[GTA IV] Lost and damned

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 30 dec 2008.

1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    fucking hell dat downloaden gaat sloom. Nou moet ik zo nog werken ook dus dat wordt pas op 10 uur beginnen met TLAD :mad: Kan ik me wel verheugen tijdens werken :D

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wel een tip voor iedereen, maak een aparte savegame voor The Lost And Damned. Als je het op je IV savegame doet ben ik bang dat je je gegevens van IV zal kwijt raken. Je kan namelijk nergens kiezen of je IV of LAD wilt spelen, dat doe je zover ik weet gewoon door je savegame te loaden van het specifieke deel. Of het echt zo zal zijn weet ik niet, maar denk het wel.

3. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh, de fun-factor. Daarom heb ik zojuist GTA: San Andreas gedownload. Dat wil niet zeggen dat ik GTA IV niet leuk vond. Ik ga vanavond ook de uitbreiding downloaden. Daar zal ik ook mijn ei wel in kwijt kunnen, denk ik zo.

Alleen: vliegtuigen, fietsen, jet-packs en parachutes zijn toch niet te veel gevraagd in een GTA game? Ik hoop dat GTA V ons hier wel weer van voorziet.

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    misschien komt er een gta goty editie:p

5. Porchmonkey

Porchmonkey Active Member

Leuk Bevonden:
    6

Serieus? Ik vond Niko zo'n slappe zak.. jezus wat een onbeslissende aap was dat.

In het begin vond ik hem wel cool, maar later werd die echt zo'n stomme slappe zak. Johhny is lekker badass.

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, Niko is baas. Ik voel met hem mee. :cool:
    Johnny is ook wel badass maar komt echt voor mij niet in de buurt van Niko. Niko is gewoon een Slavic mutherfucker met een hart <3

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    en niko lijkt op een sniper uit de film behind enemy lines

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Precies, alleen die cutscene al waar Niko ging praten met die vrouw van...shit hoe heet ie ook alweer...iig..dan verteld ie over wat ie heeft gezien in zijn geboorteland..ging best diep. Heel tof inderdaad.

Hoe krjig ik die andere nieuwe wapens? Komt zeker nog nog dan? Want ik heb die gozer al gebeld die met een busje langs komt en daar zie ik geen pipe bom ,nieuwe pistool en automatic shotgun, en grenade launcher ook nog niet.

Oh en een knuppel? :p

9. Porchmonkey

Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan jullie aanraden om de emails van johhny ff te lezen ;)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    ja ik ben al bij TW@ geweest,maar jeeeezus wat een lange emails...vooral die van ashley geloof ik. En ik had dit met IV ook al, ik vind die letters veeeeel te klein. En ikheb dan nog wel een 50 inch plasma ook...damn zeg. Ik zit er wel bijna 5 meter vandaan..maar ok.

11. Xboxninja

Xboxninja Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste 1600 points card gekocht via gamecard.nu, hij is nu uitverkocht :D

12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ha, is er nou niemand die hier punten koopt via creditcard? Weet je hoe handig....

Ben hem nu aan het downloaden! Ik ben benieuwd! :b:

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tjonge...hoe 1 gun het nog zoveel toffer kan maken. Die sawedoff shotgun is echt de bom vriend!!!!!!!!! Rondsjezen op je bike en dan gewoon autos beschieten en andere bikers, het is echt heel wreed om dat te doen. Ook die automatic pistol is zeeeer vet...ineens kreeg ik die gun toen ik een buurtje inreed en ik had iemand aangereden....werd ik van mn bike getrokken door twee gastjes en die bleken die gun te hebben..hehe.

14. Porchmonkey

Leuk Bevonden:
    6
    Ey weet iemand hoe je die tekst van je mobiel groter kan krijgen? Weet niet meer hoe ik dat in IV deed..kon wel

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mobiel tevoorschijn halen, helemaal naar onderen , options, en dan zie je text size staan :)

Die sawedoff is echt geniaal...je knalt er gewoon dwars door cop cars mee...prachtig zo krachtig.

Laatst bewerkt: 17 feb 2009
  16. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en Billy lijkt op Eric Corton:lol:

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dude, we moeten binnenkort echt met wat gasten van XBW de multiplayer spelen. Net 2 potjes gedaan waar 8 spelers The Lost zijn en 8 die politie die een bus moet beschermen met gasten erin. Die shit is echt waanzinnig en gaat erg diep als je het goed doet. _O_

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nice nice....vanavond als het goed is komt mijn broer sowieso online, dus wie weet ;)
    ik voeg je dan wel even toe :D

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe is goed. :)

Air Hockey is trouwens echt awesome, zo simpel maar toch echt leuk. :cool:

20. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na bijna 4 uur spelen zit ik op 31.25% Vette uitbreiding, heb ook het gevoel dat er nog veel te beleven valt!

Deel Deze Pagina