Zit al een poosje op deze game te wachten maar heb er nog geen tijd om de demo te kunnen spelen . Wel de beta gespeeld natuurlijk... Vanmiddag maar eens checken als ik tijd heb.
Ik begrijp niet waarom mensen "afknappen" op de manier waarop de intro is gemaakt. Ik vind het eigenlijk wel vet, is weer eens wat anders.
Nah, het was geen afknappen voor mij. Achteraf gezien vind ik het best tof gedaan, alleen ik dacht mijn nieuwe PS3 gaar was .
Had de eerste keer ook een WTF gevoel Iemand er trouwens ook last van dat je op het begin je brightness helemaal omhoog moet zetten om dat Helghast symbool te zien. Kan de settings van mijn tv natuurlijk wel veranderen maar bij andere spellen waar je op begin de brightness moet instellen staat hij eigenlijk altijd precies goed
Het is er wel degelijk hoor. Zag het zelf pas toen ik de helderheid van game helemaal op maximum had gezet en als ik de helderheid van mijn tv wat naar boven had gedaan .
Zo gisteren de game maar besteld bij TheHut. Ik vind de demo dermate vet dat ik dit spel zeker wil gaan spelen.
Ja . Heb mijn Killzone 2 pre-order gecancelled. Vond de demo goed, maar niet meer dan dat. Ook is de kans zeer groot dat ik de game maar een slechts een paar uur speel zoals met alle andere games die ik tegenwoordig games koop (MGS4 is hier nou een grote uitzondering op).
Ik denk dat het bij mij ook zo gaat worden ...... tot nu toe heb ik maar 3 spellen echt goed gespeeld op de ps3 : Uncharted Drake's Fortune Heavenly Sword Resistance De rest van de spellen konden mij niet boeien en vanwege de ps3 controller kocht ik andere gewoon op de xbox360. Ach ja , kan ik in ieder geval tegen mezelf zeggen dat ik het heb geprobeerd. Voor hetzelfde geldt bevalt dit mij uitstekend.
Ik zat ook te twijfelen om deze game pre-orderen en had het bijna blind gedaan met die hele hype overal. Echter, na het spelen van de demo vond ik het allemaal echt niet super de luxe. Het ziet er uiteraard goed uit, maar ik had er echt meer van verwacht. Grafisch heb ik ondertussen gelijkwaardige games gezien en die klote PS3 controller vind ik echt mager voor shooter. Klote knuppeltjes, slechte indeling en de triggers zijn zo gemaakt dat je vingers er vanaf glijden . Nee, shooters op de PS3 moeten echt dingen doen die ik nog nooit heb gezien, wil ik overstag gaan. En dan nog zal de besturing top moeten zijn en niet beperkt tot een aantal presets net als in de demo. Ik wil zelf gewoon uitmaken hoe ik schiet en loop etc.
Omdat toen ik ze kocht nog lang kon gamen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen zoals Ratchet & Clank en Metal Gear Solid. Aan R&C was ik hooked en MGS... nja, de eerste 3 games achter elkaar uitgespeeld en toen de 4 uit was heb ik die 14 uur op één dag gespeeld . Maar dat zijn zowat de recenste uitzonderingen, kan zelfs geen uitzondering voor de 360 bedenken .
Hmm, een multiplayer waarbij je classes kan mixen heb ik nog nooit gezien. In geen enkele shooter. Voor de mensen geinteresseerd in het hele multiplayer gebeuren, hier een compleet verslag over het multiplayer aspect van de game.
Kreeg gister een folder binnen van de musicstore daar stond dat Killzone 2 27 februarie verkocht word, foutje? Als ik het goed heb is de streetdate al gebroken....