[GTA IV] Lost and damned

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 30 dec 2008.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind dat grain effect wel wat hebben eigenlijk, maar ook weer niet...het maakt het iets minder scherp :p

Laatst bewerkt: 17 feb 2009
  2. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je rijdt in het intro filmpje in formatie door de straten van Liberty City en op een gegeven moment loopt Niko Bellic op de stoep tegen iemand aan, terwijl de bikers langsrijden. Hij scheldt dan in het Servisch iets tegen die voetganger.

Echt lachen!

3. Emma

Emma Guest

Voor de mensen die het al een beetje gespeeld hebben en dus een goed oordeel kunnen vellen: is dit een goede aankoop als je GTA IV sowieso al heel leuk vindt? Oh, en kunnen jullie meteen een eerste indruk geven van het spel?

4. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga nu punten halen en dan spelen :D Tot zo dan maar :p

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou er zitten rare fouten in hoor...eerst het geluid in de intro wat er al niet was....en dan nu dat johnnyniet eens vecht? :confused:...wat ik ook druk..hij kan mensen targetten maar niet slaan of schoppen......eerst kon dit wel........

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe vind hem geweldig. Dat beginstukje
    Waar je Niko ziet langs lopen _O_

Ziet er allemaal tof uit, kleding winkels waar je met Niko in kan zijn dicht. Alleen de standaard begin missie gedaan en die ene ernaar, brute shit! _O_

Wel raar dat je Niko in Alderney ziet maar Roman zijn car depot nog heel is.

Motorrijden is trouwens echt heerlijk, vond het altijd al goed maar nu is het allemaal wat makkelijker. Zag ook een Club rijden ( Golfje ), die was in San Andreas echt perfect.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb er toch nog genoeg kritiek op helaas....ik heb net gehoord dat in de free mode helemaal geen helicopters te vinden zijn meer. Ik begrijp werkelijk niet waarom mijn poppetje NIET vecht, terwijl ie wel in de vechthouding gaat. Slordig dit hoor ...snap dit echt niet.

8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Content deleten en opnieuw downloaden?

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nou lekker dan, er is dus nergens dat 1600 points GTA IV kaartje te krijgen en niemand weet ook wanneer hij komt. Dan maar geen Lost and Damned.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb jij er geen last van dan?

Net een copper..die viel me aan, ik kon hem 1 keer een knal geven en toen gelijk niks meer. Nu word ik door iemand op straat aangevallen maar Johnny slaat of schopt niet......dit is duidelijk een bug, omdat het eerst wel even werkte.....

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Koop gewoon een 2100 punten kaartje Alonso, ben je goedkoper uit.

Er zijn trouwens nu 50 meeuwen die je moet neerknallen, net een neergeknald. :+

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Content is niet mijn puntjes waard ben ik bang.

- Nieuwe missies? Fijn! Weer knallen en van A naar B rijden? Pfff _0/
    - Nieuwe voertuigen!? Fucking gaaf! Oh, 19 motoren, mwah. Niet echt relaxed! _0/
    - Nieuwe wapens! Da's wel cool, niks op aan te merken! _O_
    - Omgevingen GTA IV afgesloten voor de "BikerBoys". Je kan dus bijna nergens meer in, nog saaier dan GTA geworden. _0/

Die opmerking van RockStar over hun content moet gewoon in d'r snufferd gesmeerd worden.
    The coming content for GTA IV will be bigger and better unlike anything you have ever seen before.
    Nou, t'is te merken.

Zoals de meeste doorhebben, ik neem hem dus niet.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Probeer jij melee combat eens uit als je wilt? In de controls staat zelfs nog dat B voor melee combat dient..nouuuuuuuuuu echt hoor |:-

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik lees nu dus van meerdere mensen dat het tegenvalt ... motorrijden is eventjes leuk en de missies zijn hetzelfde als die van GTA IV zelf. Maarja, ik wacht nog even af wat de luitjes hier vinden :)

En please, ga geen GAAF roepen alleen omdat de game de GTA tag draagt.

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb even wat mensen voor je neergeslagen maar ik kan wel gewoon verschillende combo's doen/op een andere manier slaan.

