FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik dacht dat dat het commentaar was wat in Uefa Euro 2008 zit.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Andy Gray en Marvin Tyler. Zijn toch gewoon de standaard commentatoren?
    Dus dan is dat meer toegespitst op de landenteams?

/edit: Laat ik het als volgt vragen, is het de 400 Points waard? :+

Laatst bewerkt: 15 feb 2009
  3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Is dat zo? Ik let namelijk nooit op de namen tegen wie ik speel.:lol:

Anders invite je me maar een keer, dan komen we er wél uit! ;)

4. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Oke is goed :thumbs:

5. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie weten altijd tegen welk level jullie gespeeld hebben. En hebben altijd zo een mooie samenvatting. Nogmaals, waar kan ik die vinden?

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt instellen dat EA je een mailtje stuurt na iedere wedstrijd.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gisteren tegen een rank van 20 gespeeld. Ik kwam erachter dat ik zelf een rank van 12 had en ik nodigde hem dus uit. Uiteindelijk 1-2 gewonnen. Hij nam Man U en ik koos voor Liverpool. Hij werd echt erg aggresief toen ik de 1-2 scoorde in 77'ste minuut. Ik ging rustig opbouwen en rondtikken om zo kansen te creëren en hij iedere keer mij van achter neerhalen als ik eruit kwam.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah, dat doen ze wel eens vaker. Je van achteren tackelen. Dat is meestal een voorbode van quiters. Die gaan dan gelijk weg als ze 2~3 rode kaarten hebben, erg irritant.

Heb tot nu toe alleen even tegen Wereldklasse CPU gespeeld en mijn tacktiek verbeterd dus ga binnenkort weer met Liverpool online. Eerst vanavond nog even tegen Ralluf spelen en kijken of het werkt :)

9. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... gisteren weer paar plekken verloren, verloor eerst 1 wedstrijd van een gast die met inter speelde, verloor met 0-1 terwijl ik weer 2x tegen de paal aanschoot en veel betere kansen had.
    Daarna kwam ik tegen 1 of andere kutchinees te spelen tegen liverpool, hij rust alleen met gerrard en torres en hij speelde gewoon met 6 verdedigers, wat een vieze homo. Was echt kwaad ;)

Daarna kwam ik die vent weer tegen waarvan ik had verloren die met inter speelde, ik scoor snel met een hele dikke goal vanuit een corner. Staat hij klaar om de aftrap te nemen, tijd die er staat: 4:55
    Dan weet je dus al genoeg, wat een vieze homo!!!

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Chinees? :eek:

Weet je toevallig nog z'n gamenaam? ;)

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net eerst een pot lekker gewonnen, daarna tegen Bayern. Hij rent 2x met Podolski zo snel dat mijn trage verdedigers er niks tegen kunnen doen. 2-0. Daarna maak ik er nog 1 en in de 88e minuut ren ik alleen op goal af. Hij haalt me neer buiten de 16 en krijgt niet eens rood :mad:. Niet dat ik er echt wat aan had gehad maargoed. De vrije trap gaat onderkant lat eruit en hij rent weer en het is 3-1.

Matige matches om elke keer zo van die kutgoals tegen te krijgen. Je wordt gewoon genoodzaakt om een team te pakken met snelle verdedigers =(

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Snelle verdedigers staat gelijk aan Manchester United. :D

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Chelsea heeft ze ook wel, Cole en Bosingwa. Maar ik hou er niet echt meer van om constant 5-5 sterren teams te pakken =(

Sta je 2-0 voor tegen Barca, staat het binnen no-time 2-2. Daarna een corner, mijn keeper kan hem pakken maar Eto'o komt nota bene HOGER dan mijn keeper :lol:. Wedstrijd gespeeld natuurlijk =(

4 teams waar je echt een snelle defence tegen nodig hebt:
    FC Torres
    FC Podolski
    FC Agbonlahor
    FC Eto'o

Hier is gewoon niet tegen te spelen, erg jammer EA dat je zo'n spel op deze manier verneukt.

Laatst bewerkt: 16 feb 2009
  14. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, eindelijk eens wat van die skill points aan het sprokkelen. Nu level 7, en rond de 1100 skill puntjes bij elkaar. word alleen redelijk naar van de matchmaking.. Ik heb gelijkwaardig level aanstaan, maar heb alsnog het volgende:

Joshfe95 [Level 1] vs Cerberi [Level 7]
    3 - 1 (final score)
    Skill Level Points = 38

Cerberi [Level 7] vs GeoSim [Level 1]
    3 - 0 (final score)
    Skill Level Points = 2

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik krijg nog steeds aardig wat punten 30+ van level 1tjes en ik ben level 8.
    Die level 1 (GeoSim) had gewoon maar 2 punten waardoor je er ook maar 2 kreeg.

16. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit wat in ja, mooi zo :)

die kerel was ook uitzonderlijk slecht. Had typisch twee van die matches waarin de bal er niet in leek te kunnen. onmogelijk naast schieten, paal, lat, weer paal, rebound enorm hard over knallen voor open doel, omdat de speler hem "springend" neemt, dat soort werk...

17. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    En dan krijg je een keer een normaal team tegen en win je met 7-1 van Inter met Aston Villa. Ik baal er echt van dat de verdediging van AV niet zo snel is (lees: erg traag), de rest van het team is echt enorm goed. Zeker voor een 4,5* team.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    maar Loonens nog steeds he... Aston Villa for the win _O_

Paar vrienden van me kwamen bij mij logeren, gingen we FIFA spelen. van een won ik de hele tijd 6 - 0 en van de andere was het wisselvallend stond zelfs eerst 2 - 0 voor verloor daarna met 4 - 2 :mad: Maar ik was toch beter :9 Hij had Frankrijk ik Aston Villa (die 1e vriend) die 2e telkens Manchester United en toch won ik meestal :9

19. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Speelde weer is een paar potjes online. Ik wou eigenlijk spelen met Man.City, maar de tegenstander koos Man U dus dacht ik ik pak maar een iets sterker team aangezien ik vrijwel nooit online speel. Dus ik koos voor Liverpool.

Na een paar minuten scoorde ik gelijk de 1-0, was daar blij mee want winnen van Man U is altijd leuk. Toen rond de 30e minuut, hij probeert een steekpass op Ronaldo op rechtshalf te geven maar ik zat er tussen met ik geloof Skrtel. Dus ik loop met Ronaldo een half metertje achter me, schopt ronaldo me van achteren neer, krijgt die rood.. Nou ik lachte me kapot.... En het allermooiste was dat hij daarna meteen leavde, omdat hij waarsschijnlijk op Ronaldo geilt ofzo.. Lachte me dood.

20. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Bayern FTW, vergeet Ribery niet :p

Deel Deze Pagina