Alleen nieuw nergens meer te krijgen in Nederland. Ik heb hem laatst van Marktplaats gehaald voor 22,50. Krijg nog nachtmerries van die deal. Stuur werkt goed maar die gast was echt een knuppel.
@ post van hybridtheory... Dus volgens OXM gaan er toch een paar dingen tegenvallen. - geen fuel afstellings keuze - geen volledige schade - geen random weather Voor de rest ben ik er niet veel wijzer van geworden
Mmmm, geen 2 races per weekend, maximaal 16 wagens offline, geen changing weather... Toch wel dingen die ik graag had willen zien. Desalniettemin, Forza had dit ook niet. Lijkt erop dat de career wordt gespeeld om de wagens vrij te spelen en dan vol online te gaan racen!
Ik ook niet. Wou hem persé hebben maar is me elke keer teveel moeite om uit de kast te halen. Ben benieuwd of daar verandering in komt met RACE Pro.
Daar heb ik niet zo zeer moeite mee, maar heb nog steeds geen goede mogelijkheid om 'm te bevestigen.
Always 16 on the grid. Betekend dit dat we online ook met 16 kunnen spelen? En echt heel erg matig dat je eerst een carierre moet spelen om online alles te kunnen. Ik ben alleen geinteresseerd in online.
12 online is max. En als er maar 10 man zijn ofzo kan je er voor kiezen om die 2 laatste plaatsten op te laten vullen door de AI
Dat werd gezegd, maar in het OXM interview staat toch echt dat dat moeilijk zal worden en dat ze "mischien" de nordschleife in een latere race game zullen stoppen.
Oftewel, don't hold your breath, die komt niet meer. Die bewaren ze voor een volgende versie. Kan er opzich niet mee zitten ook, tis een prachtige baan, maar niet om ff wat rondjes op te doen, of ff snel een raceje te rijden. Dan heb ik persoonlijk liever wat kortere banen
Microsoft heeft laten weten dat de demo 20 februari online komt: http://www.xboxonly.nl/nieuws/14156/RACE_Pro_demo_krijgt_nieuwe_datum/