Kort oordeel over deze game (ja ik heb hem, werk bij een gamesite): compleet orgasme voor race sim freaks zoals mijzelf, te kaal, saai en 'pimploos' voor de casual gamer die geen zin heeft om zo'n besturing onder de knie te krijgen.
Jij hebt blijkbaar nog nooit een game gekocht in de Benelux?!? Alle games kosten nieuw rond de 55-65€. Jammer genoeg...
Die review is erg positief! Alleen jammer dat de kwalificatie standaard vast staat op 1 lap qualifying. Het is natuurlijk interessant, maar om dat nou niet te kunnen veranderen is een beetje jammer. Hopen dat dit met een update opgelost word. Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen
Nou als ze hem echt hebben bestel ik gelijk. EDIT: besteld! maar waar wou je anders voor goedkoper dit spel gaan kopen?
Je bent vast niet te beroerd om ons te vertellen welke gameshop dat is Neem aan dat ie nu vanaf morgen op de meeste plekken wel te koop zal zijn
Ik heb hem zelf via Gamehubs besteld voor 32 euro. Tuurlijk duurt het wat langer voordat ie binnen is, maar dat is bijna de helft van die zaak hierboven Met vrijdag hopelijk die demo hou ik het nog wel even vol met wachten
Heb nog niet zo lang gespeelt. Het is niet de mooiste game, maar dat wistten we al. Maar ik heb het eerst het gevoel dat ik controle over een auto heb, en dat heb ik nooit echt bij racegames gehad. De ai is ook redelijk pittig en het is super dat alle auto's gelijk zijn er zijn overal op de baan gevechten aan de gang. Ik ben btw even snel met de controller en de Logitech Drive FX Nog een klein dingetje wat tof is, is dat als je pits ingaat jezelf moet remmen naar 80 km.
Zou je als je het spel wat langer hebt gespeeld, even een duidelijke mening/beoordeling van de game kunnen geven?
Jup dat zal ik doen. Btw het geluid is echt te ziek. Ik rijd net met de de Alfa van WTCC Extreme. Oorverdovend gewoon en ik heb me tv geeneens zo hard staan.
Krijg je ook een stop-and-go als je te hard door de pits rijdt? Kan leuke situaties opleveren online.