Wanneer ik 24 uur wachte, buiten het kasteel kreeg ik steeds het zelfde probleem, Daarna heb ik 24 uur gewacht in een hele andere stad, daarna terug gegaan naar die man, wannaar die vertelde dat die informatie had, dus ik de quest nu kon behalen :), iig raar, dat je niet 24 uur in dezelfde stad kon w8en,,iig is het gelukt !

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik meende ook in mijn guide te hebben zien staan dat je eerst weer terug moest naar een andere contactpersoon binnen die quest, in dit geval geloof ik je hoofdopdrachtgever van The Mages Guild. ;):)

18. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Dood topic weer leven inblazen :):

Is het een goed idee om eerst Shivering Isles te doen, of eerst gewoon wat
    side-quests om wat sterker te worden, evt de Arena en dan SI?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat maakt eigenlijk niet eens zoveel uit omdat de wereld toch met je mee levelled. Ga gewoon lekker spelen en doe de dingen die je leuk vind:)

Er is in tamriel zelf al zoveel te doen dat je tientallen of zelfs honderden uren bezig kunt zonder aan SI te beginnen. SI heeft wel een heel ander sfeertje vind ik dus als dat je heet meest aanspreekt ga je toch lekker eerst SI doen.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    SI is weer een heel ander soort wereld en ik doe hem altijd als laatste omdat hij ook als laatste is uitgekomen. Peroonlijk vond ik het de minste van alle uitbreidingen, op die paard shit na, maar hij is wel goed te doen en veel in prijs gezakt geloof ik. Echter, ik blijf de kleinere uitbreidingen het leukst vinden. Vooral die enorme belachelijk grote grot in de buurt van Cheydinhal, ben de naam even kwijt. Je kunt daar telkens terug komen voor dezelfde loot, maar na het uitspelen is die grot erg buggy en niet te doen haast. ;):)

Edit: Mehrunes Razor heet die, koopje, maar beloning van de quest valt vies tegen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina