Dulle's grote TrueAchievements draad [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat uitspelen kan iedereen wel hoor, zolang je maar lang genoeg door gaat met proberen :9

    Die opmerking in het midden van deze pagina _O_
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    lol, de achievements 'Warlord' en 'Soldier of Misfortune' voor Far Cry 2 hebben een TA ratio van 68.8477 8) Zijn die geglitched ofzo?
     
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nee, beide hebben meer dan 300uur nodig om de rank te behalen. Volgens mij komt de 4 start general van FEAR2 binnenkort ook bij dat lijstje. Niemand heeft nu nog legaal Far Cry 2 1000/1000
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Fail. :+
     
  5. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb een mezelf uitgenodigd in de xboxworld "clan" bij trueachievements.
    hij is al een van de grootste :)
    ook al hebben de andere niet veel players ;)

    ben nog niet toegelaten, dat gebeurd morgen wel toch ofzo :9

    nog een question:

    er staat op die site, dat ik 16 uur geleden voor het laatst online was, en xbox dashboard speelde, maar heb net 2 uur geleden nog gta gespeeld, online! :confused:
    heeft iemand dezelfde issues?
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2009
  6. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt het duurt ff voor de site weer up to date is
     
  7. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de meeste moeilijke achievements geldt ook dat je veel geduld moet hebben.

    Ik heb dat meestal niet.

    Dat wil dan niet automatisch zeggen dat je slecht bent in een spel lijkt me toch?
     
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    op de een of ander manier werkt true achievements niet bij mij:confused:
    ik snap niet waarom want ik heb mijn gamer tag echt goed ingevuld
     
  9. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet even in die mail die je hebt gehad op de bovenste link klikken (2x waarschijnlijk als je mail hem blockt). Op die manier activeer je je account.
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nee maar in games zoals Guitar Hero, Call of Duty, FEAR etc. heeft het wel degelijk met een bepaalde skill te maken. Iemand die alleen maar games zoals Avatar, Kung Fu Panda, NHL 2K6 speelt is niet slecht in gamen, alleen erg makkelijk in het behalen van achievements.

    Als achievements je niets doen dan is de site "true achievements" ook niets voor jou, dit is alleen handig als je echt daadwerkelijk wat geeft om de achievements of leuk vindt om je games te completen ipv je games half uit te spelen.
     
  11. Towel

    Towel Guest

    Werdt een opmerking gemaakt dat nergens benadrukt werdt, maar in de topic staat duidelijk "hoe goed ben je nou echt". En daarom dus mijn opmerking, gamerscore zegt niks over hoe goed je nou echt bent, het zegt meer of je de tijd, de zin, en het geduld hebt om alle achievements te halen.
     
  12. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    en nogmaals: niet alle achievements zeggen iets...vandaar ook de gecorrigeerde versie via deze site. Ook deze site geeft geen 100% accuraat beeld, maar het is alweer iets beter dan de normale gamerscore.

    Het lijkt er bijna op alsof je je aangesproken voelt door de titel, door je continue gehamer op 'het zegt echt niks als je hoog staat'. het zegt idd niet veel, alleen dat je wel of niet in staat bent bepaalde moeilijke achievements te behalen.

    en laat dat nou net datgene zijn waar deze site en deze thread over gaan. Als je het allemaal onzin vindt, vraag ik me af wat je precies komt doen in deze thread? Niet vijandig bedoelt, maar ik snap niet waarom je met die mening hier komt.
     
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Deze thread heeft weinig met de echte achievements te maken, het gaat om je TA ratio. Hoe moeilijker een achievement is des de hogere score deze heeft. Iemand die 1000 punten aan echte achievements heeft maar een gemiddelde score heeft van 3.0 per achievement (dus een TA score van 3000) is zeker beter bezig dan iemand die op een TA score zit van 1.1 per achievement.

    Het is een combinatie van geld, tijd, geduld en zin hebben. Je kan tijd genoeg hebben maar als je geen geduld of zin heb dan haal je nog geen score. Als iemand dat wel heeft dan is hij beter bezig dan iemand die dat niet heeft wat resulteerd in een hogere score. Daarnaast heb je bewijs dat je kan leveren.

    Ik heb op de N64 MarioKart helemaal kapot gespeeld, had veel tijd, geduld en zin om het spel te spelen. Ik werd 1e tijdens de NL kampioenschappen en 3e van Europa. Ben ik nou beter dan de rest of ben ik even goed alleen had ik meer tijd om te oefenen?
     
  14. Towel

    Towel Guest

    Je bent beter en je hebt meer tijd om te oefenen....

    Dat is niet relevant, het gaat erom dat je beter bent dan de anderen. Dat je meer oefent is niet belangrijk, sommige oefenen meer of minder om een bepaald niveau te halen.
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Iemand die minder oefening nodig heeft dan mij is gewoon beter, iemand die minder tijd nodig heeft om bepaalde doelen te halen is daar beter in. Als je minder tijd nodig heb dan kan je ook meer halen in de tijd in vergelijking met andere. Er zijn genoeg achievements die laten zien dat iemand beter is dan andere (Guitar Hero - Inhuman Achievement, 5* Expert etc.). Daar gaat de site om, mensen die zulke achievements hebben zijn beter dan degene die Avatar op 1000 hebben.
     
  16. Towel

    Towel Guest

    Hmm...

    Er zijn vast ook mensen die spelen en niet voor de achievements gaan, accounts die bijvoorbeeld alleen voor online doeleinden gebruikt wordt. Toch blijf ik erbij dat multiplayer de uitkomst is om te kijken wie er beter is in een spel. Hoe wil je namelijk spelers die allebei die achievement hebben gaan testen wie van hun beter is? En dat komt toch vaak voor want diegene die beetje bikkelt in een game haalt toch wel alle achievements, of iig, de meest moeilijke.

    Misschien dom om te vermelden, maar als ik mij aanmeldt, dan zou ik volgens het systeem slechter zijn dan iemand anders in halo, omdat hij alle achievements heeft in halo, en ik alleen normal SP heb uitgespeeld. Daar gaat het dus al fout....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 feb 2009
  17. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoef bij jou geen achievements te zien om te weten dat jij de beste in halo bent:b:

    Towel,ouwe supergabber!!!:thumbs:
     
  18. Towel

    Towel Guest

    Dit doet me goed voor het slapen gaan freak! Dit doet me goed !

    :b:
     
  19. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Just face reality, je bent gewoon niet goed genoeg in Halo. Iemand met meer achievements is nou eenmaal beter als ieder ander met minder punten. Waar is jou discipline om alle achievements te halen en hoe goed ben jij nou echt Towel?
     
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, de TLAD: Easy Rider achievement is nu 747 punten waard :9

    Zal wel erg snel inkakken, denk ik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina