iemand die mij anime's kan aanraden in de trend van Soul Eater Vampire Knight Bleach Naruto of eender iets dat te maken heeft met shinigami of vampierkes?
Kan niet wachten tot 5 april, dan begint de remake van Full Metal Alchemist. Nja, remake... de serie zal nu volledig de manga volgen terwijl ze bij de originele reeks rond de helft hun eigen verhaal hebben gemaakt. Kijk tegenwoordig helemaal niet meer veel anime, maar hier kijk ik toch naar uit.
interesant , ben benieuwd hoe het gaat bevallen in vergelijking tot de vorige Anyway, ben ver opweg met Ruroni Kenshin nu. (je moet wat he als je ziek bent )
Ben lange tijd, vanwege tijd gebrek, uit het anime gebeuren geweest. Zijn er nog nieuwe series uit sinds november 2008 welk het waard zijn om te kijken? Actie, Fantasy, Psychologisch gebeuren is all good.
Mijn vriendin vond hem super, ik vond hem eigenlijk niet meer dan een 7 waard. Het verhaal is wel ok, maar te langdradig. Als je nog een leuke oude anime wilt kijken is Noir misschien wel leuk! @ The Only Ego: hoe zit het ook alweer met de ova's van Kenshin? Want die zijn zo 'beroemd'. Ik heb het hier eens eerder gevraagd maar weet het niet meer. Alleen nog dat ik toen er niet uitkwam hoeveel er waren omdat de naamgeving soms meerdere ova's beslaat. Ik ben zelf begonnen aan: Shijou Saikyou no Deshi Kenichi een erg simpele animé qua opzet, maar ik vind de karakters en dan vooral de sensei's echt te gek. Wat mij betreft een aanrader: Verder nog steeds bezig met 'Monster', maar dat is me eigenlijk veel te serieus.
Gebruik de zoekfunctie meneer de mod (ik zou het niet weten btw). En die anime is hier al meermaals aangeraden, echt een topper .
Net nog maar een keertje de DVD van Paprika gekeken. Blijft een prachtige anime, en zeker een van mijn favoriete films \o/
Kevf. Ben momenteel bezig de serie niet de ovas. Weet niet of ik de ovas ergens kan vinden namelijk. Serie is iig erg leuk En Shijou Saikyou no Deshi Kenichi heb ik nu al 2 x gezien. echt super serie. Idd al meedere malen aangeraden hier
Vandaag begonnen aan The Melachony of Haruhi Suzumiya. De eerste 2 episodes al gezien en heb me rot gelachen. Aanrader van fans van Lucky Star en Minami-ke waarvan btw een derde seizoen bezig is.
Vandaag Teknoman gekeken. Vroeger kwam dat nog op Fox kids en heb ik het echt best wel vaak gekeken. Dit is echt een kinderserie met nog best wel veel actie erin, maar de humor is echt jaren 90. Maar toch wel erg tof.
Heb eindelijk alle Soul Eater eps gezien. Best grappig, leuke tekenstijl. Nu eens andere series proberen... Shikabane Hima: Kuro. Een vervolg van Shikabane Hima: Aka Natsume Yujin Cho Viper's Creed Slayers Evolution-R Casshern Sins Kuro Shitsuji Yozakura Quartet Hokuto no Ken Raoh Gaiden: Ten no Haoh Tales of the Abyss Een nieuwe Fist of the North Star Kurozuka Ben benieuwd Omg er komt in April een nieuwe Dragonball Serie genaamd Kai Dat er nog mensen naar kijken hehe. 07 Ghost, Sengoku Basara, Shangri-la in april. Veel downloaden en kijken wat me bevalt
een nieuwe fist of the North Star!? Dat is dan een nieuwe film? Hebben mensen hier ervaring met de serie? Hoor vel goede dingen over Casshern ben benieuwd Thuis bijna door Kenichi heen, wat een serie. Elke ep is weer origineel en de karakters memorabel.