En Rampage iedereen weet dat het PR Talk is. Als je IV gewoon tof vond dan vind je dit ook tof. Als je met paddestoelen wilt gooien in missies moet je Mario kopen. En er zijn wel degelijk nieuw auto's, niet veel maar dat boeit me zelf niet. Elke auto in IV is toch tof.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begreep juist uit dat interview met Rockstar van GT TV, dat je veel meer gebouwen in kon die eerst niet open waren. Dus ik neem aan dat dat wel goedkomt. Maar er zitten gewoon rare fouten in. Gaat Rockstar ervanuit dat je nooit van je motor afkomt ofzo? En dus dat dan vuistgevechten niet nodig zijn? :confused:

Echt zwaar shit dit hoor..ik mocht bijvoorbeeld altijd graag mensen van hun motor duwen, duwen kan je wel vergeten...dat vertikt johnny gewoon. Toevallig viel er net een ventje op de grond...dus ik erheen en ja hoor...johnny kon ineens schoppen...maar meer ook niet...dit is fucking retarted hoor :confused:

EDIT----

Wtf, nou dan moet ik L&D er maar even afgooien denk ik. En opnieuw downen.
    Gewoon targetten met LT en dan meppen met B toch?

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gast, nutteloze opmerking.
    Sorry dat ik je favo-franchise bash. Ik had GTA IV en alle overige delen op launch-day en soms een dag van tevoren. Dus, dan mag ik wel zeggen dat ik deeltje 4 zwaar vond tegenvallen. Sorry.

The Lost & Damned kunnen mij niet boeien. Heel misschien dat ik hem later wel aanschaf maar vind voor een handjevol voertuigen en weer dezelfde SOORT missies €20,- teveel geld.

2GB? Damn. Kan niet zijn dat er alleen maar DAT inzit? Moet meer zijn, achyah ik wacht wel af op screenshots en leuke video's. Yep, het was PR Talk, maar wel PR van RockStar :) Die gaat niet liggen over zoiets. Een gamebedrijf dat mensen iets beloofd en dan niets nakomt is fout bezig. Laat ik hopen dat Content deel 2 veel meer bied.

Tot nu toe? GTA : San Adreas ---> GTA 4

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt natuurlijk niet helemaal wat je zegt he....je hoopt dat er in content deel 2 meer zal zitten...maar je weet nog niet eens zeker dat je niet meer gebouwen in kunt in deze DLC. Je hebt de game nog niet eens gespeeld ook, toch? Dan kan je eigenlijk al helemaal niet oordelen.

19. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het DLC ook maar gekocht. Bij de Media Markt was een leuke bundel actie, namelijk DLC + wireless headset voor 49 euro. Dat kon ik toch niet laten liggen. :)

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zeg toch ook nergens dat je niet mag zeggen dat je deel 4 vond tegenvallen.

Niemand heeft The Lost And Damned nog uitgespeeld volgens mij dus kunnen ze nog weinig zeggen of het alleen maar killen is. Dat zal het zeker wel, maar dat is toch altijd zo geweest in andere GTA's. Wat moet je anders ? Ik heb liever dikke actie met vette shootouts dan dat ik een race moet doen in een missie.

Ik vraag me alleen altijd af waarom iedereen opeens komt met 'Van A naar B en dan mensen neer knallen' is dat bijna niet altijd zo geweest in free roaming games. Saints Row is ook alleen maar knallen maar daar hoor ik niemand over.

Het is inderdaad gewoon meer van hetzelfde. Als je IV niet leuk vond dan zal je de content ook niet veel aan vinden. Zie het als een GTA Stories game. Nieuw persoon, nieuw verhaallijn, zelfde stad en een paar nieuwe dingen maar ook dingen die er niet inzitten. Plus nieuwe wapens en voertuigen. Als je dacht dat het weer over de top lol zou zijn dan heb je het fout, dat is het ook gewoon niet. En daar ben ik blij om, ik speel liever serieus dan dat ik als een travestiet ga bungee jumpen.

Als je van actie en shootouts houd is dit zeker weten wel iets voor jou. Het voelt gewoon ongelofelijk tof om met een hele groep gasten op motors mensen neer te knallen en de missies zijn tot nu toe echt ziek.

Er is ook een of andere Dave Grossman, hij lijkt echt dik op Less Grossman uit Tropic Thunder 8)

Deel Deze Pagina