Street Fighter IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel al sinds vrijdag...heb hem in de mediamarkt in eindhoven gekocht ..daar heb je alles altijd eerder :) :) ...en oja de madcatz tournament edition fight stick rulez ..hori is rommel..japanse prietprat ...mensen succes met k.o's uitdelen ;)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Op www.dimplus.nl staat nog steeds dat de controllers in februari komen, hoop het!!!!

3. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt ook gewoon deze week. Ik heb vernam van een vriend die werkt bij de mediamarkt dat ze al in het magazijn liggen. En er zijn er genoeg. Al die verhalen dat er te weinig zijn kunnen gelijk door naar het land der fabeltjes

4. RastafariMan

RastafariMan NWO 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    4
    Ook de sticks??

5. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook de sticks ja..

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tuurlijk. De game wordt allang verkocht door de MM en die sticks blijven in het magazijn liggen? Ik geloof er helemaal niets van.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Beetje rondzoeken op ebay. Ik had mijn scIV stick van Hori (ex2) voor 40,- incl verzenden :b:

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Verzendkosten zijn geloof ik €35,-. Voor dat geld kan je beter in Nederland een TE halen.

De Hori bevalt mij toch redelijk prima tot nu toe in Mortal Kombat hoor! Combo's zijn nu zoveel makkelijker/sneller en je doet nooit meer iets wat je niet wil (Tenzij je het natuurlijk echt fout doet). Laat GCShop mijn SF4 nu maar versturen. Ik had mijn order bij GH al gecanceld omdat ik dan nog een week moest wachten!

9. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Game de hele middag gespeeld met wat maten van me. Wat een lol.
    En wat een pareltje...
    Het wordt ook leuker omdat ik steeds beter wordt. Ik speel ook het meeste met Ryu (49% las ik bij mijn statistieken). Eigelijk best wel standaard, maar ik snap die combo's van Akuma niet. Sommige ventjes hebben ziekelijk moeilijke combo's en andere (zoals Ryu en Ken) ontzettend makkelijke combo's. Best wel vreemd eigelijk of ligt dat aan mij?

10. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je in hemelsnaam de 3 punch of kick knoppen trergelijk indrukken voor een ultra combo. die moet je alle 3 tegelijker tijd indrukken maar dat is zon gepriegel wat een bagger zeg. weet iemand hoe dit moet?

11. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me veel gemakkelijker met een Joystick. Wat je kunt doen is button configuration aanpassen. 3x punch en 3x Kick zijn ook aanwezig als optie. Map het maar op de buttons die jou het beste uitkomen.

Ik heb 3x punch en 3x kick op LB en LT maar dit voelt niet lekker. Ik zet ze niet op RB en RT (waar nu Hp en Hk op staan) omdat ik dan anders ipv special moves Ex versies doe. Ook zet ik ze liever niet op de face buttons.

Ik heb een Hori Ex2 besteld bij Foregames.. ik werd een beetje moe van het wachten op de SE van Madcatz en berichten over falende SE sticks op shoryuken.com maakten me erg onzeker.

Laatst bewerkt: 17 feb 2009
  12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Paar vragen :)

1. Is ie goed speelbaar met de gewone 360 controller, en dan met de stick (dus niet de d-pad)?
    2. Zijn de moves moeilijk uit te voeren (met de 360 controller)?
    3. Is ie moeilijk voor een onervaren vecht/street fighter gamer?
    4. Blijft ie lang leuk?

Danku :)

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik vind hem speelbaar met de 360 controller, maar dat ligt natuurlijk bij jezelf en wat jezelf fijn vind. Ik ga wel een stick bestellen iig ;)
    Ik vind sommige moves best lastig maar ik heb de game dan pas ook sinds vandaag dus dat word nog ff oefenen.
    Ik had nog nooit een Street Fighter gespeeld tot ik een paar weken geleden ik Street Fighter II Turbo HD Remix gekocht had, en nu dus Street Fighter IV en ik vind ze allebei heel vet.
    Lijkt me wel dat ie lang leukt blijft, online, challenges en heel veel dingen om te unlocken :)

14. YamaPI

YamaPI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja (zeker voor beginners natuurlijk), nee, nee (oefenen!), ja

Ik heb vandaag de TE stick gehad... maar mag hem gelukkig ruilen. Sticks zijn echt niks voor mij nu weet ik het zeker. Ik krijg zo als het goed is een Ryu padje. Hopelijk kan ik de oude Saturn tijden herleven!

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zag de game gisteren en vandaag eigenlijk al in zowat alle winkels liggen. Sticks heb ik nog niet zien liggen.

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hoe kwam je aan die TE!?

18. Yaron

Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    WTF... heb een vraagje. Ik heb de stappen gevolgd om Gouken te unlocken (2 perfects, 3 ultra finishes), en idd, ik moest hem verslaan aan het einde van Arcade mode, maar daarna unlockte hij niet! Heeft iemand anders dit ook gehad? Heel irritant. Ik speelde met Ryu op Easiest, 1 round fights. En ik had m ook al eerder met Ryu uitgespeeld ja. Frustrerend.

19. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Gouken
    To Unlock Gouken you must satisfy the following Criteria.
    1. Have the six normal unlocked characters.
    2. Beat the game with Akuma.
    3. Achieve a Perfect round in a match during your run.
    4. Achieve two Ultra finishes during your run.
    5. Continue the arcade run and beat Seth all without continuing.
    6. Gouken will then challenge you, once you beat him he is unlocked.

en jij hebt het met ryu gedaan en zoals ik het hier lees moet het met akuma toch?

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    heb em ook eindelijk maar Seth is echt lastig

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina