Volgens mij giert er bij iemand het testosteron nog wat te hard door zijn lijf
IK vind blu-ray zeker de moeite waard, geniet van Planet Earth en alle andere nieuwe films. Echter dat was de discussie helemaal niet (wat je ook had geweten als je eerst even rustig de thread en replies had gelezen ipv direct mijn hoofd er af te bijten). Het ging om het feit dat Jan Modaal de meerwaarde niet ziet.
Mijn vrouw wil no way terug naar VHS. Maar het zal haar een grote rotzorg wezen of ik een dvd aanzet of een blu-ray.
En ik wil best even meedoen aan je 'wie heeft de grootste piemel-wedstrijd': Dat maakte haar ook geen donder uit op mijn scherm van 1,60m diagonaal. Dus op die kleine 50" doet het haar ook weinig
En zo geldt dat voor praktisch iedereen. Uiteindelijk gaat iedereen wel overstappen naar Blu-ray. Waarom? Omdat de industrie ons die kant opduwt, of we willen of niet, maar de echte overstap vindt pas plaats als het prijsverschil er met dvd niet meer is.
Edit:
GoWIII ziet er goed uit, echter de omgevingen vind ik maar matig, dat valt bij de ps3 fanboys niet in goede aarde:
http://www.psonly.nl/screenshots/2429/God_of_War_III_-_5_screenshots/reacties_pagina1/#reacties
Klik om te vergroten...