Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Is dit nou eigenlijk turn based of wat?
    Niet toch? Maar de shootouts gaan toch wel heel traag?

2. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet turn based nee, gewoon realtime. Je kan het tevens zo traag maken als je zelf wilt. Door op een knop te duwen kan je namelijk je skills selecteren en activeren. Dit gaat vrij snel en ik heb in die 100 uur dat ik Mass Effect gespeeld heb, nooit echt de snelheid uit de actie voelen gaan.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Behalve als de framerate weer moeilijk deed of er weer Unreadable Disc in beeld kwam. Dit heb ik tot vervelens aan toe gehad. ;)=(

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
  6. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Op Harcore verlies ik veel shootouts...
    Ik speel een Vanguard.
    Iemand tips hoe ik het beste shootouts kan benaderen, want vaak ben ik na 1 schot dood ook al heb ik veel points besteed aan mijn armor (draag nu medium).

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Beter gebruik maken van je powers. Vanguard is wat mij betreft de beste klasse omdat je goeie powers hebt, zoals een shield etc. Die zijn heel belangrijk.

Toen ik de game op insane speelde ben ik maar iets van 5 x dood gegaan in de hele game, gewoon je powers goed gebruiken en weten wat alle powers betekenen. Vooral de shield is cruciaal voordat je een gevecht ingaat, en niet te snel willen en je moet gebruik maken van al je powers. Strategisch denken wat je gaat gebruiken voordat je een gevecht ingaat en dan is het heel makkelijk.

8. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:
    Is het mogelijk om de Sentinel (Kaidan) achievement te halen als je hem wel dood laat gaan op Virmire?

Mijn Krogan achievement haalde ik bijv ook op Virmire, dus ik vermoed van wel.

Ik moet nog de Soldier, Sentinel, Asari en Turian achievements, dus denk er nu over om voor de Turian + Asari te gaan en daarna met een nieuwe character Soldier/Sentinel

Op Hardcore ben ik aardig wat keren doodgegaan, maar vooral in het begin (toen ik onder level 15 zat), naar het einde toe vond ik het spel erg simpel worden, mede door veelvuldig gebruik van m'n skills.
    Ik ben benieuwd of Insanity meer uitdaging bied aan m'n lvl 53 vanguard.

9. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel voor jouw antwoord.
    Ik heb nu nog alleen de beschikking over throw en lift. Voor de rest snap ik deze game helemaal en heb ik hem op normal vrij gemakkelijk uitgespeeld. Ik ga wel steeds dood door 1 shot, dat is echt vervelend. Met name omdat de health en shield van vijanden steeds regeneraten en zij weglopen als zij zwaar gedamaged zijn om ergens anders weer op krachten te komen.

Wat ik nu voornamelijk doe is mijn 2 teammembers ergens naar binnen sturen, de vijanden laat lokken en hen weer naar buiten sturen zodat ik de vijanden kan kapot schieten.

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520

Welk level ben je nu? En je moet proberen je andere powers te unlocken. Dus niet al je punten in Throw en Lift zetten maar kijken wanneer je welke powers unlocked en daar je punten over verdelen. Ik was zelf level 60, dus heb alle vanguard powers unlocked en dat moet je eigenlijk ook doen.

Powers als: Shield, Stasis en Medic zijn zeker noodzakelijk.

Shield geeft je wat extra tijd/levens en met stasis kan je in nood situaties een vijand stil zetten zodat je even rustig kan reloaden etc en Medic om je teammates te healen. En elke vijand heeft zn zwaktes. Op Insane zijn bv de Krogans irritant snel en lopen als een idioot op je af en rammen je neer. Dus dan gebruik je lift of throw als hij vlakbij is en kan je mooi schieten. Zo is elke vijand ergens kwetsbaar voor. Op Insane moet je echt strategisch denken anders kom je niet ver en zal je heel vaak dood gaan.

11. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Yez, thanks mate voor de info. Ik heb vooral veel points besteed aan armor, assault rifle en assault in het algemeen. Zal meer gaan kijken naar de verschillende powers. Kijken of het dan wat lekkerder gaat :) Ben nu lvl 13 btw.

12. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Hey ik ben met mn lvl 49 soldier op het eind met Saren aan het vechten alleen krijg ik hem maar niet dood. mn twee maten die ik bij heb zijn Garrus en Wrex (alle 2 voornamlijk combat skills en Garrus nog klein beetje biotic). Is dit wel wel te doen zonder biotic of tech skills?
    Als er voor dit gevecht ook biotic skills nodig zijn dan heb ik een probleem omdat ik 2 save games heb die alle 2 op de citidal zijn.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Nee, is niet echt nodig, skill points in de dingen die je noemde is wel handig. Daarnaast zijn goede wapens en armor ook altijd meegenomen, kijk hiervoor goed of er bijvoorbeeld 100 damage meen kan of 374 ofzo, want het maakt een verschil aan het einde. Op welke graad speel je eigenlijks? ;):confused:

14. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik speel op veteraan en heb alle Specter wapens, maar als ik op die saren schiet gaat er maar heel weinig leven af. Ik heb ook Synthetic kogels op mn wapen zitten. Maar ik ga het maar weer eens proberen, want aan mn gear en wapens ligt het niet

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Saren gaat niet snel dood op Insane, maar uiteindelijk gaat ie wel neer.

Wat ook helpt is hem in stasis te zetten, gooi dan een disk granaat op hem en wacht dan tot hij uit stasis komt en laat de granaat ontploffen :) Dat een paar keer doen en gewoon beetje doorschieten gaat ie wel neer.

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Zag net dat Mass Effect een premium theme heeft gekregen, em meteen maar gekocht :)

Hoop dat er meer volgen, iedergeval goed om te zien dat ze nog steeds werken bij Bioware :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Jammer dat die themes niet meer schermvullend zoals bij de oude dashboard. ;):mad:

18. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze maar verder gaan aan de nieuwe DLC, 1050/1050 staat ook zo stom.

19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Premium themes zijn wel aardig schermvullend.

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt de special edition van ME nog deze kant op?

In amerika hebben ze de game, plus de DLC (2 DVD's in totaal) voor 19,99 dollars.. ik hoopte dat dit hier ook verkrijgbaar zou zijn.. maar ik zie nog niks.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina