bij mediamarkt. GTA 4 + de download content kaart 1600 punten voor 49 euro. Dus voor diegene die hem nog niet hebben of verkocht hadden
Even een vraagje.. Als ik mijn gamertag op een andere 360+harddisk recover en daar dan gta op koop. Kan ik dan met een andere gamertag de DLC spelen op die console NADAT ik mijn gamertag weer heb gerecovered op mijn eigen 360...??? Dus eigenlijk door 1 aankoop op 2 consoles met 2 verschillende gamertags gta DLC kunnen spelen? Kan dit? Moet dan volgens mij op de eigen 360 wel altijd online zijn om te mogen spelen. Weten jullie het antwoord.
Zometeen even die review bekijken, al is het toch zeker dat ik hem koop. Niko owned Johnny, Niko zijn bike is awesome. Review Kikizo (9/10) CAG (9/10}
Uit de review; De missies waarin Johnny in GTA IV een rol speelde, mag je in The Lost and Damned vanuit het andere perspectief nog eens overdoen. Niko Bellic is hier ineens zomaar een personage uit een tussenfilmpje die met je mee op pad gaat. Speelde net die museum-missie waar je met Johnny bent voor die deal met diamanten etc. Ben wel benieuwd of je nu dus vanuit Johnnies perspectief speelt. Echt te grappig. Helaas was hij niet mee met die motor achtervolging over de metrolijnen. Zou wel kicken zijn dat je achterna wordt gezeten door...Niko Bellic.
Lijkt me wel behoorlijk gaaf dat Niko dan maar gewoon 'een' personage is! Leuk dat ze het zo van meerdere perspectieven gaan bekijken. Wel balen dat ik morgen moet werken en dus niet naar de stad kan om punten te kopen.. Wordt einde van de week voor ik TLAD kan spelen..
Die lost & damned punten bij xboxhome.nl, zijn die punten ook in andere games te besteden? en wordt het via mail verzonden?